Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentin rouvan puku:

Vierailija
07.12.2012 |

Hihallinen pitsipusero olkaimettoman kesamekkokankaisen puvun alla. Huoh!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuulostaa siltä että Suomi on pullollaan pinnallisia ihmisiä jotka eivät sulata sitä että esim. Sauli N. ei valinnut puolisokseen sitä innokkainta, kauneinta tai sosiaalisinta jne.

Vaan taisi valita itselleen sopivan puolison joka on sellainen kun on. Ja muusta viis.

Aika symppis pari ovat.

Vierailija
2/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta edlleen tosi epäsuhta. Kuin olisivat isä ja tytär olleet taas vierekkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysymys kuuluu: Onko tuo pitsipusero itse asiassa irtonainen eli onko Haukio itse vetänyt iltapukunsa alle jonkun pitsisen aluspuseron, kun ei halunnutkaan paljaita olkapäitä? Voiko Paola Suhonenkaan olla niin outo, että oikeasti yhdistäisi iltapukuun tuollaisen härpäkkeen?

Vierailija
4/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvun juju on juuri siinä. Se on erikoinen. Haukiolle ok, itse näyttäisin tuollaisessa puvussa mätisäkiltä, kun en ole hoikka.

Mun pari kaveria inhoaa Jenniä. Kummankin kohdalla jopa mun mies nauroi, että ovat kateellisia. Eivät suoraan Saulista vaan siitä, että Jenni on samaa ikää ja saa palloilla tuolla palatseissa. Kumpikin koko ajan töissä miettii isommista pomoista sitä, kenellä olisi mahkuja vielä eteenpäin. Ihan röyhkeästi yrittävät iskeä niitä ukkomiehiä ja ikä tai ulkonäkö ei ratkaise vaan asema. Sanovat tämän ihan suoraan. Ja sitten Jenniä vihataan... koska on onnistunut siinä, missä heillä ei vielä ainakaan ole flaksi käynyt.

Vierailija
5/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmentää hyvin kantajaansa. Olisi edes hiukset laitettu tavallisesta poiketen, mutta ei.

Vierailija
6/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään mutta Jennillä ei ole makua. Paola Suhosen puku oli kaamea ja ja olisi sopinut jollekin 76v mummelille paremmin juhannusjuhliin.

En voi ymmärtää miksei kukaan sano Jennille, että psitäisi jonkun korean koltun ylleen. Esimerkkinä vaikka Cody Orek, Kike Elomaa, Mari Kiviniemi

Vierailija
7/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksei tämäkään emäntä osannut valita itselleen jotakin kaunista. Ahtisaarenkin muijassa on ollut enemmän tyyliä kuin tässä sinänsä nätissä nuoressa naisessa. Ja tellulla taisi myös olla joskus ihan näyttäviä mekkoja.

Vierailija
8/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että näyttää kasikymppiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi