Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-vuotias poika kylpylän naisten puolelle?

Vierailija
26.12.2012 |

Olen menossa 5- ja 7-vuotiaiden lasten kanssa kylpylään. En ole ollenkaan varma osaako 7-vuotias toimia yksin miesten puolella (ovien lukitus jne.). Lisäksi jos ehtii yksin kylpylän puolelle saattaa innostuksissaan mennä altaaseen, eikä osaa uida, kuin noin 20 metriä.

Mitä mieltä olette siitä, että näin iso olisi naisten puolella?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asia on siis selvä :)

T: Ap

Vierailija
82/84 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaa jäädä katsomaan jotain ihmistä ihan uteliaisuuttaan (miksi siltä puuttuu toinen rinta? mikä kuva sen paidassa on?)

ainakin tällä palstalla olen monta kertaa lukenut että pienten poikien läsnäolo pukkarissa on naisista todella ahdistavaa.

Miettikää vähän. Nämä mammat, jotka täällä laittelee pimmpi- ja tissikuvia, ahdistuu kun uimahallissa naisten puolella on pieni poikalapsia. Alle kouluikäinen tai alakouluikäinen.

Ihan oikeesti !!

Kuka on häiriintynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut mukaani 7 vuotiaan pojan naisten puolelle, kun ei yksin miesten puolella pärjäisi. Hyvin meni, ja hauskaa meillä oli kylpylässä :). Pieni se 7 vuotias vielä on :). Mukavaa pulikointia :).

Vierailija
84/84 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otat naisten puolelle, naurettavia nämä joiden kirjoitukset ja sitä paitsi älä välitä muista koska esim. Flamingossa lukee järjestyssäännöissä, kaikki alle 10 vuotiaat voivat mennä eri sukupuolta olevan pukutilohin ja suihkutiloihin!!! Flamingossa ehdoton ikäraja sille, että menee oman sukupuolen tiloihin on 12 vuotta! Olen kulkenut ristiin rastiin kylpylöitä ja uimahalleja oman 7 vuotiaani kanssa, aina on saanut tulla minun (äidin) kanssa samoihin tiloihin. Voi jessus sentään joitain kommentteja. Ja vaikka oma 7 vuotiaani on erinomainen uimari, niin varmasti ainakaan puolet tai ylikin sen ikäisistä ei edes osaa uida, sehän on vaarallista päästää sen ikäistä täysin uimataidotonta menemään eri puolelta, pahimmassa tapauksessa ryntää (joo, tuon ikäiset eivät aina vielä muista että pitäisi odottaa) suoraan altaaseen. Useissa kaupungin halleissa toivotaan, 7 vuotiaat omalle puolelleen, MUTTA sekin on toivomus eikä mikään ehdoton laki, olen kysellyt tästäkin halleilta ja minulle on sanottu, jos ei ole tottunut vielä olemaan yksin pukuhuoneessa ym, voi tulla vanhemman kanssa samoihin tiloihin, yleensä on joustettu niin, että ainakin ekaluokkalainen saa vielä tulla, jossain voi tulla jopa toka tai kolmasluokkalainenkin ja kyllä, ihan kaupungin uimahalleista kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi