Tanssi ja seksi
Kysyisin tanssivilta naisilta, että kuinka yleistä on, että miehen elin alkaa seisoa tai hän jopa laukeaa tanssiessa lähekkäin?
Entä kuinka yleistä miehet on, että naiset hierovat pilluaan miehen reittä vasten tanssiessa? Voiko tuota pitää takuuvarmana merkkinä halukkuudesta seksiin?
Kommentit (25)
Usein se seisoo tanssiessa, kun oikein lähekkäin mennään. Kerran kävi todella nolo juttu. Kävin välillä vessassa ja jäi vahingossa vetoketju auki tai sitten olin vetänyt se huolimattomasti kiinni ja se oli päässyt aukeamaan. No, jokatapauksessa vetskari oli auki, kun lähdin tanssimaan.
Seisokkihan siinä taas tuli ja kova. Jotenkin tuntui tavallista paremmalta munassa. Tanssi loppui ja vein daamin takaisin riviin. Ihmettelin siinä, että mitä noi naiset hymyilee nyt kaikki mulle. Sitten se selvisi, mulkku pullotti sepaluksesta ulkona pingottuneena väljissä boksereissani. Ihan oikeesti nolotti niin helvetisti.
Parasta on naisten ilmeet ja eleet kun tanssiessa tulee stondis. Osa häipyy pois, toiset häkeltyy ja jäävät silti tilanteeseen siitä kuitenkin nauttien ja sitten on ne, joiden katse on niin positiivisesti yllättynyt että pitäisi päästä heti panemaan. Parasta on kuitenkin kun nainen tarraa vaivihkaa kiinni ja kokeilee mitä on tarjolla.
Käyn ainoastaan naistentansseissa. Olen hieman yli kolmenkymmenen ja sinkku. Lavatansseissa tulee kesäisin käytyä kerran viikossa.
Siittimeni on iso. Tanssiessa se useimmiten seisoo, kun olen miltei jatkuvassa puutteessa. Olen huomannut, että yli viisikymppiset naiset hakevat minua eniten ja painautuvat yleensä tiukasti liki. Sitten, kun kokevat seisokkini, niin haetaan ihan jatkuvasti.
Harmittaa, kun omanikäiset eivät ehdi ollenkaan hakea, kun nuo vanhat nappaavat härskisti nenän edestä. Saisin kyllä heiltä helposti pillua, mutta en nyt vielä sentään niin epätoivoinen ole, että lähtisin yli viiskymppisen kanssa. Sitten niillä on vielä niin roisit jututkin. Kouritaan ja hinkataan intiimejä paikkoja ihan estoitta, kieltäkin tungetaan suuhun ja raavitaan niillä pilkillä tekokynsillä niska verille.
Hei! Sopisiko tapaaminen? Tanssitaito ei nyt niin loistava, mutta ok.
On koettu tanssiessa tuo miehen elimen jäykistyminen viimeksi viime kesänä. Ite en pahemmin kiihottunut muuten kuin henkisesti. Varpaat oli muusina sen tanssin jälkeen ja kiukutti.