Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehen lapset tavata ennen yhteenmuuttamista?

Vierailija
27.12.2012 |

Olemme ostamassa miehen kanssa asuntoa mutta en ole tavannut hänen lapsia vielä. Ovat neljä ja kuusivuotiaita, Olen yrittänyt mutta mies ei saa sanottua eksällensä meistä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Muista sitten mainta tämä aloitus, kun tulet ensi vuonna avautumaan uusperheongelmistasi...

Vierailija
42/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin minun perheestäni kerrottaisiin?

Olemme mieheni kanssa jonkinlaisessa asumuserossa ja samalla harkinta-ajalla, että jatkammeko yhdessä vai emme. Meillä on kaksi lasta, ja mies pienen vuokrakämppänsä takia käy minun ja lasten luona viikonloppuisin, joskus harvemmin. Lapsille se on tosi hienoa aikaa. Minustakin on kiva, että lapsia ei tarvitse roudata ympäri kyliä, etenkään siihen lähiöyksiöön ja suhde isään pysyy.

Ja kyllä, olimme loppusyksystä perheenä kylpylässä. Emme tosin yötä. Olemme olleet myös risteilyllä.

Mutta en usko, että mies olisi voinut ikimaailmassa löytää uutta naista, niin tossukka hän valitettavasti on. Joten tuskin olen tarinan vaimo.

Kuitenkin, uteliaisuuttani kysyn, ovatko ap:n miesystävän lapset tyttöjä vai poikia vai molempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat siis miehellä joka toinen viikonloppu ja nyt kun miehellä on niin pieni väliaikaiskoti ollut vuoden verran siitä asti kun erosivat niin on ollut joka toinen v.loppu eksänsä luona hoitamassa lapsia. Olen yrittänyt kaikkeni että mies esittelisi lapset minulle muttei ole sitä tehnyt koska pelkää eksänsä reaktiota. Rakastamme toisiamme valtavasti ja miehellä ollut todella vaikeaa.

-ap

ja sinä uskot?

mies ei ole päässyt irti exästään, ehkä heillä on vielä jotain säätöäkin.. katso nyt tosiasioita silmiin hyvä ihminen!

Huh että naiset ovat tyhmiä!

Vierailija
44/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän siellä exän luona lapsia hoitaa ja käy kylpylässä tämän kanssa. Siksi uutta naista piilotellaan ja pelätään exän saavan tietää. Äijä pyörittää kahta naista ja pelkää jäävänsä kiinni. Yrittää jotenkin päästä irti ja viivyttää kertomista siinä toivossa että homma selkenee itsestään. Lapsia et tapaa koska ne lapset kertois pian sulle että äiti ja isi nukkuu yhdessä ja toisaalta lapset kertois exälle sinusta. Klassinen kolmoisdraama menossa, sä vaan et pääse siitä irti kun menet ostamaan miehen kanssa yhteisen asunnon. Sen varaan mies kai laskeekin että totuus paljastuu vasta kun muutatte yhteen.

Onnea vaan matkaan, sitä tuon miehen kanssa tarvitset!

Vierailija
45/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Siitä on jo aikaa ja hyvin menee. Lapset olivat tuolloin 1,5v ja 3v.

Vierailija
46/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitustaidot ja kyvyttömyys käyttää pilkkua lauseissa kertoo ihan riittävästi kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
47/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin minun perheestäni kerrottaisiin? Olemme mieheni kanssa jonkinlaisessa asumuserossa ja samalla harkinta-ajalla, että jatkammeko yhdessä vai emme. Meillä on kaksi lasta, ja mies pienen vuokrakämppänsä takia käy minun ja lasten luona viikonloppuisin, joskus harvemmin. Lapsille se on tosi hienoa aikaa. Minustakin on kiva, että lapsia ei tarvitse roudata ympäri kyliä, etenkään siihen lähiöyksiöön ja suhde isään pysyy. Ja kyllä, olimme loppusyksystä perheenä kylpylässä. Emme tosin yötä. Olemme olleet myös risteilyllä. Mutta en usko, että mies olisi voinut ikimaailmassa löytää uutta naista, niin tossukka hän valitettavasti on. Joten tuskin olen tarinan vaimo. Kuitenkin, uteliaisuuttani kysyn, ovatko ap:n miesystävän lapset tyttöjä vai poikia vai molempia?

Vierailija
48/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin minun perheestäni kerrottaisiin? Olemme mieheni kanssa jonkinlaisessa asumuserossa ja samalla harkinta-ajalla, että jatkammeko yhdessä vai emme. Meillä on kaksi lasta, ja mies pienen vuokrakämppänsä takia käy minun ja lasten luona viikonloppuisin, joskus harvemmin. Lapsille se on tosi hienoa aikaa. Minustakin on kiva, että lapsia ei tarvitse roudata ympäri kyliä, etenkään siihen lähiöyksiöön ja suhde isään pysyy. Ja kyllä, olimme loppusyksystä perheenä kylpylässä. Emme tosin yötä. Olemme olleet myös risteilyllä. Mutta en usko, että mies olisi voinut ikimaailmassa löytää uutta naista, niin tossukka hän valitettavasti on. Joten tuskin olen tarinan vaimo. Kuitenkin, uteliaisuuttani kysyn, ovatko ap:n miesystävän lapset tyttöjä vai poikia vai molempia?

ja ap sillä miehellä on todennäköisesti vaikeaa vain oman nössöytensä tähden. Jos on rohkeutta hoitaa asiansa vastuullisesti ja rehellisesti, asiat eivät muutu vaikeiksi eikä tarvitse vajota itsesääliin.

Vierailija
49/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin minun perheestäni kerrottaisiin?

Olemme mieheni kanssa jonkinlaisessa asumuserossa ja samalla harkinta-ajalla, että jatkammeko yhdessä vai emme. Meillä on kaksi lasta, ja mies pienen vuokrakämppänsä takia käy minun ja lasten luona viikonloppuisin, joskus harvemmin. Lapsille se on tosi hienoa aikaa. Minustakin on kiva, että lapsia ei tarvitse roudata ympäri kyliä, etenkään siihen lähiöyksiöön ja suhde isään pysyy.

Ja kyllä, olimme loppusyksystä perheenä kylpylässä. Emme tosin yötä. Olemme olleet myös risteilyllä.

Mutta en usko, että mies olisi voinut ikimaailmassa löytää uutta naista, niin tossukka hän valitettavasti on. Joten tuskin olen tarinan vaimo.

Kuitenkin, uteliaisuuttani kysyn, ovatko ap:n miesystävän lapset tyttöjä vai poikia vai molempia?

etsivät sen tyttöystävän, koska niiden perhe-ongemien ratkaisu- varsinkin jos vika on itsessä, on niin totaalivaikeaa. Silloin on helpompi etsiä joku joka jaksaa paapoa sitä itsessäliä, eikä tarvitse miettiä omaa osuuttaan ja vastuutaan. Ja silloinhan se menee juuri noin että viimeiseen saakkaa valehtelee kaiken mahdollisen jotta ei joutuisi kantamaan vastuuta mistään. Tiedän vastaavanlaisen ihmisen, joka odottaa ihan tosissaan päivää jolloin kaikki ongelmat ovat vaan hävinneet ilman että hänen itsensä tarvitsisi niille mitään tehdä. ja arvata saattaa että kaikki menee aina vaan pahemmin solmuun. Jos tämä on sun miehes, niin varmaan helpottaa lopullisen ratkaisun tekoa...?

Vierailija
50/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eksä ei ole vaimo vaan avopuoliso. Tiedän itsekin että lapset pitäisi tavata ja olen yrittänyt puhua miehelle asiasta mutta minun on vain pakko luottaa hänen tapaansa hoitaa asia tavallaan. Hän on loppujen lopuksi vastuussa ja minä olen vain mukana.

-ap

Vierailija
51/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eksä ei ole vaimo vaan avopuoliso. Tiedän itsekin että lapset pitäisi tavata ja olen yrittänyt puhua miehelle asiasta mutta minun on vain pakko luottaa hänen tapaansa hoitaa asia tavallaan. Hän on loppujen lopuksi vastuussa ja minä olen vain mukana.

-ap

Sä voit turvata oman selustasi olemalla ostamatta yhteistä asuntoa. Muuttakaa ensin vaikka vuokralle, niin ei ole niin paljon pelissä noin huterilla tiedoilla.

Vierailija
52/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

todella omituista että miehellä on lapset, siis ihan oikeat lapset, joiden isä hän on 24/7 ja sitten sinä ja hän pitää teidät erillään vaikka haluaa asua kanssasi. Eikös siinä ole jotain mätää? En ikinä muuttaisi yhteen miehen kanssa jolla on tuollainen toisten ihmisten kontrollointitarve.

Vierailija
53/60 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minun exäni nimittäin suunnitteli yhteen muuttoa uuden naisystävänsä kanssa. Nyt kun nainen (lapseton) on tavannut lapset ja viettänyt heidän kanssaan viikonloppuja ja lomia, hän ei haluakaan muuttaa yhteen. Asuvat siis edelleen erillään ja nainen lähtee aina omaan kotiinsa, kun lapset tulevat.

Kannattaa siis sinunkin testata ensin tämä.

Vierailija
54/60 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
55/60 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksikään nainen olisi noin miehen tarpeessa, että suostuisi tuollaiseen parisuhteeseen ja vielä asunnon hankintaankin. Pelkkänä seksisuhteena ok voisi olla,mutta siihen pitäisi jäädä. Mies on salailevaa lajia omien lastensa suhteen, joten missä muissa asioissa valehtelee. Miktkä oli eron syitä? Ei varmaankaan kovin dramaattista, kun on yhteisiä kylpylälomia ja mies hoitaa lapsia kotonaan.

Paras neuvo, ap, jos olet tosissasi: pakene!

Vierailija
56/60 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jumalauta vaadit saada tavata mitä vanhempia lapset ovat sitä tärkeämpää tavata ennen yhteen muuttoa. Voi jeesus kristus

Ei minuakaan kiinnosta isäni nykyinen vaimo. Se on täysin yhdentekevä. Mun asiat ei hänelle kuulu.

Vierailija
57/60 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

todella omituista että miehellä on lapset, siis ihan oikeat lapset, joiden isä hän on 24/7 ja sitten sinä ja hän pitää teidät erillään vaikka haluaa asua kanssasi. Eikös siinä ole jotain mätää? En ikinä muuttaisi yhteen miehen kanssa jolla on tuollainen toisten ihmisten kontrollointitarve.

Isä ei sitä voi päättää. En minäkään halua olla vanhempien nykyisten puolisoiden kanssa missään tekemisissä. Miksi pitäisi?

Vierailija
58/60 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että lapset tulevat kyllä pitämään minusta. Olen todella mukava ja kiltti ihminen. Olen todellakin yrittänyt mutta mies on sitä mieltä että asia hoidetaan näin.

-ap

Vierailija
59/60 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin että miten hienosti asiat menevät kun, koko homma selviää :)

Vierailija
60/60 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ap ja unohda yhdessä asuminen ja lapset. Älä ole tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan