Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jumala koetellut uskoasi?

Vierailija
11.03.2024 |

Kerro kokemuksia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koetellut. Viime viikonloppuna eräs uskovainen pauhasi kadotuksesta ilman Jeesusta.

Vierailija
2/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Niin paljon että totesin että jumala on väärä. Ja on alienit ehkä. ;) Ja pitää uskoa itseen, omaan valoon ja etsiä jumala korkeammalta tasolta jos on asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kokeilee jokaista heidän elämänsä aikana vastoinkäymisillä.114

Vierailija
4/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan uskoa ollutkaan, ei edes lapsenuskoa.

Vierailija
5/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdata elämääni puolisoa vaan sallii minun ihastua varattuihin. 

Vierailija
6/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja paljon onkin.

Vierailija
7/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Vierailija
8/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoani elämää kohtaan on koeteltu hyvin paljon. 

Vierailija
9/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eli tänään Jumala on syyllinen ikäviin asioihin, kuten sotiin, köyhyyteen ja sairauksiin. Viimeksi nämä eivät olleet Jumalan koettelemuksia, vaan johtuivat ihan ihmisistä itsestään, kun olemme niin kovin syntisiä.

Vierailija
10/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pienenä uskovaisen mummoni pitämässä pyhäkoulussa, jossa opeteltiin rukoilemaan. Koska jumala ei koskaan vastannut, päättelin, ettei häntä ole olemassakaan. Siihen loppui uskonnollinen elämäni.

Vierailija
11/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on antanut minulle paljon voimaa näin aikuisena selvitä lapsuuden traumoista, mutta olen kyllä joskus miettinyt miksi Jumala antoi minulle niin kauhean lapsuuden. Ehkäpä ihminen ei yksinkertaisesti voi aina ymmärtää Jumalan tarkoitusperiä.

Vierailija
12/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen niin pitkään kun kaikki on hyvin. Kun tulee vastoinkäymisiä, uskoni alkaa horjua. Luulen, että aika monilla on vähän samanlaista. 

Vierailija
13/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei johdata elämääni puolisoa vaan sallii minun ihastua varattuihin. 

Minulla kului vuosia, että tajusin niiden varattujenkin olevan minulle Herran lahjoja. En ole kuitenkaan viemässä kenenkään puolisoa.

Vierailija
14/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala sallii koettelemuksia kyllä, ihmiselle, kristitylle, uskolle. Mutta ei Hän itse ketään kiusaa. Koetuksissakin on läsnä ja lohduttaa, vahvistaa, valmistaa. Mulle koetuksina on ollu esim väkivaltaa, masennus, läheisten kärsimykset. On auttanut kaiken läpi, ja uskon edelleen. 

Vierailija
15/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala sallii narkomaani-isäpuolen polttaa nelivuotiasta höyrymopilla.

Jumala sallii, että lapsi kuolee koviin kipuihin saamatta apua.

Vierailija
16/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa nyt se jumalanne sinne mihin ei päivä paista hemmetin hihhulit.

Vierailija
17/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturismi vapautti minut hyväksymään eri jumalat, uskonnot ja muut heikon ihmisen tunnusmerkit. Minä uskon että olemme osa luontoa, osa sen suurta kiertokulkua. Me synnymme, kasvamme, opimme, pariudumme, lisäännymme, kasvatamme lapsemme ja kuolemme pois. Siinä se, palaamme osaksi sitä, mistä synnyimme. Me käyttäydymme ihan samalla tavalla kuin muutkin nisäkkäät.

Uskonnot ovat nimestä riippumatta vallan ja hallitsemisen välineitä. Monissa uskonnoissa pyydetään anteeksi jotain, jota ei ole edes tehty. kadutaan, vaivutaan synkkään horrokseen, jopa transsiin.

Hyväksyn uskonnot, se antaa yksilölle joukon mihin kuulua, koska ihmiset ovat muiden apinoiden tapaan sosiaalisia eläimiä. Uskonnon nimissä on aina raiskattu, ryöstetty, tapettu, valloitettu ja kuoltu. Jos joku jumala.jahve,allah tai minkä niminen onkaan, se on ihmisten mielikuvitusta, tarina, jolla saadaan muut valtaan ja heitä voi halilta.

Vierailija
18/18 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Voisiko tuosta normaali ihminen päätellä, että mitään satuolentoja ei ole olemassakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi