Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää kyllä viimeiseen hengenvetoon kiinni harrastusmenoistaan mutta joululahjaa

Vierailija
24.12.2012 |

vaimollensa ei kykene, osaa, pysty hankkimaan.

Totesi kaupassa että "ota tuosta konvehtirasia" lahjaksi itselleni kun ihastelin Stockan jotain lajitelmaa.

Sanoin että saman totesit viimevuonna johon hän totesi että ei yksinkertaisesti keksi minulle mitään, koskaan. Tai no, sain minä ekoina jouluina kun yhdessä olimme mutta sen jälk en, viimeksi n.12-15v sitten.

Ja juu, en voi mitään tälle tunteelle että ei vaan välitä, evvk joku vaimon lahja.

Olen vihjaillut kirjalahjasta, mutta sekin pitäisi vääntää rautalangasta, olen sanonut vuosien aikana usein lahjakortista esim kasvohoitoon tms mutta ei vaan tajua, pysty, halua.

Plaah, anteeksi nyt muta kurja mieli, ehkä luen sitten hälle ostamani kirjalahjan ennen häntä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta mitään. Ja kaikilla on hyvä mieli. Oikeasti. Ei kait olla tavaran perään. Ja toista voi huomioida muutenkin kuin lahjoja ostamalla. Kasvakaa aikuisiksi!

Jos sun ukko ja sinä olette mielikuvituksettomia, epäromanttisia tolloja niin ette te sen aikuisempia tai viisaampia ole kuin muutkaan. Puuttuu vaan mielikuvitus ja halu ilahduttaa. Koska et sä vaikuta mitenkään mukavalta tai hyvän mieliseltä kirjoittamasi perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla