Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on perheessä 2 autoa, millä autolla vaimo ajaa?

Vierailija
26.12.2012 |

Meillä kakkosauto harkinnassa ja mietityttää että minkä merkkinen olisi hyvä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu, kutosella, automaatti. Ei haittaa pikkupyryt ja mukulat mahtuu tavaroineen jos tarvis johonkin kuljetella. Ukko körottelee Suzuki Swiftillä (on pieniruokainen/pitkähkö työmatka)

Vierailija
22/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla käytössä pääasiassa perheen ykkösauto, joka on corolla verso ja miehellä kakkosauto (työssäkulkuauto), joka on vanhempi peugeot partner. Kakkosauto on vain 2 paikkainen, joten sillä ei kahden lapsen kanssa kuljeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vuosimallia -11 ja toinen -12. Molemmista omistan puolet.

Vierailija
24/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla autollani ajan. Ja mies ajaa omallansa. Saatetaan myös vaihdella ja yleensä jos ollaan koko perhe liikkeellä, mennään mun autolla.

Mulla on tollanen Honda crv, kai se on ihan hyvä, harvemmin on mitään vikoja.

Vierailija
25/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulla on pitempi työmatka ja tämä auto kuluttaa vähemmän. Lisäksi tykkään ajaa pienellä autolla. Mies ajaa isommalla ja "paremmalla" autolla, ja myös vie/hakee lapset.

Vierailija
26/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse kysymykseen. Ajamme molemmilla kumpikin. Jos pitempää matkaa lasten kanssa, turvallisemmalla citymaasturilla ehdottomasti, kotiin jäävä ajaa sitten kakkosella, pikku autolla.

Vierailija
27/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lähtökohta siis se että automaattisesti vaimo ajaa sillä kakkosautolla? Ihmettelen vaan. Kai sen tarpeen mukaan pitäis mennä, eikä niin että mies ajaa yksin työmatkat sillä isolla "ykkös"autolla ja vaimo kuskaa muksut, käy kaupassa ym. sillä huonommalla "kauppakassilla".

Vaikee sanoa, meillä ajaa kumpikin omallaan, ja silloin kun mennään yhdessä niin mun autolla kun on isompi ja uudempi.

Mulla siis Seat tällä hetkellä, aiemmin Peugeoteja useampia. Hyvin on toimineet.

Vierailija
28/28 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citikka C3