Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskoako siihen että mies lopettaa sekoilunsa muiden kanssa...

Vierailija
05.12.2005 |

...mieheni on paljastunut petolliseksi sortiksi...olemme olleet yhdessä, muutaman vuoden ja nyt vasta syntynyt pieni tyttö. miehelläni on ollut rinaakaisia suhteita yhdesäoloaikana joka minulle selvisi vasta raskauteni loppupuolella, mieheni näyti katuvansa tekoja, ja suhteet eivät olleet johtaneet sänkytouhuihin tms. vaan tapaamisia, kahvittelua, ym. Nyt perjantaina mieheni kävi panemassa toista naista baari illan päätteksi. Tunnusti itse, ei pystyny pahalla ololla jatkamaan ilman tunnustusta. Uskon miestä sen suhteen ettei ole aiemmin käynnyt panemassa ketään sillä käytös tällä kertaa jotenkin erilaista. Mies itse tilasti tänäaamuna sukupuolitautitesteihin ajan, itkenyt ja katu´nut, kerrankin sanonut että nyt sekoilut on sekoiltu ja aika kasvaa aikuiseksi, ottaa vastuu perheestään... Haluaisin niin uskoa ja jatkaa sekä itseni että 2 vkoa vanhan tyttömme takia... voiko mies oikeasti muuttua? Onko joillain kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihen tarvitaan lujaa päätöstä ja peräänantamattomuutta. Jotkut miehet ovat todella heikkoja pysymään päätöksessään, eli aika näyttää miten on miehesi laita.

Toivon vuoksesi, että rupeaa pitämään perheestään huolta.

Vierailija
2/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan pysytyis antamaan anteeksi, luottamus olis menny. Kauheeta olis elää samankaton alla edelleen yhdessä ja epäillä koko ajan miehen jokaista liikettä. Hulluksi tulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut mua enää takaisin...Nyt osaan käyttäytyä uuden kanssa, en enää ikinä petä.

Vierailija
4/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo paljon miehesi luonteesta, että teillä kahden viikon ikäinen tyttö ja mies senkun viihtyy baarissa. Ja vielä panee toista naista..

Mieti tarkkaan, mitä haluat tulevaisuudeltasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän