Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö hiuspidennykset?

Vierailija
28.12.2012 |

Olen nelikymppinen, oma hius ohut luiru. Haluaisin puoleen selkän ulottuvan paksun tukan. Mitä sanoisit rehellisesti, jos näin nimettömänä netissä kysyisin mielipidettäsi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat pidennykset, jos haluat.

Vierailija
2/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysellään täällä paljon kummempiakin.

Oliko sun pakko vastata?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä yksi oudoimmista kysymyksistä täällä. Ei ne nyt niin iso ja kumma juttu ole! Minusta on outoa, että nelikymppinen on noin epävarma. Mä ostin 30v. iässä klipsipidennykset, enkä kysellyt keltään lupaa ;)

t. 2

Vierailija
4/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun bongaan hiuspidennyksen, revin sen pois. En vaan kerta kaikkiaan hyväksy niitä!!! EN!

Olipa tosi outo kysymys. :D

Vierailija
5/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun bongaan hiuspidennyksen, revin sen pois. En vaan kerta kaikkiaan hyväksy niitä!!! EN!

Olipa tosi outo kysymys. :D

t. 2

Vierailija
6/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella on pidennyksen eikä siinä ole mitään outoa. Jos haluat pidennyksen, osta,

Vierailija
7/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyväksyn kyllä, mutta aniharvalla näyttää hyvältä. Menee niin helposti överiksi.

Eli jos päädyt pidennykset ottamaan, niin sinuna olisin hyvin hyvin varovainen, jotta lopputulos olisi tyylikäs.

Vierailija
8/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin HYVÄKSYN kaiken, mikä ei ole laitonta tai tiettävästi/tietoisesti loukkaa toisia ihmisiä tai eläimiä...Se on sitten ihan eri asia, pidänkö kaikesta, mikä on hyväksyttävää tai ottaisinko esim. itselleni jotain, minkä periaatteessa hyväksyn kenelle tahansa muulle. Ja mitä hiustenpidennyksiin tulee, itse en ottaisi ja yleensä en pidä.

Onhan ne kai mahdollista toteuttaa (ammattitaitoisen kampaajan toimesta ja aidosta hiuksesta) niin hyvin, että ne näyttävät luonnollisilta. Tällöin kyllä kannattaa varmaan varautua maksamaan kohtuullisen paljon niiden laittamisesta ja huollosta. Sellaiset selvästi irrallisille pidennyksille näyttävät Hollywood-kiehkurat eivät sitten taas omasta mielestäni sovi kenellekään, eivät edes nuorille, sillä ne näyttävät feikille ja hutsahtavalle.

Ja itse en laittaisi minkäänlaisia pidennyksiä, koska ne tuntuisivat jotenkin valheelliselta (kuten en ota irtoripsiäkään tai silikoneja). - Mutta tämähän on vain MINUN mielipiteeni ja kokemukseni omalla kohdallani. Oma esteettinen makuni on aika klassinen ja simppeli. Muilla on muita makuja. En ymmärräkään, miksi joku kyselee täysin tuntemattomilta mielipidettä tällaiseen juttuun. Oman miehen tms. mielipiteen nyt voisin vielä ulkonäköasioissa huomioidakin, mutta mitä väliä, mitä jotkut sinulle tuntemattomat ihmiset ovat ulkonäöstäsi mieltä? Jos koet, että pidennykset haluat, niin toki sellaiset otat!

Vierailija
9/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sinua nyut niin ärsyttää tuossa "hyväksymisessä"?

Monet eivät täällä hyväksy sitä, että toiset ajelee karvojaan tms. Aivan sama, mitä verbiä käytetään kun ilmiö on ihan sama.

Ihmettelen hieman, miksi vaivaudut vastaamaan, jos aihe on mielestäsi niin mitätön, että sitä ei voi hyväksyä tao olla hyväksymättä.

Ap

Vierailija
10/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit ottaa. Itselläni myös liru ohut tukka ja reilu vuoden ollut päivittäin käytössä 30cm klipsipidennykset. Leikattu sekä raidoitettu siten että ne sulautuu omiin hiuksiini, eivätkä todellakaan näytä feikeiltä. Reilu 50 työkaverini otti juuri teippipidennykset, joten ei tuo kauneudenhoitaminnen ole iästä kiinni ;)

Vierailija
11/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia mitä itselleen tekee! Itse olen 30v ja olen vuoden päivät harkinnut pidennysten laittoa. En vaan tiedä, missä olis paras laitattaa ne. Olen siis valmis maksamaan (niin laitoista kuin hoidostakin), kunhan lopputulos ois aidon näköinen. Pidennyksistä tietävät, suositelkaa hyvää kampaamoa joko tampereella tai helsingissä. Itsellä on homma toistaseks tyssännyt siihen, etten yksinkertaisesti tiedä MISSÄ ne kannattais laitattaa että tulos on onnistunut. Olen nimittäin lueskellut netistä vaikka mitä kauhutarinoita huonosti laitetuista pidennyksistä.

Vierailija
12/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää pyytää asiaan hyväksyntää? Huono itsetunto?

Vierailija
13/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää pyytää asiaan hyväksyntää? Huono itsetunto?

Täällä palstalla välillä huomaan, kuinka hyvä oma perusitsetuntoni taitaa kuitenkin olla. Huomioin kyllä muita ihmisiä paljonkin ja mietin aina yleensä muitakin ratkaisuissani, mutta mä elän noin pääsääntöisesti omannäköistä elämääni ja suorin selin. Mä en kysele miltään naisraadilta mitä he hyväksyvät tai mitä nyt juuri tänään eivät hyväksy, joten ei minua sitten kaikki hyväksykään. Mutta se ei haittaa minua enkä minäkään oikeastaan suuremmin hyväksy sellaisia jotka eivät hyväksy minua, joten siinä sivussa käy onneksi niin että ne ketkä hyväksyvät ja aidosti pitävät, pitävät tosiaankin oikeasti ja oikeasta minusta. Mä suositan tätä asennoitumista sullekin, tukkaongelmainen. Loputon suo jos yrität ihan kaikkia miellyttää ja olet niin kovin ulkoaohjautuva.

Vierailija
14/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pahat ennakkoluulot pidennyksiä vastaan (tuli lähinnä ne hirvittävät Tuksu-pidennykset mieleen), mutta sitten kollegani otti maltillisen mittaiset pidennykset vähän yli polkan olevaan omaan tukkaansa. Hyvältä näyttävät, mutta hän hoidattaakin pidennykset n. 5 viikon välein ja lisäkkeet ovat oikeaa hiusta. Ei ole pistetty myöskään mitään överimäärää, joten näyttää aivan luonnollisilta.

Mikäpä siis siinä, jos joku haluaa satsata. Mun omat hiukset on paksut ja pitkät vaaleanruskeat (ei edes värjätyt). Itselleni en ottaisi mitään pidennyksiä hiuksiin tai ripsiin enkä tekokynsiä. Mutta monelle muulle ne sopivat.

Mun paras vinkki on, että otat oikeaa hiusta olevat pidennykset ja huollatat sitten ne riittävän usein.

Vierailija
15/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää mun mielestä ole hyväksymiskysymys, ehkä väärä sanavalinta otsikkoon :D

Itse en tykkää pidennyksistä ja ne on AINA rumat ja luonnottomat. Tietysti niiden pitäjät väittää muuta... Mutta ei mua haittaa jos joku sellaiset itselleen haluaa.

Vierailija
16/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anti-hiuspidennys ry:hyn ja olen vakavasti huolissani sinusta. Tiesitko että omat hiuksesi saattavat alkaa hylkimään vierasta hiusta? Etkö sinäkin ole sitä mieltä että omat hiuksesi ansaitsevat tutun ja turvallisen kasvuympäristön?

Meidän mottomme on: Vaik ois hiuksesi ohuet kuin lankakerä, omaa hiustasi siitä huolimatta älä petä!

Mieti asiaa, rukoilen puolestasi lapsi.

Vierailija
17/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä puhui, että pidennykset ovat AINA luonnottoman näköiset, vaikka niitä käyttävät olisivat toista mieltä. Itselläni ei ole pidennyksiä eikä ole koskaan ollutkaan (paitsi klipsit joita oon joskus käyttänyt viihtelle mennessä), ja silti rohkenen sanoa, että pidennykset EIVÄT aina näytä surkeilta tai feikeiltä. (Itse siis kirjoittelinkin aikaisemmin tähän ketjuun, että olen harkinnut pidennysten laittoa, mutta en ole vielä laitattanut). Esim. mun yhdellä työkaverilla (2v samassa työpaikassa) on aina ollut aivan mielettömän kauniit olkapäiden alle ulottuvat paksut hiukset. Näin hänet nyt töissä ilman pidennyksiä ekan kerran ja nyt vasta tajusin, että hänellä on sellaiset ollut kaiken aikaa! Hänellä on teippipidennykset ollut ja laitattanut ne jollain tutulla pohjoissuomessa. Kertokaa te, joilla on AIDON näköiset pidennykset; missä laitoitte, paljon maksoi, kuinka paljon huolto maksaa ja kuinka usein käytte?

Itse en ole mikään kauhea "laittautuja", en jaksaisi millään herätä tuntia ennen töihin laittoa pistämään tukkaa kuosiin. Ja sittenhän se on just se ohut hiirenhäntä ponnarilla ;) Todella tyylikästä! Työkaverini just tänään kehui kuinka helppohoitoiset hänen pidennykset (aidot) olivat, ja on menossa taas laitattamaan uudet. Täytyy sanoa, että kyllä se tekee ihmisen iha eri näköiseksi kun kun on kunnolliset paksut hiukset. Ovat ponnarrillakin kauniit. Auta armias kun itse laitan liurulettini ponnarille...sitä pitää ekaks föönailla ja tupeerata jotta se edes jotenkin pysyis paksumman näköisenä kuin hiirenhäntä! Siksi ois ihanaa kun ois pidennykset, helpottais elämää niin paljon. Vielä kerran huutelen, onko täällä ketää lukijaa joka ois joko helsingissä tai tampereella laitattanut pidennykset ja on tyytyväinen tulokseen?

Vierailija
18/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anti-hiuspidennys ry:hyn ja olen vakavasti huolissani sinusta. Tiesitko että omat hiuksesi saattavat alkaa hylkimään vierasta hiusta? Etkö sinäkin ole sitä mieltä että omat hiuksesi ansaitsevat tutun ja turvallisen kasvuympäristön?

Meidän mottomme on: Vaik ois hiuksesi ohuet kuin lankakerä, omaa hiustasi siitä huolimatta älä petä!

Mieti asiaa, rukoilen puolestasi lapsi.

Vierailija
19/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää mun mielestä ole hyväksymiskysymys, ehkä väärä sanavalinta otsikkoon :D Itse en tykkää pidennyksistä ja ne on AINA rumat ja luonnottomat. Tietysti niiden pitäjät väittää muuta... Mutta ei mua haittaa jos joku sellaiset itselleen haluaa.

Tuo näkemyksesi johtuu siitä, että kykenet huomaamaan vain rumat ja luonnottomat (= huonosti laitetut) pidennykset. Hyvin laitettuja aitohiuspidennyksiä ei erota "omasta" tukasta.

Vierailija
20/28 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riistetään pilkkahintaan naisen kruunu.

Moraalitonta ja outoakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän