Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artun opettajasta...

Vierailija
23.12.2012 |

Kirjoita tähän ketjuun kolme pistettä, jos olet samaa mieltä siitä, mitä en voi kirjoittaa

...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi kommentoida.

Vierailija
5/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Jos Arttua ei olisi syrjitty, olisi hän mennyt juhlan jälkeen kotiin eikä yksin lumitunneliin.

Vierailija
6/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Jos Arttua ei olisi syrjitty, olisi hän mennyt juhlan jälkeen kotiin eikä yksin lumitunneliin.

Vierailija
7/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
8/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Jos Arttua ei olisi syrjitty, olisi hän mennyt juhlan jälkeen kotiin eikä yksin lumitunneliin.

Olin minäkin koulukiusattu ja syrjitty aikoinani, mutta ikinä en olisi opettajaani syyllistänyt jos minulle olisi käynyt jotain.

Sairasta, av-mammat, todella sairasta!

Vierailija
9/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Et sinä sitä voi tietää!

Lopettakaa asian vatvominen ja tarpeeton syyllisten etsintä. Ihan yhtä hyvin voisitte alkaa syyttää ketä tahansa hänen koulukavereista tai sukulaisista, ettei lähtenyt koululta samaa matkaa. Ei olisi järkevää.

Se oli onnettomuus, huonoa tuuria että oli siellä lumiluolassa juuri sillä hetkellä.

Vierailija
10/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin koulukiusattu ja syrjitty aikoinani, mutta ikinä en olisi opettajaani syyllistänyt jos minulle olisi käynyt jotain.

Sairasta, av-mammat, todella sairasta!

Olen muuten samaa mieltä tämän ketjun typeryydestä, mutta miksi leuhkit sillä, ettet olisi ikinä opettajaasi syyllistänyt? Minun opettajani tekivät yläasteella selväksi, että he tiesivät kiusaamisestani.

Äidinkielen opettaja ihasteli luokan kuullen, kuinka monipuolisia haukkumanimiä oppilaat minusta käyttivät. Toisti niitä pilkallisesti ja piti ilmeisesti näitä kiusaajia kielellisesti kovinkin nokkelina. Miksi tällaista opettajaa ei olisi saanut syyllistää?

Vierailija
11/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin koulukiusattu ja syrjitty aikoinani, mutta ikinä en olisi opettajaani syyllistänyt jos minulle olisi käynyt jotain. Sairasta, av-mammat, todella sairasta!

Olen muuten samaa mieltä tämän ketjun typeryydestä, mutta miksi leuhkit sillä, ettet olisi ikinä opettajaasi syyllistänyt? Minun opettajani tekivät yläasteella selväksi, että he tiesivät kiusaamisestani. Äidinkielen opettaja ihasteli luokan kuullen, kuinka monipuolisia haukkumanimiä oppilaat minusta käyttivät. Toisti niitä pilkallisesti ja piti ilmeisesti näitä kiusaajia kielellisesti kovinkin nokkelina. Miksi tällaista opettajaa ei olisi saanut syyllistää?

Ajattelen vain itse, että noin huonot kokemukset ovat todella harvinaisia, ja saa olla todella todella sairas opettaja tuollainen. Puhuin omasta tilanteestani ja siitä miten opettaja ei olisi voinut siihen vaikuttaa, en tiennyt että noinkin pahoja kokemuksia voi olla. :(

Vierailija
12/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin omasta tilanteestani ja siitä miten opettaja ei olisi voinut siihen vaikuttaa(

No, tarkoitus ei ole tätä ketjua täyttää ihan toisella aiheella, mutta tuohon sanoisin, että jos kiusaamisesi tapahtui koulussa, niin kyllä opettajan olisi ainakin pitänyt yrittää vaikuttaa asiaan.

Vierailija
13/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, sinä sitten leuhkit omalla opettajallasi. Lienee ihan erilaiset opettajat kuitenkin, eivätkä kaikki tiedä kiusaamisen vakavuudesta. :-(

Täällä kohta syytetään vahtimestaria, siivoojaa ja taksikuskia.

Minä mietin nyt sitä, että entä jos pojat lähtivät yhdessä koulusta ja olivat yhdessä siellä leikkimässä, mutta säikähtäneet tapahtumaa etteivät uskalla sanoa mitään.

heittäköön ensimmäisen kiven se, joka ...

Vierailija
15/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut.

Vierailija
16/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin opettajilla ei ole juuri mitään keinoja oppilaiden ojentamiseen ja sitten yhtäkkiä open olisi pitänyt olla vahtimassa että leikkiikö joku hänen luokkansa oppilas koulun jälkeen jossain lumimajassa! Jotain kohtuutta sentään syyttelyyn!

Vierailija
17/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin opettajilla ei ole juuri mitään keinoja oppilaiden ojentamiseen ja sitten yhtäkkiä open olisi pitänyt olla vahtimassa että leikkiikö joku hänen luokkansa oppilas koulun jälkeen jossain lumimajassa! Jotain kohtuutta sentään syyttelyyn!

" Artun piti alun perin osallistua joulunäytelmään Metsäkylän koululla. Esitykseen tarvittiin tasaparit tyttöjä ja poikia. Kun poikia oli tyttöihin nähden yksi liikaa, Arttu jättäytyi pois näytelmästä vapaaehtoisesti. Poliisi on selvittänyt, että Arttu tuli kaikesta huolimatta seuraamaan joulujuhlaa illalla. Hän pysytteli jossain taka-alalla"

Vierailija
18/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaveriensa hengen. Tunneli olisi sortunut ennemmin tai myöhemmin. Olisiko kiva jos olisi mennyt esim.3 poikaa samalla rysäyksellä seuraavana päivänä?

Vierailija
19/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekipä ope mitä tahansa, aina menee pieleen.

Mikäli kuollut lapsi oli todella levoton ja on terrorisoinut harjoituksia niin, ettei kenelläkään ole ollut enää kivaa, niin mitä olisi pitänyt tehdä?

Voin kertoa teille, että osalla pienistä oppilaista pienikin vapaa oleminen lähtee totaalisesti lapasesta. Aletaan lyödä, potkia ja huutaa.

En väitä, että näin olisi ollut nyt, mutta kertokaapa av-mammat, mitä tehdään, jos joku lapsi terrorisoi koko luokan näytelmäharjoitukset?

Kaikki lapset eivät kestä vapaampaa työskentelyä. Osa muuttuu levottomaksi draamatehtävissä ja alkaa lopulta hakata toisia. Ihan yhtä ja kahta kertaa en ole tätä työssäni huomannut.

Vierailija
20/22 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, sinä sitten leuhkit omalla opettajallasi.

Sinulla on outo tapa ymmärtää sana 'leuhkiminen'