Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäät, jos joku ei avaa lahjojaan muiden nähden

Vierailija
27.12.2012 |

siis jouluaattona vie saamansa paketit avaamattomana kotiin tai synttärisankari ei avaa lahjaansa kuin vasta sitten kun vieraat lähteneet.

Minusta se on jotenkin tylyä. Ihan kuin saaja pelkäisi, että pettymys näkyy naamalta, jos ei olekaan muiluinen lahja tms.

Vai miksi itse toimit noin?

Meillä muutama sukulainen tekee tätä jouluna.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ei sit osaa 'teeskennellä' iloista?

Mutta miksi kukaan aikuinen olisi pettynyt lahjaansa? Siis hehän voivat itse ostaa kaupasta mitä haluavat. Lapsen pettymisen ymmärrän, he kun toivovat kaikenlaista.

Eikö nää aikuiset miehet saaneet lapsena avata lahjoja muiden nähden, kasvatuksen takia? Mutta naiset kyllä avaa (paitsi yksi tuntemani)

ap.

ei välttämättä _halua_ teeskennellä iloista! Teeskennellä ylipäänsä mitään. Mutta tietävät että sellainen on vähän niinkuin tapana. Eli eivät ole sen tyyppisiä, että haluaisivat tehdä asioista numeroa. Mutta tykkäävät kyllä lahjoista, ja ratkaisevat sen sitten niin että avaavat myöhemmin itsekseen. Ymmärrän hyvin! Vaikka itse avaankin paketit heti.

Näin siis itse ajattelen, en toki tiedä osunko oikeaan.

Vierailija
22/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sukujoulussa lapset kuorossa intti, että äiti näytä mitä sait, avaa jo lahjasi.

Kiertelin sitten, että nyt on muuta puuhaa, pitää laittaa kahvit tuleemaan ja pikkuveljen pakettien avaamisessa auttaa jne.

Totuus oli kuitenkin, etten ollut saanut yhtään lahjaa. Miehen kanssa ostettiin yhteiseksi lahjaksi itsellemme jotain uutta kotiin ja paketteja ei siis ollut. Onneksi lapset unohti sitten. Itse olin ostanut kaikille jonkun paketin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vain oman perheen kesken. Muistan riittävän monta pettymystä lapsuudesta, jolloin erehdyin avaamaan paketteja ja joku serkku tai kaveri halusi "lainata" uutta lelua ja ennen kuin sain itse sillä leikkiä, se oli jo muiden toimesta rikottu. Nyt aikuisenakin inhottaa se, että jos saa kirjalahjan, niin heti muutama käsi ojentuu ja saan kuulla, että lainaa tätä vähäksi aikaa, kun en ole vielä lukenut. Ja niin lähtee lahjakirja kaveripiirin iloksi.

Vierailija
24/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten, jos avaa ja näyttää pettyneeltä. Saatko iloa?

Kerropa minkälaisen lahjan kohdalla näytät hapanta naamaa jouluna??

eikö ajatus olekaan tärkein, se että joku on ajatellut sinua niin paljon, että on halunnut ilahduttaa.

Konserttilippu hengellisen musiikin konserttiin satanistille

Lävistyskoru henkilölle, jolla ei ole lävistyksiä/ aikomumustakaan ottaa lävistystä

Pullava tunnetusti keliaakikolle

Alkoholia toipuvalle alkoholistille

Vierailija
25/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu antajana sitten, että ihan sama mitä annan, kun siitä ei kuitenkaan saa palautetta.

Lahjassa on 2 osapuolta, antaja ja saaja.

Vierailija
26/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vain oman perheen kesken. Muistan riittävän monta pettymystä lapsuudesta, jolloin erehdyin avaamaan paketteja ja joku serkku tai kaveri halusi "lainata" uutta lelua ja ennen kuin sain itse sillä leikkiä, se oli jo muiden toimesta rikottu. Nyt aikuisenakin inhottaa se, että jos saa kirjalahjan, niin heti muutama käsi ojentuu ja saan kuulla, että lainaa tätä vähäksi aikaa, kun en ole vielä lukenut. Ja niin lähtee lahjakirja kaveripiirin iloksi.

Huumoria peliin ja suorat sanat, että Näpit irti, minä meinaan lukea tämän ensin ihan itse.

Taidatkin olla sellainen mielensäpahoittaja =)

Vierailija
27/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria peliin ja suorat sanat, että Näpit irti, minä meinaan lukea tämän ensin ihan itse. Taidatkin olla sellainen mielensäpahoittaja =)

leikkiä uusilla leluilla ja kirjojen kanssa ei auta, vaikka sanoisi, että ei käy, luen sen ensin. Kirjan antaja ilmoittaa, että kyllä sen saa lainaan ikään kuin minä en olisi lahjaa saanutkana vaan hän voisi päättää, kuka sen saa lukea.

Vierailija
28/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa pari krt on jo käynyt niin. Pojat synttärit vietetään raxissa ja kaikilla on niin kiire syömään, että lahjat vaan jää sivupöydälle.

Tyttären hyvä ystävä on vähävarainen ja ystävä häpeää äidin hankkimia lahjoja. Jossain synttäreillä oli sankari alkanut ilkkuman lahjaa. Joten ämän jälkeen meillä kerättiin lahjat sivuun ja pidin laoset niin kiireisinä ettei lahjoja edes keretty katsomaan. Näin varmaan tehdään seuraavallakin kerralla.

Itse en lahjoja pahemmin saa, ei ole tätä ongelmaa.

Vierailija
29/29 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ajatellut, että se on jotenkin kummallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän