Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä nyt sitten erityisen kylmä ihminen?

Vierailija
24.12.2012 |

Kun en tunne valtavan suurta surua tämän Arttu-pojan vuoksi. Kun en yleensäkään osallistu mihinkään suureen yhteisölliseen suruun. Kun en itke ja järkyty tuntemattoman ihmisen kuoleman vuoksi.



Niin että olenko minä nyt sitten erityisen kylmä ihminen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä tuota sytytetään kynttilä pojan muistoksi. Kuinka ihmiset ovat surunmurtamia. Omalta perheeltä viedään rauha surra omaa perheenjäsentään. Pojan kuolemasta tehdään kaikkien omaisuutta. Feissarissa on jos minkälaisia päivityksiä ja surraan niin mahdottomasti. Kavereissanikin on ihmisiä jotka ovat menneet lähes lukkoon tapahtuneesta. Omat lapset saavat olla ja mennä heistä ei kyllä kanneta huolta. Antakaa tositen surra rauhassa. En ymmärrä miksi tuntemattomien ihmisten täytyisi laittaa adressia perheelle joita ei tunne. Välillä tuntuu, että ihmisen arvo ymmärretään vasta kun ihminen on kuollut. Auttakaa läheisiänne heidän eläissään.

Vierailija
22/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole rääkynyt tai muutenkaan asiaa sen kummemmin miettinyt. Tottakai kamala tapaus mutta pojan läheisille, ei minulle tai muille vieraille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi