Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: vedätkö tamponin vessasta alas?

Vierailija
26.12.2012 |

Itse myönnän vetäväni. Muut roskat kuten pumpulipuikot yms. heitän roskiin. Inhottaa vaan säiliöä roskiksessa jotain verisiä ja haisevia myttyjä, kun ei se roskis niin usein täyty että sitä edes joka viikko tarvitsisi tyhjentää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et minkä kokosia ne viemäriputket on? Yritin googlettaa mut tuli vaan jotain sellasia isoja pääputkia, mihin nyt mahtuis vaikka ihmisen käsi..

Vierailija
22/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et minkä kokosia ne viemäriputket on? Yritin googlettaa mut tuli vaan jotain sellasia isoja pääputkia, mihin nyt mahtuis vaikka ihmisen käsi..

Huoletta vedän kotona pöntöstä alas. Rakennusajalta muistan putkien paksuuden sekä sen, että viemäriputket eivät meillä talon rakenteissa tee edes isoja mutkia, joihin tavara voisi jäädä jumiin. Mukavuudenhalussani ihan mielelläni otan tämän riskin. Eikä ole ollut mitään ongelmia.

Mitä vesilaitoksen kuormitukseen tulee, enemmän olen huolissani mm. e-pillereiden käyttöni aiheuttamasta estrogeenistä jätevesissämme. Samoin teollisuuden jätteet aiheuttanevat suuremman riskin.

Mökillä meillä on niin vanhat ja huonokuntoiset putket, että siellä pönttöön ei uskalla laittaa tamponeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eniten järkyttynyt siitä, että niin moni vielä käyttää tamponia :o

Esihistoriallinen jäänne, sillä tavalla mäkin tamponit käsitän.

Vierailija
24/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu inhottavalta kaivella jotain veristä kumia esiin ja miten se edes pysyy paikoillaan tuntumatta inhottavalta?

Vierailija
25/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin kuukuppia viitisen vuotta (aivan älyttömän kätevä!), mutta n. vuosi sitten oli pakko vaihtaa takaisin tamponeihin, koska kivut ovat niin kovat ja kuukuppi tuntuu vähän enemmän kuin tamponi.

Niin ja hormonit eivät sovi myöskään (millä vuoto ja kivut kaiketi vähenisivät), ja kipulääkkeiden kanssa on myös ongelmia.

Ap kysymykseen vielä vastatakseni, en tietenkään vedä tamponeita vessasta.

Vierailija
26/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tunnu yhtään miltään sisällä, tyhjennys käy hetkessä eikä sormet likaannu sen enempää kuin jos vedät sen tamponin pihalle ja kääräiset paperiin. No, jotkut ei kupista tykkää, minä en pois vaihda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan