Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v tyttö kyselee biologisesta isästään, mitä tekisit?

Vierailija
26.12.2012 |

Tilanne on se, että biologinen isä ei edes tiedä minun tulleen raskaaksi ja että hänellä on kanssani tytär...

Isyys on 100% vaikka tietenkään mitään testejä ei ole tehty. Ennen raskauttani en maannut yli vuoteen kenenkään muun kanssa enkä sen jälkeen yli kolmeen vuoteen...

En kertonut lapsen isälle raskaudesta, koska en halunnut jatkaa suhdetta hänen kanssa ja jos olisin kertonut, niin olis pitänyt olla tekemisissä lapsen takia. Halusin mieluummin olla kokonaan yh.

Olin tuon esikoistytön syntyessä vasta 20v...

Paljon myöhemmin, tytön ollessa 10v tapaasin nykyisen mieheni ja meillä on yhdessä kaksi poikaa.

Kun tyttö oli pieni niin selitin vaan ympäripyöreitä, että joissain perheissä nyt vaan on pelkkä äiti jne.

Nyt tyttö mankuu saada tietää ja mietin ottaisinko yhteyttä tytön biologiseen isään, joka siis on täysin tietämätön koko tyttärestä...

Sen tiedän tytön biologisesta isästä, että hänellä on tällä hetkellä pari pientä lasta, on ihan hyvissä töissä ja vaikuttaa kunnolliselta....

Onko väärin mennä tässä vaiheessa sorkkimaan hänen elämäänsä??? Mitään en tietysti vaatisi, kuten en tähänkään asti, tytön itsensä toiveesta vaan ottaisin yhteyttä ja kertoisin lapsesta???

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerroin totuuden tyttärelleni hänen ollessaan yli 20 v.Mutta hänpä ei antanut minulle anteeksi,ja syyttää aina kun tulee riitaa,että olen pilannut hänen elämänsä.Kaduttaa että edes kerroin,vaikka isä pitääkin nyt yhteyttä tähän tyttäreen,että sen puoleen meni ihan hyvin asiat.

Tyttö vaan ei anna anteeksi minulle.

Sähän se kusipää oletkin ollut. Tyttö todnäk menettänyt itsetunnon, antanut pillua kaikille, saanut sukupuolitauteja, sekoillut jne Miksi sen pitäisi sulle antaa anteeksi elämän tuhoamisesta?

Vierailija
82/82 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen äitini vahinkopano, ei biologista isää lainkaan, ja äiti kuoli tuossa aatonaattona juuri, yksinään.

En IKINÄ antanut äidilleni anteeksi sitä, että hän VARASTI minulta puolet biologisesta taustastani. Lapsena epäilin, että hän oli mustasukkainen, ei halunnut, että olisin kiintynyt johonkin toiseen, myöhemmin epäilin kostoa tai jonkinlaista valtapeliä. Asiasta syntyi niin suuri railo meidän välillemme, etten antanut hänen koskaan tavata lapsenlapsiaan.

Minusta jokaiselle ihmiselle kuuluu perusoikeutena tieto omasta taustastaan. Se on olennaista, jotta voi ymmärtää omia piirteitään, ja ehkä tulevien lastensa piirteitä. Se, että joku nainen on levitellyt haarojaan, tai mies ruiskinut siementään, ei oikeasti ole sen lapsen vika, joka tuosta suhteesta syntyy. Lapselle kuuluu silti tieto syntyperästään, eikä sillä, että isin uusi elämä on jotenkin kulissienmukaista, ole, anteeksi nyt, paskankaan väliä siihen nähden, mitä sinun lapsesi kuuluu saada tietää.

Ota yhteyttä biologiseen isään tai et, niin kerro silti tyttärellesi se, mikä on hänen syntymäoikeutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi