Joululahjaideoita anopille ja appiukolle
Kommentit (12)
Jos ovat tulossa teille jouluksi niin mä ostaisin lahjakortin läheiseen hotelliin.
Riku Niemi Orchestra & Jorma Kääriäinen konserttiin liput tampere-talolle. Appikset ovat kankeita lähtemään mutta kun on liput hommattu valmiiksi niin mielellään lähtevät.
on ostettu lahjakortteja teatteriin, ravintoloihin, kylpylään, keilahalliin jne. Tai sitten jotain herkkukoreja tai muuta syötävää. Ovat tykänneet ja mielummin tuollaista kuin jotain tavaraa muutenkiin täysiin asuntoihin. Anopille on erikseen ostettu joskus lahjakortti kasvohoitoon tai hierontaan, on tykännyt. Sanonut kyllä suoraan, että ei itse olisi koskaan tullut lähteneeksi esim. kasvohoitoon, kokee itseensä "tuhlaamisen" jotenkin törsäilyksi. Lienee normaalia tuon ikäpolven ihmisille.
näköhään ainut kuka painii saman ongelman kanssa..
Ideoita..?
äänikirja? tai tavallinen kirja, jos lukee?
"kori", sisältäen esim pesusienet, suihkugeeliä
ym saippuaa, vihta, uudet pyyhkeet.
teatteriliput, konserttiliput
kirjat molemmille
uudet saunatakit
täällä vastailee, joku syötävä lahja on hyvä esim. me saimme viime jouluna joulupussin täynnä erilaisia juustoja, jouluolutta , keksejä ym. kaikkea kun pakkaa olla jo liian kanssa.
Mutta tässä muutama ajatus:
Appi ja anoppi, joilla on ihan oikeasti kaikkea: heille voisin antaa toisenlaisen lahjan vaikka KUA:n sivujen kautta, tyyliin muutama kana lukutaito tai puuntaimia.
Elämykset on myös kivoja lahjoja, kuten teatteriliput, konserttiliput, kylpylälahjakortti.
Syötävät tietty käy myös vaikka kauniisti pakattuna teetä, hunajaa, pikkuleipiä (voi leipoa vaikka itse) ja lautasliinat.
Villatöppöset on aina mukava lahja. Jalanlämmikettä. Helpolla ohjeella neuloo illassa parin tossuja. (juuri itse tein pari paria).
Saunavasta, saunahunaja ja shampoo/suihkugeeli.
Lahjakortti teatteriin,yhtenä vuotena taisin ostaa liput katri-helenan konserttiin. tavaraan en osta enää yli 60-vuotiaille.