Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla masentunut esimies?

Vierailija
05.12.2012 |

Otsikossa se kysymys jo tulikin, eli onko sinulla (tai onko ollut) masentunut esimies? Jos on, niin miten asiaan suhtauduit? Muuttuiko töissä jokin asia? Miten muut suhtautuivat? Tai oletko kenties itse esimiesasemassa ja masentunut/ollut masentunut? Miten koit asian silloin?

Kuulostaa olevan tabu, niistä ei juuri työpaikalla puhuta muuta kuin juorukerhoissa, mutta vakavasti ei missään nimessä. Johtuneeko siitä, että esimiehen on oltava vahva ja voittamaton ettei menetä arvostustaan työyhteisössä? Vai miksi siitä puhutaan niin vähän?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei se puhumalla parane. Jokaisen sairaus, myös masennus, on ihan yksityisasia ja siitä saa valita olla kertomatta kellekään.

Mä olen projektipäällikkö ja olen kärsinyt masennuksesta tässä hommassa ollessani. Sairaslomaahan masennuksen takia ei mielellään anneta, jos vaan jotenkin edes töihin pystyy, joten töissä olin koko noin vuoden kestäneen masennuksen läpi. Toki silloin oli saamattomampi kuin tavallisesti, esim. unohtui hoitaa luvattuja asioita tai oli hidas tai ei niin kovin oma-aloitteisesti tullut kyseltyä työntekijöiltä että onko kaikki hyvin ja tarvitsevatko jotain, mutta läpihän siitä selvisi. Enkä kyllä tosiaan ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi ollut että muut olisivat tienneet masennuksestani.

Vierailija
2/2 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkä kyllä tosiaan ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi ollut että muut olisivat tienneet masennuksestani."

Mitäs sitten kun sitä saikkua tulee ja se pitää ilmottaa duuniin? Meillä ainakin niin läheinen työporukka ettei sitä voisi olla kertomatta. Ja oli se sairaus sitten mitä tahansa mut kai sinne jotai on ilmotettava?

Mut eipä oo tullu vastaan tollasta ni enempää voi kommentoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi