Miten vihjailla olematta tyrkky
Miten voisi hienovaraisesti vihjailla miehelle, että tässä voisi ehkä olla kiinnostusta muuhunkin.. Uusintakierroksella ollaan kumpainenkin ja juttu on alkanut ihastumisesta, joka on pidetty ystävyyden tasolla. Kummankin erosta oli vielä niin vähän aikaa kun tavattiin.
Kommentit (3)
Naisten ongelma on se, että he haluavat tehdä aloitteen tekemättä aloitetta. Tosin kyllä epävarmat miehetkin sitä harrastavat.
Nainen pelkää vaikuttavansa epätoivoiselta. Oman arvonsa laskemista miehen silmissä, ja tietysti torjutuksi tulemista.
Kiinnostuksen selvä sanallinen ilmaisu miehelle ei laske naisen arvoa. Tarkoitan rautalankamallia, en silmien räpsyttely -vihjeitä. Torjutuksi tulemisen pelko täytyy vain voittaa. Miehetkin pelkäävät sitä ihan yhtä paljon (eivät vain tunnusta) ja se tuntuu miehistä ihan yhtä paskalta.
Nainen pelkää vaikuttavansa epätoivoiselta. Oman arvonsa laskemista miehen silmissä, ja tietysti torjutuksi tulemista.
Itse olen saanut aloitteentekijänä pelkkää hyvää palautetta omasta itsevarmuudestani mutta olisi kiva kuulla voiko nainen olla miehen mielestä liian itsevarma ja miten se miehen mielestä ilmenee?
Älkää naiset vihjailko miehille yhtään mitään. Me emme ymmärrä teidän hienoja vihjeitänne ja tämä pätee yhtälailla parisuhteeseen kuin ihastukseenkin.
Sanokaa suoraan, mitä haluatte, jos haluatte miehenne jotain tekevän. Jos olette johonkin mieheen ihastuneita, ei siinä mikään vihjailu auta, vaan sanoa suoraan "minä tykkään susta muutenkin kun kaverina".
Tehkää joskus aloitteita itsekin, älkääkä aina kitistkö, kun ei kukaan mies koskaan pyydä treffeille!