Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää kyllä viimeiseen hengenvetoon kiinni harrastusmenoistaan mutta joululahjaa

Vierailija
24.12.2012 |

vaimollensa ei kykene, osaa, pysty hankkimaan.

Totesi kaupassa että "ota tuosta konvehtirasia" lahjaksi itselleni kun ihastelin Stockan jotain lajitelmaa.

Sanoin että saman totesit viimevuonna johon hän totesi että ei yksinkertaisesti keksi minulle mitään, koskaan. Tai no, sain minä ekoina jouluina kun yhdessä olimme mutta sen jälk en, viimeksi n.12-15v sitten.

Ja juu, en voi mitään tälle tunteelle että ei vaan välitä, evvk joku vaimon lahja.

Olen vihjaillut kirjalahjasta, mutta sekin pitäisi vääntää rautalangasta, olen sanonut vuosien aikana usein lahjakortista esim kasvohoitoon tms mutta ei vaan tajua, pysty, halua.

Plaah, anteeksi nyt muta kurja mieli, ehkä luen sitten hälle ostamani kirjalahjan ennen häntä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompi niin, ei tartte pettyä. Ostin itse itselleni punaisen mariskoolin ja silkkilakanat ja laitoin ne kuusen alle. :D

Vierailija
2/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ostit miehellesi oikein hyvän kirjan, josta voit nauttia.

Hyvää joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapset sai lahjansa ja mieskin omansa, ja vaikka tästä minua täällä morkataankin pian niiin kyllä tuntuu kurjalle:´(

Ja kiitos, hyvää joulua!

ap

Vierailija
4/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aloin kertoa miehelle tarkalleen mitä haluaan, esim. se ja se kirja, on myynnissä siellä ja siellä. Ja muistuttelin huumorilla lastenkin kuullen että onkohan se pukki jo paketoinut toivettani...

Olenpa saanut lahjani.

Vierailija
5/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minusta ei ihan hirveästi vaadi jos astelee esim kirjakauppaan ja kertoo ammattitaitoiselle myyjälle millainen ihminen ja kuka on lahjakirjan saajana ja siltä pohjalta..tai astelee johonkin kauneusputiikkiin ja hankkii lahjakortin vaikkapa kasvohoitoon, manikyyriin tms.

Hieman vain viitseliäisyyttä, vaivannäköä...

ap

Sitten aloin kertoa miehelle tarkalleen mitä haluaan, esim. se ja se kirja, on myynnissä siellä ja siellä. Ja muistuttelin huumorilla lastenkin kuullen että onkohan se pukki jo paketoinut toivettani...

Olenpa saanut lahjani.

Vierailija
6/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kurjaa on. :( Ehkä sinun pitää esittää ensi vuonna joululahjatoive vielä suorasukaisemmin, vaikka hölmöltähän se tuntuu.

Minulla oli tänä vuonna ensimmäinen äitienpäivä, vauva oli pariviikkoinen silloin. Kävin lopulta itse ostamassa kukan itselleni kun mies ei sellaiseen kohteliaisuuteen kyennyt. Oli kyllä vähän nolona sen jälkeen.

Vierailija
7/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tökkäs rahaa tilille marraskuussa, et osta jotai itelles. Sanoin et se ei toimi noin. Osti sit jotai. Hänkin sanoo et on vaikeeta eikä jaksa miettiä. Sanoin kans suoria ehdotuksia. Erittäin mukavaa joulua sinulle Ap ! *lahjahali* :)

Vierailija
8/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minusta ei ihan hirveästi vaadi jos astelee esim kirjakauppaan ja kertoo ammattitaitoiselle myyjälle millainen ihminen ja kuka on lahjakirjan saajana ja siltä pohjalta..tai astelee johonkin kauneusputiikkiin ja hankkii lahjakortin vaikkapa kasvohoitoon, manikyyriin tms.

Hieman vain viitseliäisyyttä, vaivannäköä...

ap

Tomppelimies sulla, pakko sanoa.

Vierailija
9/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en toivonut. Auto ostetaan uutena vuonna ja se ihan paras lahja. Punainen maasturi. Mulla on kaikkea ja en tahdo mitään.

Vierailija
10/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta mitään. Ja kaikilla on hyvä mieli. Oikeasti. Ei kait olla tavaran perään. Ja toista voi huomioida muutenkin kuin lahjoja ostamalla. Kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
11/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa asiantuntijatyö onnistuu, mutta kun vaimolle pitäisi kerran vuodessa joululahja hankkia, hanskat tippuu. Sain sähköhammasharjan. Mielettömän romanttista. Olisin iloinnut esim. korvakoruista (15 eur), kirjasta, tuoksusta tai vaikka kaulahuivista. Lahjan ei tarvitse olla kallis. Kiitti vitusti. Seuraavana vuonna mies saa tiskiharjan.

Vierailija
12/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde on väljähtynyt ja mies pitää kiinni viimeisestä henkirei´ästään, jotta jaksaa arkeanne..

Vierailija
13/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan.

Vierailija
14/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljähtynyttä on kuin 100v pöydällä ollut piimä.

Mutta juuripa sen vuoksi minusta tämä niin pahalta tuntuukin ja juurikin siksi sellainen pienikin vaivannäkö olisi niin tärkeää.

ap

suhde on väljähtynyt ja mies pitää kiinni viimeisestä henkirei´ästään, jotta jaksaa arkeanne..

Vierailija
15/21 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis sellainen periaate on. Alkuun se tuntui minusta vaikealle ja oudolle, mutta lopulta ajatus tuntuu hyvältä. Ehkä siksi, että kuitenkin ostamme toisillemme toisinaan jotain, mikä vain osuu silmään ja tajuaa että tuosta toinen tykkäisi. ei siihen tarvita edes Joulua, hääpäivää tai syntymäpäivää.

Nykyisin koen, että lahjan "vaatiminen" on itsekästä ja lapsellista. Ei se ole mikään lahja, jos se on pitänyt vaatimalla vaatia. Mutta minulla ei ole myöskään työpaikkaa, jossa naisten kesken ihailtaisiin puolisoilta saatuja lahjuksia :D

Vierailija
16/21 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa saanut lahjani.

Viime vuonna leikkasin lehdestä mainoksen siitä kirjasta, jota toivoin. Laitoin kuvan jääkaapin ovaan ja sanoin, että tuo kirja on se mitä toivon lahjaksi. Ei mies saanut aikaiseksi sitä kuitenkaan hankkia. Kyseli pari kertaa ennen joulua, että mitä minä toivoisin lahjaksi. Muistutin, että sitä kirjaa, mistä oli puhe. Ai mikä kirja? Kysyi mies. Sitten oli jo hukannut sen lapunkin...

Ostin kirjani sitten itse. Ja tänä vuonna mulla ei enää ollutkaan mitään toivetta. Annoin mieheni yllättää minut leipäveitsellä, jota hän varmaan itse toivoi, mutta tietää, etten kuitenkaan sitä hänelle osaisi ostaa.

Vierailija
17/21 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei sun tarvii miettiä mitä hölmö jaksaisi edes lukea!

Vierailija
18/21 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta tuntuu, kun häntä ei vähääkään kiinnosta nähdä vaivaa sun lahjan takia. Ja toi toiveiden (selkeä, ei muuten välttämättä ymmärrä) kertominen on kans hyvä juttu. Ja sano miehellesi, että puhut hänelle tästä koska tiedät, ettei hän tarkoita pahottaa sun mieltä. Varo, ettei mene syyttelyksi, silloin sun mies alkaa puolustella toimintaansa ja lopulta uskoo sen oikeutuksen entistä enemmän. Yleensä sun tunteista on turvallista puhua kunhan varoo syyttelyä. Tsemppiä ap, monet miehet ei vaan tajua tällaisia juttuja.

Vierailija
19/21 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä selkeä valokuva tuoteesta, tuotelappuineen minkä haluan lahjaksi. Toimii hyvin eikä ole tullut pettymyksiä.

+ 20 vuotta naimisissa.

Vierailija
20/21 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keksin itselleni lahjan ja tilaisin lahjakortin tms ja lasku miehelle...