Voisko joku ystävällinen antaa mulle luottokorttinumeronsa? Maksan kyllä takaisin.
Pitäisi saada tilattua ulkomaalaisesta nettifirmasta pari juttua, mutta mulla ei ole luottokorttia. Jos joku vois vähän jeesiä, niin siirrän kyllä rahat tilille.
Kommentit (23)
Kerrassaan ihania ihmisiä täällä, kun autetaan lähimmäistä. Ihana ajatella, että voin itsekin pyytää teitä joku päivä jeesaamaan ja auttaa taas itse apua tarvitsevaa. Ei taida muilla palstoilla näin lähimmäisiään ajattelevia ihmisia olla!
kuten siitä joululahjaketjustakin, jossa lähetettiin säkkitolkulla lahjoja hädänalaiselle, jolla ei ollut varaa ostaa laspelleen kuin leluja ja piirustustarvikkeita.
Usko ihmiseen palasi. :)
Kiitos, ihanat!
Ne toimi! Uusin just vaatekappini Guessin verkkokaupasta.
hädässä! Tässäkin ketjussa muutama omaan napaan tuijottaja valitettavasti löytyy, mutta kiva huomata, että näinkin paljon avuliaita ihmisiä liikenteessä.
ehdottomasti auttaisin jos omistaisin luottokortin. Ja fiksu ja järkevä ihminen olen toki.
4905 4058 9390 0385
Kääntöpuolen turvaluku: 911
päättymispäivä 7/19
Nimen kun vielä arvaat niin voit käyttää. ;)
4905 4058 9390 0385
päättymispäivä 7/19
4905 4058 9390 0385
päättymispäivä 7/19
luottamus ja sydämellisyys kanssaihmisiä kohtaan. Sieluni silmin näen nyt ap:n tekevät alehankintoja nettiputiikeista.
Pitäähän sun saada ostokset tehtyä. Tässä:
3516849876516879135491316846025
Olepa hyvä.
Tunnusluku 2526
koska maksat takaisin?
Ilman muuta voit käyttää minunkin korttiani. Tule vaikka hakemaan, jätän sen keskustan Stockan infotiskille nimellä Nieminen!
Tunnusluku 2526
koska maksat takaisin?
sori, mutta oletko vähän yksinkertainen? Annoit tosta vaan numerosi jota nyt voin vapaasti hyödyntää?
Pääsenkin nyt tilailemaan vähän enemmän, lainaan teiltä kaikilta pikkuisen ja makselen takaisin. Laitan sitten infoa teille tähän ketjuun kun pääsen maksamaan. Ihanaa, ootte niiin huippuja!!
ap
Tunnusluku 2526
koska maksat takaisin?
sori, mutta oletko vähän yksinkertainen? Annoit tosta vaan numerosi jota nyt voin vapaasti hyödyntää?
HUOM!!! ÄLKÄÄ ANTAKO LUOTTOKORTTINUMEROITANNE!!!!!!!
Äly hoi, ei noilla tekis mitään ilman nimeä ja varmennetta sekä voimassaolopäivää
Te olette ihan hulluja!! Ap on huijari!!!HUOM!!! ÄLKÄÄ ANTAKO LUOTTOKORTTINUMEROITANNE!!!!!!!
olisiko näin, todella?
ymmärrä, että näin typeriä ihmisiä voi olla edes olemassa? Kuka ääliö antaa oman luottokorttinsa numeron vieraalle ihmiselle? Huhhuh taas tätä av meininkiä!