Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi myöhästelette, myöhästelijät?

Vierailija
12.06.2008 |

Olin jälleen sopinut tapaamisen yhden kaverin kanssa, mutta vielä 20 minuuttia myöhässäkään häntä ei näkynyt. Laitoin kännykän äänettömälle ja lähdin pois - en jaksa enää yhtää selittelyä. Kuulostaa ehkä lapselliselta, mutta kun tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, kun näin kävin. Päätin vain, että nyt loppui. On soitellut useampaan kertaan ja näköjään laittanut viestinkin, että "miksi et tullut tapaamiseen". Tulinhan minä, ajoissa ja odotin 20 minsaa.

Voi että minä INHOAN myöhästyjiä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonpa te kavereistanne tykkäätte jos dumppaatte noinkin höhlän asian takia kun myöhästely. Mulla ainakin ystävät niin HYVIÄ ja RAKKAITA että voin kyllä sanoa suoraan jos joku pännii enkä vain kadota kuutamolle. En ees haluais tollasia ystäviä. Taitaa teille itsellenne ystävyys olla hälläväliä haista paska touhua kun ei ole muuta tekemistä.. ja kun kerran ei ees ole pokkaa vastata toisen tekstiviestiin ja soittoon ja kertoa miksi, katsokaa itseänne peiliin. Kuka tässä on väärässä?? SINÄ.

Ei todellakaan todellista ystävyyttä, häpeäisitte itseänne.

Vierailija
42/46 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun vastauksesi henkii sellaista tyttökirjoista tuttua verisisaruusromantiikkaa. Mä olin noin hyveellinen ehkä 12-vuotiaana. Mutta nyt, yli 30-vuotiaana uraa tekevänä perheenäitinä en vain jaksa sitä, että joku "varastaa" toistuvasti aikaani, joten helpointa on, että ei sitten kommunikoida. Olisikin kerta tai kaksi, mutta AINA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...haluaisi millään lopettaa edellistä tekemistäni ja aloittaa uutta.

Saan itseni liikkeelle vasta viime sekunnilla. Ja usein se onkin sitten jo myöhäistä. Mutta harvoin myöhästyn enempää kuin 10 min.

Vierailija
44/46 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ystävät kohtelevat toisiaan hyvin. Jos eivät, ystävyys saattaa loppua. Myöhästely ja toisen jatkuva odotuttaminen ovat todella huonoa käytöstä. Ihmettelen vähän tuota aggressiivista tyyliäsi kirjoittaa. Parisuhteet joskus kariutuvat ja samoin käy joillekin kaveri/ystävyyssuhteille. Se ei ole kuule kovin harvinaista, että aiemmin rakkaan ystävän kanssa välit saattaa mennä. Se on elämää. Kun elät sitä, opit.

paljonpa te kavereistanne tykkäätte jos dumppaatte noinkin höhlän asian takia kun myöhästely. Mulla ainakin ystävät niin HYVIÄ ja RAKKAITA että voin kyllä sanoa suoraan jos joku pännii enkä vain kadota kuutamolle. En ees haluais tollasia ystäviä. Taitaa teille itsellenne ystävyys olla hälläväliä haista paska touhua kun ei ole muuta tekemistä.. ja kun kerran ei ees ole pokkaa vastata toisen tekstiviestiin ja soittoon ja kertoa miksi, katsokaa itseänne peiliin. Kuka tässä on väärässä?? SINÄ.

Ei todellakaan todellista ystävyyttä, häpeäisitte itseänne.

Vierailija
45/46 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei odotuta itseään joka ikinen kerta, kun on tapaaminen, vaan ottaa toisen huomioon ja tulee ajoissa.

Vierailija
46/46 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jatkuva myöhästely on toisen vähättelyä ja vallankäyttöä. Natsi-kommentit voi siten jättää omaan arvoonsa (taisi ap:n aloitus kolahtaa omaan nilkkaan?)

Joskus voi tietysti tulla voittamaton este, mutta miksi siitä ei ilmoita jo ennen tapaamisaikaa? Miten sen myöhästymisen huomaa vasta sitten, kun jo ON myöhässä?

Itselläni on kaksi pientä lasta, joista toinen lievästi autistinen. Hän saattaa jumiutua koska tahansa johonkin toimintoon tai saada valtavan raivarin jostain käsittämättömästä pikkuseikasta - ja silloin kaikki lähteminen viivästyy. Ja SILTI olen aniharvoin myöhässä mistään! Joten väittäisin, että "lapselle iski kakkahätä" tai "ratikka oli myöhässä" ovat typeriä tekosyistä. AINA pitää varautua siihen, että joku ei osukaan kohdalleen menoprosessissa sekunnin tarkkuudella.

Ja jos jonkun kotiin kutsuille on menossa, sinne ei tarvitse tullakaan sekunnilleen... nythän oli kyse tapaamisista jossain muualla. Kuka nyt muka siitä hermostuisi, että kutsuille osa vieraista tulee vartin myöhemmin? Joten joo, kutsuille EI tulla etuajassa.