Hyväksytkö hiuspidennykset?
Olen nelikymppinen, oma hius ohut luiru. Haluaisin puoleen selkän ulottuvan paksun tukan. Mitä sanoisit rehellisesti, jos näin nimettömänä netissä kysyisin mielipidettäsi?
Kommentit (28)
alkaa elämään elämäänsä välittämättä muiden mielipiteistä. Ap, ajatteletko jatkuvasti mitä mieltä muut ovat? Aina löytyy joku joka ei hyväksy hiusten värjäämistä, hiilihydraatteja, avoliittoa, päiväkännejä, eineksiä jne.jne. eli oikeastaan joudut luopumaan kaikesta, jos aina mietit hyväksyvätkö muut tämän.
mutta sun tapauksessa en paheksu, sullahan on ihan järkevä syykin. Hyvällä maulla laitettuna, pidennykset ovat kauniit.
Paheksuin ääneen, kun naapurin likka 13v laitatti joulujuhliin pidennykset. Sellainen ällöttävä Tuksu tukka.
riistetään pilkkahintaan naisen kruunu.
Moraalitonta ja outoakin.
jep, minäkään en hyväksy tästä syystä
Maksaa kerralla n. 700€ ja käyn 3kk:n välein huollossa, missä meneekin aina 4-5 tuntia aikaa. Mutta hiukset ovat kauniit ja täydelliset.
Mun puolesta hiustenpidennykset saa tehdä keskenään mitä haluaa (vaikka ällöähän se on jos niitä näkee avoimesti julkisilla paikoilla). Kunhan ne eivät sitten ala puhumaan jostain ripsienpidennysten adoptoimisesta, se on luonnonvastaista. Ja pidennyksiä ei saa kutsua hiuksiksi, se on oikeiden hiusten halventamista! Ja mä en sit oo mikään rasisti, tää on vaan mun mielipide.
hyvin laitettuja ja laadukkaita pidennyksiä huomaa, koska ne eivät "oikeista" hiuksista erotu.
No ei tää mun mielestä ole hyväksymiskysymys, ehkä väärä sanavalinta otsikkoon :D Itse en tykkää pidennyksistä ja ne on AINA rumat ja luonnottomat. Tietysti niiden pitäjät väittää muuta... Mutta ei mua haittaa jos joku sellaiset itselleen haluaa.
toisaalta, se keinotekoisenkin tuottaminen kuluttaa uusiutumattomia luonnonvaroja, joten det är litet si och så...