Olen ihan tavallisen näköinen yh-äiti. Kuka mies minut haluaisi?
Olen juuri eronnut narsistimiehestäni, joka kiusasi minut aivan loppuun. Minulla kaksi pientä lasta, toinen vasta vauva. Olen siis kaksi lasta synnyttänyt ja imettänyt, ikää on 34 v, hoikka olen, mutta raskaudet ovat tätä kroppaa piiskanneet. Tissit on imetyksistä kärsineet ja itsetunto on miehen tekemisten ja sanomisten vuoksi aivan nollissa. Sydän mulla on kultaa, tykkään hymyillä, teen hyvää ruokaa ja pidän koti-illoista. Rakastan lapsiani, olen hellä ja hymyilevä. Nauran nykyään paljon ja minulla on ronski huumori.
Voisiko siis joku mies vielä minuun rakastua? Tällaiseen tavalliseen äitiin. Voisiko joku haluta minua, pitää minua hyvänä ja nähdä minut kauniina?
Vai onko niin, että koska en ole mitenkään kovin kaunis, miehet eivät edes vilkaise. Eksäni on saanut minut uskomaan, ettei minulla ole mitään mahiksia miesten suhteen. Vartaloni on kuulemma epäseksikäs ja kasvoni niin tavalliset, ettei niitä kukaan muista. Olen myös tissitön, löllömahainen ja huonohiuksinen.. Kukaan mies ei kuulemma ikinö tule haluamaan kahta pikkulasta riesoikseen.
Oliskohan mulla kuitenkik vielä mahdollisuus onneen jonkun kanssa?
Kommentit (27)
Harva jaksaa alkaa leikkimään kotia sun kahden pikkulapsen kanssa. Pidä hauskaa kun lapset on hoidossa jonkun luona. Vakavampaa suhdetta voit etsiä vasta muutaman vuoden kuluttua.
En usko, että ulkonäkökään yhtään paha on. Olen aivan varma, että tulet löytämään jonkun ihanan miehen rinnallesi.
Kyllä nuori yh miehen löytää, mutta tossa tilanteessa voi olla vaikeaa.
Olen ihan tavallisen näköinen yh-äiti. Kuka mies minut haluaisi?
Mutta anna ajan kulua, paranna itseäsi ja itsetuntoasi. Opettele elämään yksin.
Sun pitää vain lakata ajattelemasta, että olet ruma ja kamala ja että ehkä KELPAAT jollekin. Ajattelet, että jos joku mies sut SAA, niin hän on maailman onnellisin mies. Ei niin, että sä olet hylkytavaraa ja saat olla tyytyväinen, jos joku sut huolii.
Kasvatat itsetuntosi, tulet onnelliseksi ja sen jälkeen alat hakemaan rakkautta.
miestä vielä. Tuli vaan mieleeni tämä, kun eksä vielä painotti näitä minulle tänään. Toki nyt parannan itseni ja keskityn lapsiin. En todellakaan etsi miestä.
Näitä juttuja tulee vaan ajateltua ja pohdittua, kun miehelle kuitenkin vastava on helppoa. Ei ole vauvaa ja taaperoa siinä kasvatettavana ja huushollia pyöritettävänä.
Ap
Orgasmin voi aina näytellä.