Mitä ajattelet äidistä joka...
Viettää perheensä kanssa jouluaaton ja päivän mutta heittäytyy pois anoppilan joulureissusta. Eli itsekkäästi viettää kolme joulupäivää yksinb kotona koiran kanssa.
Kommentit (7)
En ikimaailmassa menisi anoppilaan jouluksi, saati oikein yökylään. Huh! *kylmät väreet*
Haluan olla jouluna kotona ja piipahtaa omilla vanhemmillani. Moneksi päiväksi tuskin sinnekään menisin, en ainakaan miestäni semmoiseen velvottaisi.
etten lähde anopille jouluna ollenkaan ja aika harvoin muulloinkaan. Anoppi on kyllä hyvin tervetullut meille oikeastaan milloin vain. Hän onkin ollut meillä usein jouluaattona.
Mä en kyllä lähde jouluna mihinkään muuallekaan, mulla on oikeus olla kotona. Muu perhe saa kyllä vierailla anopilla aina halutessaan.
Mun mielestä jokainen ihminen saa viettää joulunsa ja muutkin juhlapyhänsä aivan niin kuin itse haluaa.
uhrautua pitää aina ja kaikessa eikä omista toiveistaan saa välittää. Tämä vaatimus kumoutuu vasta, kun äidistä tulee anoppi.
lähde kylään sellaiseen mestaan, jossa tulee vain huono mieli monelle... Nyt kun ei mene mukaan, kaikilla on varmaan ihan ok mieli.
eli ihan mukava nainen on, mutta onnellisimmillaan saadessaan täysillä höseltää poikansa ja lastenlasten kanssa. Sallin sen hänelle ja jään suosiolla kotiin. Molemmin puolin tiedämme, että kumpikin nauttii, vaikka ei ehkä ihan sukupolvikäsikirjan mukaan menekään.
itse käyn usein tuolla lailla vanhempieni luona ilman miestäni. Mielelläni annan miehelleni mahdollisuuden omaan rauhaan, enkä edes kaipaa häntä mukaan reissuun. Vanhempieni luona on tarpeeksi aikuisia ja reissu on kaikinpuolin helpompi, kun voin päättää kaiken itse. Harmi, kun oma anoppi asuu niin lähellä, ettei miehellä ole oikeastaan mitään vastaavaa paikkaa, mihin mennä lasten kanssa yöksi.
Toivottavasti asia ei vaivaa lapsia liikaa.