Annatteko teini-käisten ja aikuistuvien
kotona asuvien lastenne "meluta" kodissa sen jälkeen,kun olette itse menneet nukkumaan? Mielestäni esim. klo 22.30 pitää olla hiljaisuus, eikä enää mennä suihkuun tai jääkaapille tms. Omassa huoneessa saa toki valvoa ja elellä hiljakseen. Nuori aikuinen on sitä mieltä, että saa täysi-ikäisenä tehdä toisin, eli hoitaa ko. asiat vaikka klo 24. Mitä mieltä olette?
Kommentit (3)
Käyttää jääkaappia, suihkua, kahvinkeitintä ja niin edelleen ihan niinä kellonaikoina kuin haluavat. Myös telkkaria voi katsella, kunhan katselee hiljaisella. Talossa ei ole yhtään hienopersettä, joka ei pystyisi nukkumaan, vaikka muut valvovatkin vielä. Pyykkikoneen voi myös laittaa päälle, vaikka linkous pitääkn meteliä.
Asoita, joita kenen tahansa nukkuma-aikaan ei tehdä ovat imurointi ja stereoiden soitto minimiääntä lujemmalla.
että mun mielestä lapsetkin saa olla kotonaan, kuten kotonaan.
Ei tietenkään musaa laiteta kovalle tai leffoja töllätä täysii... vaan kuulokkeet päässä. Kaverit viimeistään puoliltaöin pois.
Mä tulen usein töistä neljän jälkeen ja todellakin käyn suihkussa ja jääkaapilla.
riittävän kypsä huomioimaan muita perheenjäseniä, eikä tarvitse toitottaa "omia oikeuksia",
mutta toinen alottaa just sen jääkaapilla ravaamisen sillon kun muut yrittää nukkua.
Puolustuksena, et sillä on lääkitys, joka vie ruokahalua ja siksi tulee nälkä myöhään, mutta ois ollut vuosia aikaa opetella tekemään vaikka eväät valmiiksi, mutta aina on kotiin tullessa sitä mieltä, ettei ole nälkä, eikä tule nälkä :-/