Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-vuotias poika kylpylän naisten puolelle?

Vierailija
26.12.2012 |

Olen menossa 5- ja 7-vuotiaiden lasten kanssa kylpylään. En ole ollenkaan varma osaako 7-vuotias toimia yksin miesten puolella (ovien lukitus jne.). Lisäksi jos ehtii yksin kylpylän puolelle saattaa innostuksissaan mennä altaaseen, eikä osaa uida, kuin noin 20 metriä.

Mitä mieltä olette siitä, että näin iso olisi naisten puolella?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan osaa eikä kykene.

Mä en tiedä, miksi tätä "osaamattomuusongelmaa" ei ikinä ole tytöillä.

Mulla on kolme tyttöä, jotka ovat kaikki osanneet 7-vuotiaasta toimia uimahallissa.

Ja tiedoksesi: ei ne tuntemattomatkaan 9-vuotiaat tytöt halua ikäisiään poikia puku- ja pesutiloihin.

Eli arvon mammat, se minun pitkänhuiskea 9 v poikani on naisten puolella mukana siksi, että hän ei yksinkertaisesti, oikeasti, kykene, eikä osaa.

Vierailija
2/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemään isäs kanssa miesten puolelle. Opetat ensin poikaas, jos on kovasti avuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ois pojalle traumaa pitkäksi aikaa...tyttö kertoisi kaikille,että oli äitinsä kanssa tyttöjen puolell jne. Järki käteen.

Vierailija
4/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää niiden poikienne kanssa uimahalleissa riittävän usein kun he ovat pienempiä niin ei tarvi sitten tulla naisten puolelle yli-ikäisenä opettelemaan!

Vierailija
5/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laittaisi tuon ikäistä yksin miesten puolelle vieraassa kylpylässä. Ilman muuta voi vielä tulla naisten puolelle mukaan! Lähempänä 10 vuotta sitten vasta yksin toimimaan. Ja varsinkin juuri noin päin, tytön viemistä miesten puolelle harkitsisin ehkä vielä tarkemmin (mutta veisin silti vielä tuon ikäisen).

Vierailija
6/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan osaa eikä kykene.

Mä en tiedä, miksi tätä "osaamattomuusongelmaa" ei ikinä ole tytöillä.

Mulla on kolme tyttöä, jotka ovat kaikki osanneet 7-vuotiaasta toimia uimahallissa.

minä tunnen kyllä semmoisia prinsessoja, että 7-vuotiaana ei olisi mitään asiaa mihinkään pukuhuoneeseen yksinään. Järkyttävää touhua kun sukkahousut menee vinoon ja sukat on väärän väriset ja tukkapompula on huonosti!

Minun lähipiirissä kyllä kaikkein avuttomimmat on tyttöjä.

Vierailija
7/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää niiden poikienne kanssa uimahalleissa riittävän usein kun he ovat pienempiä niin ei tarvi sitten tulla naisten puolelle yli-ikäisenä opettelemaan!

päivän naurut, kiitos siitä :D

7-vuotias on vielä pieni poika, tottakai saa mennä naisten puolelle.

Vierailija
8/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on lapsesta, ja kaikkinainen tuon ikäisten seksualisointi on mun mielestä kuvottavaa.

Vierailija
9/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyse siitä, että pärjääkö yksin miestenpuolella vai ei. Kyse on siitä, että samanikäisellä koulukaverilla, tytöllä on myös oikeus olla törmäämättä näihin alastomiin poikaluokkakavereihinsa. Siksi koululaiset vain omille puolilleen vaikka mammat raahis vielä 10 vuotiaat mussukkansa naisten puolelle.

Se on vaan, että voi voi jos ette pysty järjestämään ketään miestä seuralaiseksi pojillenne. Kaikkea ei voi saada, varsinkaan muitten kustannuksella.

Vierailija
10/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien vähän vanhemmakin, mutta onneksi ette huomaa kun on pienikokoinen poika :-)

Vierailija
11/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa ollaan käyty runsaasti kylpylöissä ja uimahalleissa (tänä vuonna ollaan käyty 5 eri kylpylässä sekä yhdessä lähikylpylässä vähintään kerran kuussa). Juuri oltiin joulukuun alussa kylpylässä, ja otin pojan ihan automaattisesti omalle puolelleni (yleensä kulkee isänsä kanssa,mutta isä ei päässyt mukaan). Kylpylä oli siis vieras ja siellä oli sellaiset rannekkeilla suljettavat kaapit. Lapsi ei saanut edes vaatteitaan kaappiin vaan riisui ne tuolille ja innolla rynnisti jo kohti suihkua. Tsemppaamalla tiesi tietysti, että ne vaatteet pitää laittaa kaappiin, mutta ei malttamattomana muistanut. Lisäksi ei saanut kaappia kiinni eikä auki rannekkeella (oli tosi vaikea ja vaati aikamoista koordinaatiota).

6-vuotiaita ei saisi jättää yksin edes omaan kotiin,joten en ymmärrä, miten olisi ok jättää yksin vieraaseen pukuhuoneeseen alastomien ja vieraiden aikuisten keskelle. Olen sitä mieltä, että 6-7-vuotiaat harjoittelevat sitä itsenäistä toimimista ja vieraiden aikuisten kohtaamista yksin. Sen harjoittelun takia on aivan luonnollista ja normaalia, että tämän ikäisiä löytyy vastakkaisen sukupuolen pukukopeista. Kyse on lapsista, ei sukukypsistä ihmisistä.

Jos jonkun 6-7-vuotias häpeilee vastakkaista sukupuolta, niin onpas siinä outo tapaus.Lapseni serkut 8v ja 10v tytöt eivät osaa lainkaan hävetä omaa alastomuuttaan eivätkä näe poikaserkkujensa alastomuudessa mitään hävettävää tai outoa.

Ihminen, joka kuvittelee 7-vuotiaan tirkistelevän ja saavan kiksejä naisten rinnoista tai alapäistä on sairas.

Vierailija
12/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä suosiolla Itiksen uimahalliin? Siellä pääsisitte perheille tarkoitettuihin pukuhuoneisiin: oma suihku ja pukuhuone, eikä kukaan häiriinny. Terv. äiti jonka 8-v poika (uskin yksin pärjäisi miesten puolella) näyttää 3-v ikäistään vanhemmalta...

Vierailija
13/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan, että voi voi jos ette pysty järjestämään ketään miestä seuralaiseksi pojillenne. Kaikkea ei voi saada, varsinkaan muitten kustannuksella.

niin valitettavasti sinun ajatuksillasi ei tässä tapauksessa ole merkitystä. Alle 10-vuotias voi tulla tuohon kylpylään mukaan sinne naisten puolelle.

Vierailija
14/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. 10-vuotiaalla tytöllä on oikeus olla ilman alastomia "yli-ikäisiä" poikia naisten puolella. Mun tytöt on monta kertaa joutuneet paniikkiin, kun joku mamma on tullut selvästi liian vanhan pojan kanssa naisten puolelle.

6-vuotiasta ei kukaan ole jättämässä yksin, mutta kyllä 7 vuotta täyttäneen pitää pärjätä. Ei se synttäri yllärinä tule.

Ei ne tietenkään pärjää, kun ovat tottuneet siihen, että mamma hoitaa.

6-vuotiaita ei saisi jättää yksin edes omaan kotiin,joten en ymmärrä, miten olisi ok jättää yksin vieraaseen pukuhuoneeseen alastomien ja vieraiden aikuisten keskelle.

Jos jonkun 6-7-vuotias häpeilee vastakkaista sukupuolta, niin onpas siinä outo tapaus.Lapseni serkut 8v ja 10v tytöt eivät osaa lainkaan hävetä omaa alastomuuttaan eivätkä näe poikaserkkujensa alastomuudessa mitään hävettävää tai outoa.

Ihminen, joka kuvittelee 7-vuotiaan tirkistelevän ja saavan kiksejä naisten rinnoista tai alapäistä on sairas.

Vierailija
15/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita, että tytöt ei pärjää yksin? Eikö isät koskaan vie tyttöjä uimahalleihin?

Mun tytöt on pärjänneet, koska uimahalleissa on käyty pienestä pitäen ja kun se seitsemäs synttäri lähenee on harjoittelua tehostettu.

minä tunnen kyllä semmoisia prinsessoja, että 7-vuotiaana ei olisi mitään asiaa mihinkään pukuhuoneeseen yksinään. Järkyttävää touhua kun sukkahousut menee vinoon ja sukat on väärän väriset ja tukkapompula on huonosti!

Minun lähipiirissä kyllä kaikkein avuttomimmat on tyttöjä.

Vierailija
16/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun siellä on suunnilleen samanikäisiä tyttöjä, on tilanne näille tytöille varsin epämiellyttävä ja tuskin poikakaan siitä suuremmin pitää.

Vierailija
17/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia, jos on saanut harjoitella.

Ja varsinkin juuri noin päin, tytön viemistä miesten puolelle harkitsisin ehkä vielä tarkemmin (mutta veisin silti vielä tuon ikäisen).

Vierailija
18/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemään isäs kanssa miesten puolelle. Opetat ensin poikaas, jos on kovasti avuton.

Kyllä mä ihan ala-asteikäisenä olin miesten puolella isäni kanssa. Silloin en edes tajunnut, että lapsen alastomuudessa olisi ollut jotain hävettävää tai seksuaalista.

Sitä en muista, onko vastaan tullut luokkakavereita. Jos onkin, ei sitten vissiin ole jäänyt traumoja.

Vierailija
19/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli-ikäiset pojat naisten puolella kun mä sanon niille, että random av-mamma oli ala-asteikäisenä miesten puolella.

Mä sanon aina, jos näen naisten puolella yli-ikäisen pojan. Kysyn äidiltä, että minkä ikäinen toi sun poikas on. Jos hänellä on pokkaa valehdella, että yhdeksänvuotias on kuus niin sitten on.

Kyllä mä ihan ala-asteikäisenä olin miesten puolella isäni kanssa. Silloin en edes tajunnut, että lapsen alastomuudessa olisi ollut jotain hävettävää tai seksuaalista.

Sitä en muista, onko vastaan tullut luokkakavereita. Jos onkin, ei sitten vissiin ole jäänyt traumoja.

Vierailija
20/84 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laittaisi tuon ikäistä yksin miesten puolelle vieraassa kylpylässä. Ilman muuta voi vielä tulla naisten puolelle mukaan! Lähempänä 10 vuotta sitten vasta yksin toimimaan. Ja varsinkin juuri noin päin, tytön viemistä miesten puolelle harkitsisin ehkä vielä tarkemmin (mutta veisin silti vielä tuon ikäisen).

miksi tytön kohdalla pitää olla tarkempi? Eihän tuon ikäinen vielä miehiä sillä silmällä katsele? Ja jos pedofiilejä pelkää niin kaipa se tyttö on oman isänsä seurassa ihan turvassa siellä miesten puolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän