Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan tavallisen näköinen yh-äiti. Kuka mies minut haluaisi?

Vierailija
26.12.2012 |

Olen juuri eronnut narsistimiehestäni, joka kiusasi minut aivan loppuun. Minulla kaksi pientä lasta, toinen vasta vauva. Olen siis kaksi lasta synnyttänyt ja imettänyt, ikää on 34 v, hoikka olen, mutta raskaudet ovat tätä kroppaa piiskanneet. Tissit on imetyksistä kärsineet ja itsetunto on miehen tekemisten ja sanomisten vuoksi aivan nollissa. Sydän mulla on kultaa, tykkään hymyillä, teen hyvää ruokaa ja pidän koti-illoista. Rakastan lapsiani, olen hellä ja hymyilevä. Nauran nykyään paljon ja minulla on ronski huumori.

Voisiko siis joku mies vielä minuun rakastua? Tällaiseen tavalliseen äitiin. Voisiko joku haluta minua, pitää minua hyvänä ja nähdä minut kauniina?

Vai onko niin, että koska en ole mitenkään kovin kaunis, miehet eivät edes vilkaise. Eksäni on saanut minut uskomaan, ettei minulla ole mitään mahiksia miesten suhteen. Vartaloni on kuulemma epäseksikäs ja kasvoni niin tavalliset, ettei niitä kukaan muista. Olen myös tissitön, löllömahainen ja huonohiuksinen.. Kukaan mies ei kuulemma ikinö tule haluamaan kahta pikkulasta riesoikseen.

Oliskohan mulla kuitenkik vielä mahdollisuus onneen jonkun kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kirjoittamani ap:n teksti. Myös tuore 2 lapsen yh joka pyristelee irti exästä. Ymmärrän ap:n ajatukset täysin, en minäkään halua uutta miestä heti jos koskaan mutta jotenkin sitä haluaisi tietää onko sitä todellakin niin nolla kuin ex antaa ymmärtää. Jotain toivoa että joskus vielä voisi elää normaalia arkea parisuhteessa. Terapiaa pitäisi minunkin jatkaa mutten tiedä kuinka kun palaan työelämään. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
2/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uroksen hauskanpidon jäljiltä haluaa maksumieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole avoimin mielin, koska jossain on se ihana sinua varten.

Itsetuntoa kohotat ensin, koska puhut itsestäsi "vain". Et ole vain, kukaan ei ole vain. Nyt nainen, vähän asennetta peliin.

Itse kirjoittelin netissä muutamien kivojen miesten kanssa, en yh:na oikein osannut ja kehdannut lähteä minnekään liikenteeseen miehiä bongailemaan. Löysin aviomiehen itselleni, vapaan kivan miehen, joka rakastaa lapsiani ja yhteisiä lapsiamme yhtä lailla. Vaikka minäkin olen "vain" tavallinen äiti, en ihannepainoinen ja missimittainen. Olenpahan vaan ihana tavallinen sydämellinen ihminen, johon sopivan ihmisen oli helppo rakastua. :-)

Tsemppiä!

Vierailija
4/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kelpaat

Vierailija
5/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että olet ihana ihminen ja upeampi kuin luuletkaan ap! :) Henkisesti sairaan narsistin sanomiset kannattaa unohtaa.

Vierailija
6/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni oli nauttia omasta ajasta ilman miestä, mutta 4 kk lopullisen eropäätöksen jälkeen löysin ihanan (lapsettoman) miehen. Nyt ollaan oltu yhdessä 1,5 vuotta. Lapset ja mies ovat toisilleen tärkeitä. Lapsilla on kyllä hyvin vahvasti elämässä oma isäkin.

miestä vielä. Tuli vaan mieleeni tämä, kun eksä vielä painotti näitä minulle tänään. Toki nyt parannan itseni ja keskityn lapsiin. En todellakaan etsi miestä.

Näitä juttuja tulee vaan ajateltua ja pohdittua, kun miehelle kuitenkin vastava on helppoa. Ei ole vauvaa ja taaperoa siinä kasvatettavana ja huushollia pyöritettävänä.

Ap

Vierailija
7/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oman kroppani raskaudet on pilannut. Samoin reilu ylipaino, joka on onneksi vähentynyt. Kun olet itsevarma, näytät hyvältä.

Vierailija
8/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uroksen hauskanpidon jäljiltä haluaa maksumieheksi.

Mutta minua kiinnostaa se, että mittaat perhettä ja rakkautta rahalla.

Vierailija
9/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vain yksi lapsi, kun jäin yksin. Olin poikani kanssa exän jatkuvan kyttäyksen alla ja kunnon kyttäys sitten alkoikin, kun törmäsin opintojeni kautta ihanaan mieheen, joka ei välittänyt, että minulla oli toiselle miehelle lapsi. Hän halusi minut ja lapsen. Muutimme toiselle paikkakunnalle, osoitetiedot salasina, nyt saamme olla rauhassa ilman exän kyttäystä ja meille on tulossa yhteinen lapsi :) Naimisiinkin ollaan menossa. Joten miksi et löytäisi? Minäkin olen tälläinen tavallinen kaduntallaaja :)

Vierailija
10/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika rakentaa omaa ja lastesi hyvinvointia. Ilman muuta joskus elämäänne voi kuulua myös mies, joka voi olla myös lapsillesi aikanaan isähahmo. Mutta missään tapauksessa et kyllä tarvitse sellaista miestä, jolle lapsesikin eivät ole vähintään ok. Lapset ja varsinkin heidän hyvä hoitamisensa ja läheinen suhde heihin ovat arvokkainta, mitä kenelläkään voi olla. Jos joku mies ei sitä ymmärrä, hän ei ole sinulle sopiva eikäminkäänlaisen suhteen arvoinen. Äitiys on paljon suurempi asia kuin kenenkään miehen hyväksyntä. Ja tämän sanoo nainen, jolla ei ole minkäänlaisa vaikeutta saada miesten huomiota.

Vierailija
11/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useampi nainen, jotka ovat keski-ikäisinä, siis sinua vanhempina, löytäneet uuden miehen. Eivät ole mitään kaunottaria, vaan osa aika pullukoitakin, ja osa naamaltaan ihan taviksia. Ovat viehättäviä persoonia kylläkin, ja aikuisten kesken sillä on varmasti suurempi merkitys.

Vierailija
12/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän huolissani siitä, että löydät itsellesi samanlaisen miehen kuin exäsi oli. Koska ihminen toistaa itseään, rakastuu tuttuuden tunteeseen. Ja koska narsisti vetää puoleensa tityllä magneetilla varustettua ihmistä.

Tärkeintä on tÄllä hetkellä, että löydät oman terveen narsismisi, joka ei vedä puoleen epätervettä narsismia. Et pääse tähän yksin, vaan etsi apua.

Been there, done that. Erosin pari vuotta sitte, käyttänyt oman itsen prosessointiin paljon aikaa ja rahaa. Ja joka penni ollut sen arvoista.

Minullekin mies sanoi yhtä ja toista. On olut tärkeää löytää itselleen uusi peili.

Tunnen erään naisen, jolla oli pahimman laatuinen narsisti. Mies sai naisen uskomaan olevansa ruma. Ja oikeasti hän on todella upea nainen. Eli aloitukseesi viitaten en ole lainkaan varma, oletko tavallisen näköinen.

Vierailija
13/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen yh-äiti. Kuka mies minut haluaisi?

Mutta anna ajan kulua, paranna itseäsi ja itsetuntoasi. Opettele elämään yksin.

loputtomiin odotella ja antaa ajan kulua, mahdollisuudet löytää hyvä mies vähenevät koko ajan kun ikää tulee lisää...

Vierailija
14/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi testi

Vierailija
15/27 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen pasi 45/180/90 ja mukava, avoin, hellä, romanttinen, huumorintajuinen, lempeä ja fiksu.
Pussailen ja otan sinut mielelläni myös syliin tai kainaloon. En juo enkä tupakoi. Olen eroottinen, tunteellinen, lempeä, ja avoin ja otan naiseni huomioon joka päivä. Minulla ei ole lapsia. Viihdyn luonnossa, olen eläinrakas ja liikunnallinen, mökkeilen ja vietän paljon koti- iltoja. tanssimassa käyn elokuvissa kunto salilla uimassa etsin kumppania. kaveria ystävää. en naimissa ei lapsia ole pidän lapsista elämistä. 0458889795 mailia pasi.kolj2013@gmail.com

Vierailija
16/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää uuden miehen, joku taas ei.

Mutta ei se löytäminen siitä exästäsi ole kiinni, vaan sinusta itsestä. Ryhdistäydy.

Vierailija
17/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä eksääni kai haukkunut. Vai tarkoitatko sitä, kun sanoin narsiatiksi. No se on totuus ja olen pitkäaikaisessa terapiassa sen vuoksi. Elämäni mieheni kanssa oli aivan käsittämätöntä alistamista ja minun tunteideni, tekemisteni, sanomisteni, ulkonäköni ja arvomaailmani totaalista lyttäämistä. Halusin vain kysellä, että miten miehet sitä ulkonäköä arvosta. Olisko tavallisen näköisellä mahdollisuuksia.

Ap

Vierailija
18/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä voit ihan hyvin löytää miehen ja varmasti joku susta kiinnostuu. Yritä unohtaa ne exäsi haukut, luultavasti niistä ei suurin osa ole todellakaan totta.

Vierailija
19/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ketä kiinnostaa nää narsisti huutajat(paitsi pöljiä av-mammoja).

Vierailija
20/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö ole tärkeintä. Onnittelut vahvuudesta päästä irti narsistista ja voimia vielä terapiaan :)