Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehen lapset tavata ennen yhteenmuuttamista?

Vierailija
27.12.2012 |

Olemme ostamassa miehen kanssa asuntoa mutta en ole tavannut hänen lapsia vielä. Ovat neljä ja kuusivuotiaita, Olen yrittänyt mutta mies ei saa sanottua eksällensä meistä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat siis miehellä joka toinen viikonloppu ja nyt kun miehellä on niin pieni väliaikaiskoti ollut vuoden verran siitä asti kun erosivat niin on ollut joka toinen v.loppu eksänsä luona hoitamassa lapsia. Olen yrittänyt kaikkeni että mies esittelisi lapset minulle muttei ole sitä tehnyt koska pelkää eksänsä reaktiota. Rakastamme toisiamme valtavasti ja miehellä ollut todella vaikeaa.

-ap

Vierailija
22/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat siis miehellä joka toinen viikonloppu ja nyt kun miehellä on niin pieni väliaikaiskoti ollut vuoden verran siitä asti kun erosivat niin on ollut joka toinen v.loppu eksänsä luona hoitamassa lapsia. Olen yrittänyt kaikkeni että mies esittelisi lapset minulle muttei ole sitä tehnyt koska pelkää eksänsä reaktiota. Rakastamme toisiamme valtavasti ja miehellä ollut todella vaikeaa.

-ap

etkö näe siinä mitään vikaa? tai jotain mikä aiheuttaisi ongelmia teidän suhteessanne sitten kun arki astuu kuvioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne lapset siellä kotonaa vankeja ole?

Miksei tuo niitä kylään sun luo esim.?

Vierailija
24/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hyviä välejä päällä ja mies pelkää että ne välit menevät pilalle kun kertoo. Olivat esim.kylpylässä marraskuussa nelisteen ja minun mielestä on kokoajan ollut äärettömän hienoa että pystyvät lasten takia tehdä asioita yhdessä enkä itse ole lainkaan mustasukkainen mutta silti mies ei saa aikaiseksi sanottua mitään eksälleen.

-ap

Vierailija
25/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaisi muuttaa yhteen miehen kanssa, joka on noin vaikeassa tilanteessa. Jatkaisin kahden kodin seurustelua kunnes tilanne selkiytyisi.

-ap

Vierailija
26/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hyviä välejä päällä ja mies pelkää että ne välit menevät pilalle kun kertoo. Olivat esim.kylpylässä marraskuussa nelisteen ja minun mielestä on kokoajan ollut äärettömän hienoa että pystyvät lasten takia tehdä asioita yhdessä enkä itse ole lainkaan mustasukkainen mutta silti mies ei saa aikaiseksi sanottua mitään eksälleen.

-ap

rehellisyydestä? Ei ole mitään hienoa siinä että mies ei uskalla olla rehellinen. Ja se ei todellakaan ole exän vika jos mies on tuollainen p****housu. Vähintä mitä toinen ihminen ansaitsee on tptuus. ja se on sen miehen vastuulla se hänen totuus. Ihme luuseriäijä.

Vierailija
27/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen on myös törkeää vallankäyttöä- pitää omana tietonaan tuollaisia asioita; myöskään exä ei pääse suremaan ja käsittelemään tunteitaan sen mukaisiksi mikä elämä on, koska mies VALEHTELEE.

Vierailija
28/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä nyt äkkiä tuollaiset kortit miehen naamalle. Et pysty noista lähtökohdista mitenkään rakentamaan kunnollista suhdetta lapsiin etkä etenkään heidän äitiinsä. JOudut todella suuriin vaikeuksiin, jos suostutu muuttamaan yhteen miehen kanssa noilla ehdoilla.

Itsekin uusperheellisenä toivon tosiaan,että tämä on provo.

Vierailija
29/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä nyt äkkiä tuollaiset kortit miehen naamalle. Et pysty noista lähtökohdista mitenkään rakentamaan kunnollista suhdetta lapsiin etkä etenkään heidän äitiinsä. JOudut todella suuriin vaikeuksiin, jos suostutu muuttamaan yhteen miehen kanssa noilla ehdoilla.

Itsekin uusperheellisenä toivon tosiaan,että tämä on provo.

vastuuton totuudenvääristelijä. vaikkei ap sitä tietenkään halua nähdä. Mut tuollainen mies on jatkossakin epäluotettava aina kun hänen pitäisi ottaa vastuu jostakin ikävästä asiasta. Myös välit exän kanssa tulevat olemaan hankalat tasan siksi ettei mies pysty rehelliseen ja vastuulliseen kanssakäymiseen; valheellisuus aiheuttaa aina ongelmia. Ja nyt jo voi päätellä senkin kuinka ap sitten yrittää olla miehensä puolella, kohta exä on hirveä katkera akka joka yrittää pilata kaiken- vaikka oikeasti exälle ei edes anneta tasavertaisia, totuudellisia mahdollisuuksia mihinkään ja kohta on sitten katkera sota pystyssä ja LAPSET kärisvät. tUollasesta miehestä ei ole uusperheeseeen, uuspoerheen ensimmäinen ja tärkein ominaisuus on rehellisyys ja vastuuntunto.

Vierailija
30/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap ajattelet, että teidän kaikkien elämä tuosta mukavasti jatkuu, kun mies aikanaan saa asian kerrottua? Tosi suuri riski, että tällainen pikku asia paljastuu "vahingossa", mikä mahtaa olla kenenkään reaktio? Jos mies nyt jo pelkää, että pelkkä uuden seurustelusuhteen kertominen voisi sotkea välit, niin mitä sitten kun selviää että mies onkin salaa asunut toisen naisen kanssa ihan jossain muussa osoitteessa, kuin mitä on väittänyt?

Eikö olisi tosi tosi tosi paljon helpompaa ensinnäkin vetää vähän henkeä, ja ottaa askel kerrallaan niin ettei tarvitse mitään keneltäkään salailla.

Vierailija
31/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tuossa aiemmin, että tapasin miehen lapset vasta, kun asuimme jo miehen kanssa yhdessä.

Lasten äiti kyllä tiesi musta ihan alusta asti ja kun suhdetta oli takana noin vuosi ja alkoi oleen vakaalla pohjalla, kertoi mies myös lapsilleen.

Mutta...

Kylpyläreissu? Pysytään väleissä ja leikitään perhettä, mutta samaan aikaan ei uskalla kertoa, että on uusi perhe?

Ettei nyt vaan olisi niin, että exä siellä myös kuvittelee, että heilläkin on vielä perhe kasassa ja joskus vielä se asuu saman katon alla ja siksi ei mies ei uskalla kertoa? Koska kyllä exä varmasti tossa tilanteessa ottaisikin raivarit, kun kokisi, että häntä on huijattu.

Toki se on hyvä lapsillekin näyttää, että isä ja äiti tulevat edelleen toimeen ja ovat molemmat heidän perhettään, mutta ei pitäisi kuitenkaan valehdella eli tässä tapauksessa jättää mainitsematta, että uusi nainen on jo kuvioissa.

Vierailija
32/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän siellä exän luona lapsia hoitaa ja käy kylpylässä tämän kanssa. Siksi uutta naista piilotellaan ja pelätään exän saavan tietää. Äijä pyörittää kahta naista ja pelkää jäävänsä kiinni. Yrittää jotenkin päästä irti ja viivyttää kertomista siinä toivossa että homma selkenee itsestään. Lapsia et tapaa koska ne lapset kertois pian sulle että äiti ja isi nukkuu yhdessä ja toisaalta lapset kertois exälle sinusta. Klassinen kolmoisdraama menossa, sä vaan et pääse siitä irti kun menet ostamaan miehen kanssa yhteisen asunnon. Sen varaan mies kai laskeekin että totuus paljastuu vasta kun muutatte yhteen.

Onnea vaan matkaan, sitä tuon miehen kanssa tarvitset!

Vierailija
33/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hyviä välejä päällä ja mies pelkää että ne välit menevät pilalle kun kertoo. Olivat esim.kylpylässä marraskuussa nelisteen ja minun mielestä on kokoajan ollut äärettömän hienoa että pystyvät lasten takia tehdä asioita yhdessä enkä itse ole lainkaan mustasukkainen mutta silti mies ei saa aikaiseksi sanottua mitään eksälleen. -ap

Huh hah heijaa. tuossahan on mies fixusti pitänyt ovat auki molempiin suuntiin. Liekö vaan ollut lapsia hoitamassa viikonloppuisin ;)

Vierailija
34/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän siellä exän luona lapsia hoitaa ja käy kylpylässä tämän kanssa. Siksi uutta naista piilotellaan ja pelätään exän saavan tietää. Äijä pyörittää kahta naista ja pelkää jäävänsä kiinni. Yrittää jotenkin päästä irti ja viivyttää kertomista siinä toivossa että homma selkenee itsestään. Lapsia et tapaa koska ne lapset kertois pian sulle että äiti ja isi nukkuu yhdessä ja toisaalta lapset kertois exälle sinusta. Klassinen kolmoisdraama menossa, sä vaan et pääse siitä irti kun menet ostamaan miehen kanssa yhteisen asunnon. Sen varaan mies kai laskeekin että totuus paljastuu vasta kun muutatte yhteen.

Onnea vaan matkaan, sitä tuon miehen kanssa tarvitset!

mutta eihän ap tuosta mitään tule. Jos äijä ei pyöritä kahta naista niin joka tapauksessa on valhellinen ääliö.

Vierailija
35/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiään mahtuu vallanhyvin retkeilemään viikonloppuyisin jos vain tahtoo. Asumuserosta siis vuoden verran, oletko varma että harkinta-aika on jo mennyt ja ero on virallinen.

haiskahtaa kyllä siltä, että mies on melkoinen häntäheikki.

Vierailija
36/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilisin kyseessä olevan mun ex-mies:) Hänellä on koko ajan jotain ihmeellistä säätöä, vaikka näin eron tultua ei todellakaan tarvitsisi säätää yhtään mitään; suon hänelle aivan varmasti kaiken hyvän, me vain emme tulleet toimeen mitenkään. Ja yksi syy oli juuri sellainen epäsuora viestintä; mitään ei sanonut vapaaehtoisesti- vaikka ei siis olisi edes syytä salata, ja jos oli pikkuisenkin hankalampi asia niin aivan varmasti hän jätti sen hoitamatta tai hoiteli jollain hätävalheilla. Nytkin jättää niin paljon asioita kertomatta että huhhuh, vaikka tosiaan ei tarvitse- no kertoakaan- muttei myöskään valehdella. naisystävästä ei taatusti uskalla sanoa mitään vaan yrittää salata maailman tappiin, vaikka kuinka olen sanonut että se ei ole multa mitenkään pois, enkä lastenkaan takia siitä mitään pahaa sanoisi. Hän ei pelkää mua vaan itseään. Joten eroamalla mä pääsin tuosta eroon, hän kantaa sitä mukanaan. Mut ehkä joku toinen jaksaa sitä sitten seuraavat 10v, minä en. Ja jos kyseessä sattuisikin olemaan mun ex- niin hänellä on sitten kaikenlaista muutakin piironginlaatikossa. Niiden infoaminen ei kuulu mulle, kannattaa kysellä häneltä itseltään:)

Vierailija
37/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne asua erillään vaikka taloudellisista syistä. "ex" nostaa yhärikorotukset jne.

No eheki nyt sentään, mutta jotenkin tää juttu haisee aika pahalta.

Liekö sitten kyseessä provo vai uskomaton naiivius ja sinisilmäisyys. Kerropa se ap.

Vierailija
38/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ne tapaat niin et välttämättä enää halua siihen kuvioon. Yleensä täysin perseestä.

nimim. kokemusta on

Vierailija
39/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään helmikuussa olette syvällä suossa, jossa on riitaa, vihaa ja ongelmia, enemmän kuin laki sallii. Mutta se johtuu vain munattomasta miehestäsi, ja sinun naiviudestasi. Lasten äiti varmaan saa skitsot tammikuussa... enkä yhtään ihmetteöe.

Vierailija
40/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hullu tuo exä on... Vaikka tosiaan mies itse on munaton ääliö, joka ei osoita pienintäkään arvoa exäänsä kohtaan. Eikä suakaan, ap. Mä luulen et todella monien katkerien äitipuolien takana on munaton nyxä mies eikä niinkään se "hullu" exvaimo. Joka oikeasti on vain vihainen häntä kohtaan osoitetusta epärehellisyydestä ja muusta vallankäytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi