Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muksu sai Ipodin lahjaksi, apua?

Vierailija
27.12.2012 |

Siis semmonen älyttömän pieni vimputin. Onko näin että musiikin siihen lataaminen maksaa? Eikö siihen voi suoaan koneelta ladata?

EN ole itse katsonut vielä koko laitetta, näin vaan muksu mulle väittää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella on musiikkia, ne saa siirrettä iPodiin. iTunesin Storesta lataaminen maksaa.

Mutta siis, ihan ekaksi täytyy ladata koneelle iTunes. Muutoin ei onnistu.

Vierailija
2/5 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan ulkomailta ostettu, setä kun reissaa paljon ja on justiinsakin ollut aasiassa,

mutta sillä ei varmaan ole merkitystä käytön kannalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi kuunnella kirjojakin, mutta lieko lapsesi sitä haluaa tehdä.

Yksi kurja juttu on se, ettei pysty näkemään mitä se soittaa, eli ei ole näyttöä.

Sitten se menee tosi helposti taskussa pesukoneeseen....

Vierailija
4/5 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi mallista riippuen ladat n. 100 musiikkikappaletta. Toki voi kuunnella kirjojakin, mutta lieko lapsesi sitä haluaa tehdä.

Yksi kurja juttu on se, ettei pysty näkemään mitä se soittaa, eli ei ole näyttöä.

Mun ipodissa ainakin on joku 20 levyä ladattuna, eikä ole läheskään täynnä. Ja näyttö on.

En tajunnut tuota shuffle -viestiä. Shuffle tarkoittaa, että soitin soittaa kappaleita satunnaisessa järjestyksessä. Eli on siis toiminto.

Vierailija
5/5 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi mallista riippuen ladat n. 100 musiikkikappaletta. Toki voi kuunnella kirjojakin, mutta lieko lapsesi sitä haluaa tehdä.

Mun ipodissa ainakin on joku 20 levyä ladattuna, eikä ole läheskään täynnä. Ja näyttö on.

En tajunnut tuota shuffle -viestiä. Shuffle tarkoittaa, että soitin soittaa kappaleita satunnaisessa järjestyksessä. Eli on siis toiminto.

kappas, en itse tiennyt mistä puhun. googletin ipodin ja sieltähän tuli tuommoinen näytötön ipod shuffle. jaahas. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä