Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaiset joulufiilikset teillä on?

Vierailija
23.12.2012 |

Periaatteessa kaikki on niin hyvin kun vaan olla ja voi,mutta..

Kun on niin surullinen olo pienen pojan puolesta ja heidän perheensä:( Miten senkin mielestään saa kun aivan ajatukset karkaa tuohon kauheuteen. Onko muilla vähän apea olo?

Toki olen niin kiitollinen omista lapsistani ja ihana katsoa heidän jouluiloaan. Ja taas tulee mieleen kuinka jossain muualla jää jonkun paketit avaamatta. On tämä elämä välillä niin käsittämättömän epäreilua:(

Voikohan hautausmaalla sytyttää kynttilän johonkin tiettyyn paikkaan tällaisia tapauksia varten..? Vaikka terassin pöydälle laitoin lyhtyyn kynttilän jo palamaan ja mielessäni halauksen lähetin pienelle Artulle. Illalla hain oman samanikäisen poikani kaverilta ja ihan kurkkua kuristaa kun ajattelen että menetäisin hänet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sellaista työtä, että jos ryhtyisin muiden murheita murehtimaan, niin olisin suljetulla parissa kuukaudessa.

Sitä paitsi, en tiedä miksi minun pitäisi olla enemmän poissa tolaltani suomalaisen lapsen vuoksi. Lapsia kuolee karmeissa olosuhteissa maailmalla jatkuvasti ja murheellisinta siinä on, ettei ketää edes jaksa kiinnostaa.

Vierailija
2/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti jos ei yhtään tunnu missään. Periaatteessa koitan myös ajatella noin,mutta käytännössä suren kyllä muidenkin lapsia:( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla enemmän poissa tolaltaan jonkun maailmalla kuolleen lapsen vuoksi kuin jonkun suomalaisen lapsen vuoksi..? Käännetäänkö näinpäin. Tekeekö se et maailmassa lukematon määrä lapsia kuolee karmeissa olosuhteissa tästä tragediasta jotenkin vähemmän kamalan? Ja tietenkin se että se tapahtuu naapurissa koskettaa suurta osaa ihmisistä enemmän kuin se että se tapahtuu maapallom toisella puolella.

Vierailija
4/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kaverin isä kuoli juuri ja äitini kaveri kuoli juuri, sekä Arttu. Liikaa kuolemaa. Mun paras lahja on perhe ja muuta en halua.

Vierailija
5/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulua yksinäni. Artun tapaus surettaa ja pisti taas miettimään elämän haurautta.

Huomenna pukeudun kauniisti, poltan kynttilöitä, käyn hautausmailla hiljentymässä, katan pöydän kauniisti ja syön jouluruokia joulumusiikkia kuunnellen. Olen aika onnellinen.

Vierailija
6/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta. Tämä joulunaika vielä herkistää ainakin minua entisestään, vaikka normaalistikin tuollaiset tapaukset ahdistaa ja itkettää. Nyt kuitenkin tuplasti! Ja lisäksi tämä on oman lapseni ensimmäinen joulu, ihan kurkkua kuristaa täälläkin kun ajattelin tuon ihanuuden menettämistä.