Mikä lämpimin ticketin haalari - entä kestävin?
Othello
Othello North
Baggie
Baggie North
Mitä eroa noilla on? Vaikka selaan nettisivuja, niin ei avaudu. Vissiin tarkoituskin.
Kommentit (8)
Othello
Othello North
Baggie
Baggie NorthMitä eroa noilla on? Vaikka selaan nettisivuja, niin ei avaudu. Vissiin tarkoituskin.
Oon ajatellut, että Othello ja Othello North ovat sama puku, samoin Baggie ja Bahgie North, mut mene ja tiedä...
Joissakin puvuissa on se suoja vetskarille ja napit, toisissa ei ole. North puvut ovat ilmeisesti lämpimiä, mutta mikä ero on Baggie Northilla ja Othello northilla? Missä on kestävin kangas? Ei hajuakaan...
yhtään pukua, joka ei tunnu niin kauhean kankealta? Olen vieroksunut noita siksi, että kankaat tuntuvat tosi jäykältä, tokko parivuotias edes taipuu pulkkaan...
pitää ostaa ticket, jos etsii kestävää pukua? Superremu on kestävimpiä myynnissä olevia toppahaalareita, lämminkin se on jos ei pese pilalle.
pitää ostaa ticket, jos etsii kestävää pukua? Superremu on kestävimpiä myynnissä olevia toppahaalareita, lämminkin se on jos ei pese pilalle.
Meillä on ollut vain yhtä mallia ko haalaria, mutta se on kestänyt ihan hyvin. Haluaisin kuitenkin käyttäjäkokemuksia muistakin malleista, kun niitä käytetään melko paljon. Ostaisin kyllä mitä vain haalaria, mutta ulkonäkö merkitsee minulle jonkin verran, ei paljon, mutta sen verran, että en ole nähnyt yhtään Remun, Lassien tai Rasavilin haalaria, joka olisi söpö ja lapselle sopiva. Söpöjä on, mutta eivät ole sopivia jne.
Ajattelin ostaa jo nyt ensi talveksi, kun 80e saa hyvän haalarin. Meillä on siis ollut vain Othello Northia ja se on ilmeisen lämmin, mutta olisi kiva tietää silti, millaisia nuo muut ovat.
ap
pitäis olla lämpimin. Mut ei se oo oikeesti lämmin.
Kakkospukuna toiminut kappiksen talvihaalari pääsi paukkupakkasilla tositoimiiin, baggie northissa lapsi oli ihan kylmissään.
Oon ajatellut, että Othello ja Othello North ovat sama puku, samoin Baggie ja Bahgie North, mut mene ja tiedä...