Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssi ja seksi

Vierailija
26.12.2012 |

Kysyisin tanssivilta naisilta, että kuinka yleistä on, että miehen elin alkaa seisoa tai hän jopa laukeaa tanssiessa lähekkäin?

Entä kuinka yleistä miehet on, että naiset hierovat pilluaan miehen reittä vasten tanssiessa? Voiko tuota pitää takuuvarmana merkkinä halukkuudesta seksiin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluun tanssia lähekkäin mahdollisimman tiiviisti mieheen nojaten. Joskus siinä kiihottuu kovastikin, mutta harvoin se johtaa seksiin tanssittajan kanssa.

Vierailija
2/25 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin joskus tulee täysi erektio, kun on kiihottava, mukava nainen niin lähellä...vain vähän kangasta välissä. Varsinkin,kun/jos nainen alkaa hitaissa hieroa reittään ja alavatsaansa minua vasten.

Naiset: Mille se tuntuu, kun varmaan huomaatte erektion tulevan, niinkin lähellä pimppiänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika paljon tansseilla eroa. Mulle ei lavatansseissa tule erektiota vaikka hyvin eroottisesti latautuneita tilanteita tuleekin. Baarin hitaat ovatkin eri juttu. Kyllä niitä naisia on joiden läheisyys tanssissa saa aikaan erektion. Ainakin yhden kanssa olen päätynyt jatkoille.

Vierailija
4/25 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena ja ujona poikana laukesin ravintolassa tanssiessa, kun nainen hieroi tanssiessamme sisäreidellään kaluani. En voinut laukeamiselle mitään, se vain tuli. En tiedä huomasiko nainen.

Vierailija
5/25 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa tanssiessa nainen voi vartalollaan viestittää halukkuuttaan. Ite ainakin painaudun toista vasten, jos koen hänet seksuaalisesti haluttavaksi. Yleensä mies tulkitsee sen oikein ja saattaa vastata samalla mitalla tai ehdottaa yön vïettämistä yhdessä.

Tanssi on minusta ehdottomasti yksi parhaista tavoista tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ja saada selville, onko toinen seksuaalisesti kiinnostava.

Vierailija
6/25 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en harrasta yhdenillanjuttuja tai miehen kanssa grindaamista tanssilattialla, mutta eräs mies viimekesänä ulkomailla sai minussa aikaan ennenkuulumatonta kiihkoa. Tutustuimme tiskillä ja ei aikaakaan kun löysimme meidät tanssilattialta toisiimme kietoutuneina kuubalaismusiikin tahtiin. Suutelumme intohimoisesti, mies oli reilusti polvet koukussa haara asennossa jotta sain ns ratsastaa.hänen reidensä päällä, hieroa klitoristani siihen ja toisella kädellä hyväillä miehen etumusta. Kiihkon.vallassa sain todella voimakkaan orgasmin,jonka saatuani nappasin miehen kädestä kiinni ja talutin hänet hotellihuoneeseeni jossa harrastimme uskomatonta villiä seksiä. Ah mitä aikoja

Vierailija
7/25 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 90-luvun alussa Vaakunan 10-kerroksessa, kun eräs ihana nuorehko nainen haki minua tanssimaan. Meillä synkkasi hyvin, hän oli sensuelli, mukava ja sai kohta minulle aikaan täyden erektion juuri oikealla hieronnallaan hitaita ym. tanssiessamme.Hän huomasi tietenkin mitä tapahtui, jatkoi oikein taitavasti, kiihottui siitä kyllä itsekin , sanoikin sen ja sitten menimme lopulta huoneeseeni.Kumpikin halusi...Hänellä oli yllään tosi seksikkäät nyörillä kiristettävät "haaremihousut" ja se nyöri meni tietenkin kiihkossamme umpisolmuun...Mutta sitten,voi taivas... kun se solmu vihdoin aukesi ja hän pyysi ottamaan ne housut ja pikkarit pois...näin kaiken...saimme nauttia...

Vierailija
8/25 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että Lambada tekisi come backin. Oli se niin ihanaa kiehnätä miehen reiden päällä.

Vierailija
9/25 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran tanssiessani erään miehen kanssa huomasin, että hänelle tuli kova erektio. Olen melko varma, että hän laukesi tanssiessamme. Tunsin peniksen alkavan sykkiä, miehen hengitys kiihtyi ja hän puristi minua voimakkaasti itseään vasten. Se oli aika kiihottava kokemus. Sen jälkeen ei ole vastaavaa tapahtunut.

Vierailija
10/25 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että Lambada tekisi come backin. Oli se niin ihanaa kiehnätä miehen reiden päällä.

Juuri lambadaa minäkin tuon erään "haaremihousuisen " ihanan naisen kanssa 10-kerroksessa tanssin sinä iltana, välillä hitaita...Hän osasi hieroa juuri oikein ja ihanasti minua. Oli lantion liike myöhemminkin todella taitavaa vuoteessa...

Vierailija
11/25 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin joskus tulee täysi erektio, kun on kiihottava, mukava nainen niin lähellä...vain vähän kangasta välissä. Varsinkin,kun/jos nainen alkaa hitaissa hieroa reittään ja alavatsaansa minua vasten.

Naiset: Mille se tuntuu, kun varmaan huomaatte erektion tulevan, niinkin lähellä pimppiänne?

etenkin jos se mies on vielä mieluinen ja huomaa että sillä alkaa seisomaan. Tavallaan siinä nauttii omasta viehätysvoimastaan huomatessaan olevansa miehen silmissä haluttu. Kyllä siinä saattaa omatkin pöksyt alkaa pian tansiessa kostumaan ja tekee mieli painautua yhä tiiviimin miestä vasten. Mikäs sen ihanampaa, kuin tanssia ravintolassa pikku huppelissa ja tuntea kankaan läpi alavatsallaan tanssipartnerin seisokki. Sitä vasten on kiva hinkuttaa hitaita, vaikka homma ei sen pidemmälle johtaisikaan.

Vierailija
12/25 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika huitsin seksikästä on, kun iso siitin jäykistyy reittä vasten. Tulee kauhean naisellinen olo. Tissejä yrittää väkisinkin tyrkyttää enemmän näkyville ja perse alkaa keikkumaan enemmän.

Siittimen saa jäykistymään vielä enemmän, jos uskaltaa nostaa oikean käden miehen niskaan tukan rajaan ja hyväillä hellästi.

Vierailija
13/25 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on miespuolisest balettitanssijat on ihanan seksikkäitä niissä trikoissaan. Onkohan ne kaikki homoja niin kuin sanotaan?

Vierailija
14/25 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käsittänyt miehiä, jotka tanssivat kansantansseja. Mitään vähemmän seksikästä on vaikea kuvitella.

Vierailija
15/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kyllä penis kovettunut tanssiessa naisen kanssa, mutta en ole koskaan lauennut pelkän tanssin takia. Tosin riski sille, että tulee erektio kasvaa siitä jos koen naisen miellyttävänä ja pidän hänestä, sekä hänen tuoksustaan. Joidenkin naisten iho tuoksuu sellaisella, että jo pelkkä se tuoksi tekee tepposet itselläni kun on äärettömän tarkka hajuaisti.

Vierailija
16/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on nainen on työntänyt käden kuminauha vyötäröisen housun kauluksen sisään tuntiessaan kovettumisen täydellä tanssilattialla

Vierailija
17/25 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/25 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan poikkeava jos myönnän tuntevani seksuaalista väreilyä kesäisellä tanssilavalla tanssittaessani naista ja ohuen kesämekon läpi tunnen hänen vartalonsa liimautuvan vartaloani vasten.

Vierailija
19/25 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen on kyllä ihan homojen hommaa.

Vierailija
20/25 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisiltä tanssilavoilta löytyy kyllä helposti seuraa muuhunkin kuin vaatteiden läpi hinkkaamiseen. Odotan jo tulevaa lavakautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi