Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en pysty läheisyyteen miesten kanssa? Työnsin miehen pois

Vierailija
25.12.2012 |

ollaan treffailtu jo hyvän aikaa ja ihastuneitakin ollaan, mutta kun mies yritti halata minua, tönäisin hänet aika kovasti pois ja alkoi ällöttää koko mies, vaikka on kiltti ja ei pahaa tarkoittanut. Hetken aikaa halasi ja olin koko ajan jäykkä kuin aidanseiväs ja yhtäkkiä sitten työnsin miehen pois ja lähdin kotiin.

Ei mitään sanottavia traumoja minkään suhteen, mutta mitään miessuhteita minulla ei ole koskaan ollut, mainittavia siis. Toki ihastuksia ja näin, mutta AINA tässä kohtaa kun mies näyttää enemmän tunteitaan minä kaikkoan. Suutelu on minusta vastenmielistä, ilman känniä en pysty yhtään. Mistä tämä johtuu? Olen 25 ja ei minulla ole huono itsetunto esim. kropankaan takia tai mitään moista taustalla. Haluaisin perheen ja parisuhteen mutten voi sille mitään että jo miehen halaus saa minut fyysisesti voimaan pahoin. Tunnen itseni todella friikiksi. :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pidät miehistä? Mites naiset?

Vierailija
2/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiinkin. Ollaan nyt erottu. Ei siitä mitään tullut8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuus kiinnostaa, mutta ei siihen liittyvä fyysinen läheisyys.

Vierailija
4/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aivan samoin. En ole lesbo, en tunne mitään vetoa naisiin.

Mutta elämä voi olla ihan hyvää yksinkin.

Vierailija
5/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttöä tms. sellaista lapsuudessa. Olet työntänyt asian pois muistista. Ehkä psykiatrilla käynti voisi auttaa.

Toisaalta olet ehkä ollut vääränlaisten miesten kanssa.

Vierailija
6/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitätkö?

Vierailija
7/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvin onnellinen lapsuus kahden äitini kanssa. Äitini oli yksinhuoltaja, jonka kihlattu kuoli, kun olin neljävuotias. Sen jälkeen äidilläni ei ollut miehiä elämässään.

Ja teini-iässä ihastuin ja minulle kävi kuten ap:lle, työnsin pojan pois. Kun olin vähän yli parikymppinen, rakastuin yhteen mieheen. Ja kun hän suuteli minua, se tuntui kamalalta, työnsin miehen pois.

Sen jälkeen olen elellyt ihan tyytyväisenä yksikseni, täytän pian viisikymmentä vuotta.

Vierailija
8/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain silloin kun en ole ollut ihastunut tai rakastunut mieheen. Jos olen, myös suutelu on ihanaa. Siksi en ymmärrä ap:ta, myönnän.

Toinen juttu on se että jos mies ei kerta kaikkiaan osaa suudella. Minulla oli joskus poikakaveri josta tykkäsin, mutta hän ei kerta kaikkiaan osannut suudella, enkä hennonnut sanoakaan sitä hänelle. Se olisi tavallaan pitänyt sanoa heti alussa, myöhemmin en enää kehdannut koska en ollut sanonut heti ja olimme jo olleet pitkään.

Mies voi olla kiva kumppani mutta seksi ja muu läheisyys hänen kanssaan ei kiinnosta. Erittäin yleinen ongelma pitkissä suhteissa. Myös miesten ongelma pitkissä naissuhteissa usein. Minulla ei ole tähän ratkaisua.

Vierailija
9/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttöä tms. sellaista lapsuudessa. Olet työntänyt asian pois muistista. Ehkä psykiatrilla käynti voisi auttaa.

Toisaalta olet ehkä ollut vääränlaisten miesten kanssa.

jotain traumaa tai kasvatushäiriöitä perheessä jossain vaiheessa nuoruutta.

Vierailija
10/10 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäläiset asiat lapsuudessa sitten saattaa saada toimimaan näin? lapsuuteni oli kyllä aika mielenkiintoinen, mutta hyväksi minua ei koskaan ole käytetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi