Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apua! Ulkomaalainen tähti..

Vierailija
24.12.2012 |

pyysi mua kaveriksi facebookissa eilen, ja tänään sitten mieheni yllytyksestä hyväksyin sen. No nyt hän laittelee jotain ihme pokaus viestejä koko ajan, miten pitäisi reagoida.. Miehelle en viitsinyt mitään sanoa.. Tämä kyseinen mies on siis ulkomailla iso tähti ja mediassa siis paljon, itsellä käsitys että on pelimies.. Jutut on siis kehumista ja kun kuulemma tulee vuoden alussa Suomeen haluaisi nähdä näin kauniin naisen yms.. Vähän kyllä houkuttelisi mutta... Äh mitä mä teen !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisiko olla feikkiprofiili?

Vierailija
2/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies on kyllä hyvännäköinen, hieman vanhempi.. myönnän kyllä sekin kiihottaa että on iso stara niin sanotusti.. äh mä sekoon !

niin siis olen av-mamma ja koti-äiti. siis seonnut semmoinen !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin laittanut saman viestin monille muillekin naisille. Valkkaa sitten tammikuussa näistä naisista sen, kuka sillä hetkellä eniten miellyttää, ja lemppaa naisen kun lähtee Suomesta.

Ja miksi sinua kiinnostaisi? Koska mies on tunnettu? Kiinnostaisiko jonkun nobodyn iskuyritykset facebookissa?

Vierailija
4/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no luulen kyllä aidoksi, on (jotain tykkäyksiä tai jotain..?) yli 7 miljoonaa facebookissa. mutta pystyykö noita feikkaamaan, jos onkin vaan huijari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi