Tietääkö kukaan, mitä kuuluu Emilia Leppilammelle?
Joko se kohta breikkaa amerikoissa vai asuuko Suomessa?
Kommentit (35)
kauniille, lahjakkaalle, koulutetulle ja hyvin tienaavalle nuorelle naiselle, että pitää tällä tavalla haukkua?
Kuulkaa sitä kukaan potilas tunne, tai no av-äliö saattaa tuntea. Pätevä lääkäri, miksi sen vastaanotolle ei voisi mennä.
Ei hyvää päivää vaan taas tätä palstaa...
Emilia jakeli vielä pari vuotta sitten nimmareitaan ihailijoille baareissa :D
Onko tämä totta? Moralisoikaa vaan te jotkut keskustelijat mutta oikeasti, sillä on pakko olla joku päänsisäinen ongelma, eihän kukaan tervepäinen tuollaista tee. Mahtoikohan hänen miehensä lempata hänet silkan myötähäpeän vuoksi?
Höpö höpö. Se rakastui siellä tulisesti johonkin manageriin ja meni päästään sekaisin. Se uskotteli Emilialle ummet ja lammet näyttelijän tulevaisuudesta. Mikolle tuli työkeikka Suomeen, Emilia sano että haluu kokeilla jos breikkaa Jenkeissä. Päättivät sitten erota, kun Emilialla alko ihastusta pukkaamaan.
Tiiättehän te av-mammat mitä teille käy kun ensi kerran pääsee baariin vauva-arjesta? "Maailma on mun, mä oon kaunis ja haluttava!" :D :D
julkisuuteen ja ajatteli, että on yhtä julkkis kuin ällö miehensä. :)
hän toimii yleislääkärinä eräässä lääkärikeskuksessa Helsingin keskustassa. Erehdyin varaamaan hänelle ajan kun en tunnistanut tuota Vuorisalmi nimeä ja täytyy kyllä sanoa että toiste en hänen vastaanotolleen mene vaikka mikä olisi! Ihan perusjuttujenkin hoito oli tosi haparoivaa ja käytös oli tosi epämiellyttävän ylimielistä!
Jonkun tumman naisen kanssa. Olin lukevani syksyllä seikasta.
hän toimii yleislääkärinä eräässä lääkärikeskuksessa Helsingin keskustassa. Erehdyin varaamaan hänelle ajan kun en tunnistanut tuota Vuorisalmi nimeä ja täytyy kyllä sanoa että toiste en hänen vastaanotolleen mene vaikka mikä olisi! Ihan perusjuttujenkin hoito oli tosi haparoivaa ja käytös oli tosi epämiellyttävän ylimielistä!
ja haukkuu täällä netissä sinut nimeltä mainiten ammattitaitoasi. Toivottavasti se Emilia ei täällä palstalla käy. :(
Ihan hyvinhän sen sitä paitsi kävi: Todella älykäs nainen, jolla on hyvä koulutus. Varmasti älysi, että lääkärin työssä on mahdollisuus tasaisempaan ja parempaankin toimeentuloon kuin monilla Suomen tunnetuimmilla näyttelijöillä.
Haluaa olla julkisuudessa. Puhuu "vanhasta kotikaupungista Los Angelesista", vaikka onkin kotoisin jostain Loimaalta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2012 klo 19:05"]hän toimii yleislääkärinä eräässä lääkärikeskuksessa Helsingin keskustassa. Erehdyin varaamaan hänelle ajan kun en tunnistanut tuota Vuorisalmi nimeä ja täytyy kyllä sanoa että toiste en hänen vastaanotolleen mene vaikka mikä olisi! Ihan perusjuttujenkin hoito oli tosi haparoivaa ja käytös oli tosi epämiellyttävän ylimielistä!
[/quote] mä kans kerran jouduin sille, oli koppava vastaili tekstareihin vastaanoton aikana
Pyöri viimeisen tähdet, tähdet ohjelman kuvauksissa innoissaan julkkisten keskellä. Mikko ilmeisesti järkännyt eturiviin
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2015061719881484_ir.shtml
Tässä vastaus mammojen uteluihin.
Kaunis ja ilmeisen lahjakas ihminen, varmaankin menee ihan hyvin !
tuollaisen ihme harhaisen maailmanvalloitusretken jälkeen? Vähintäänkin välillä potilaalla on vahingoiloinen tai huvittunut ilme naamalla. Siinä on sit pokka pidettävä ja esitettävä tervepäistä fiksua tohtoria, vaikka onkin siinä välissä viettänyt jonkun ihme maanisen harhan ja kuvitellut tulevansa hollywood-supertähdeksi tuosta vain :D:D