Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko piilottanut fb-kaverilistan kavereiltasi? Miksi?

Vierailija
27.12.2012 |

Tutustuin jokin aika sitten mieheen, jonka kanssa viriteltiin tuttavuutta ja suhdetta. Tässä on käynyt ilmi, että mies on harrastanut todella paljon yhden illan juttuja, joita ei ole osannut sitten kuitenkaan pitää pelkkinä yhden illan juttuina kuulemma kiltteyttään. Mies on piilottanut kaverilistansa kavereiltaan, ja itse epäilen syyksi nimenomaan sitä, että lista on täynnä näitä vanhoja/nykyisiä "hoitoja".

Tämä asia, monen muun lisäksi on alkanut tökkimään sen verran pahasti, että taidan unohtaa koko ihmisen ainakin minkään vakavamman suhteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilottanut kaverilistani, vaikka mulla ei ole FB-kaverina ainuttakaan 'hoitoa'. Sen sijaan mulla on FB-kavereina sekä työkavereita että yksityiselämän kavereita, ja näiden ei välttämättä tarvi tietää toisistaan. Olen myös vaihtanut työnantajaa kilpailijan leiriin, joten en halua että kaverit vakoilevat kaverilistaani.

Kokemusten perusteella en enää ottaisi työkavereita FB-kavereiksi, sitä varten on Linkedin.

Vierailija
2/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita syitä?

Nuo työkuviot tosiaan ymmärtää kylläkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei heidän tarvi tietää toisistaan. Olen jopa piilottanut oman seinäni osalta "kavereista", jotka ovat uteliaita ja pahansuopia. Myöskään seinälleni kirjoitettuja kommentteja ei näe muut kuin minä.

Olen ehkä hiukan neuroottinen ja hyvin tarkka yksityisyydestäni.

Vierailija
4/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteet ovat kahdenvälisiä ja kavereita on myös aivan eri piireistä. En halua sotkea niitä keskenään.

En muutenkaan pidä siitä, miten some tuo aivan turhanpäiväiset ihmiset iholle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän