Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan voi ymmärtää näitä pihtareita jotka silti vaativat kumppaniltaan uskollisuutta!!!

Vierailija
25.06.2008 |

Eli itse en huoli, mut en suo muillekaan? Varmaan taas alkaa ne kootut selitykset masennuksista, kotitöiden rankkuudesta jne.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sua silti silitellä iltaisin, hieroa hartioita ja elellä niinkuin suhde olisi normaalilla tolalla?? Niin ja tietty pysyä uskollisena? Suhde ilman seksiä on ystävyyssuhde, olipa pihtauksen syyt mitä tahansa.

Vierailija
2/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menitkö naimisiin sen takia että saat "takuumunaa" 3 kertaa/vk? sellasta "sopimusta" tuskin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli aika hyvin käsitelty juuri mm. pitkää parisuhdetta jossa seksi oli kokonaan kadonnut.

Henkilökohtaisesti ajattelen niin, että haluttomuus on oire eikä syy ja se syy haluttomuuteen pitäisi löytää, jotta halu palaisi. Parisuhdetta ei ainakaan paranna se, että toinen juoksee sillä aikaa nussimassa muita. Toki edellytän että molemmat osapuolet haluavat korjata ongelman. Toinen ei voi noin vain päättää, että nyt loppui tässä perheessä seksi eikä asialla sen jälkeen tehdä mitään.

Vierailija
4/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä ja pahassa. Kyllä se on niinpäin että jos ongelmia muilla osa-alueilla, on ongelmia seksissä

Vierailija
5/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on naimisissa ja elää puutteessa koska vaimo ei halua seksiä. No kysyin että miksi vaimo ei halua ja hän vastasi että vaimolle riittää se kun hierotaan hartioita ja rapsutetaan ja silitellään. Koirako se vaimo onkin? No mies sai seksiä minulta ja meni kotiin tyytyväisenä rapsuttelemaan koiraa.

Vierailija
6/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rankan vauvavuoden jälkeen kun on yrittänyt itsemurhaa, kumpi on tärkeämpää: oma hengissäpysyminen vai seksi??

Vierailija
7/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmia on (johtuvat ne mistä hyvänsä), ne pitää pyrkiä selvittämään eikä työntää päätä pensaaseen ja kuvitella että ei se mies/ vaimo mitään seksiä tarvitse.

Vierailija
8/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli aika hyvin käsitelty juuri mm. pitkää parisuhdetta jossa seksi oli kokonaan kadonnut.

Henkilökohtaisesti ajattelen niin, että haluttomuus on oire eikä syy ja se syy haluttomuuteen pitäisi löytää, jotta halu palaisi. Parisuhdetta ei ainakaan paranna se, että toinen juoksee sillä aikaa nussimassa muita. Toki edellytän että molemmat osapuolet haluavat korjata ongelman. Toinen ei voi noin vain päättää, että nyt loppui tässä perheessä seksi eikä asialla sen jälkeen tehdä mitään.

Avioliitossa ollessani minua ei enää kiinnostanut seksi mieheni kanssa. Sitten tuli hurja sinkku-aika johon kuului yhden illan juttuja..no nyt olen tavannut elämäni rakkauden ja haluan häntä koko ajan, takana 8 kk kiihkeää aikaa ja seksi kuuluu luonnollisena osana kun toista haluaa ja rakastaa.

Vierailija
9/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuuden syyt pitäisi selvittää, vaikkapa terapeutilla ja miettiä yhdessä, mitä tehdä. Tavallaan ymmärrän näitä, jotka pitkän pihtaamisen jälkeen etsivät seksiseuraa tai jopa uuden suhteen. Ei ketään voi pakottaa elämään selibaatissa vuosikausia jonkun uskollisuuden perusteella.

Vierailija
10/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muukin on parisuhteessa hyvin.Ja millekkään muulle osa-alueellehan ei kans voi tulla suhteessa koettelemuksia,varsinkaan ei seksille -Ja se papin edessä luvattu;-myötä ja vastamäki on täyttä puppua.Heti pettämään kun akka ei anna

Vierailija
11/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rankan vauvavuoden jälkeen kun on yrittänyt itsemurhaa, kumpi on tärkeämpää: oma hengissäpysyminen vai seksi??

Olisiko mahdollista vaihtaa masennuslääkitystä sellaiseen, joka ei veisi haluja? Tuntuu vähän siltä, että lääkitys ei tehoa. Yleensä nimittäin masennuksen lievittyminen herättää myös seksihalut.

Vierailija
13/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi takavuosina julkisuudessa, että avioliittoon kuuluu seksi ja on lupauksen pettämistä olla suostumatta siihen toistuvasti. Sanoi, ettei oikeastaan eroa mitenkään muustakaan pettämisestä avioliitossa... JA olen tasan samaa mieltä.

Vierailija
14/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat miettiä, MIKSI seksi ei kiinnosta, eikä vain jumittua siihen EI KIINNOSTA -asenteeseen. Kuten tuon yhden kirjoittajan esimerkki valoittaa, se voi olla kiinni siitäkin, että mies ei ole haluttava...

Vierailija
15/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on suoranainen inho kaikkea seksuaalista kohtaan ja orgasmikyvyttömyys. Nuo ovat vielä pientä, olen useita lääkkeitä kokeillut ja paljon pahempia ovat olleet ne oireet! Itse en ole runkannut (näin rumasti sanottuna) koko sinä aikana kun olen lääkkeitä syönyt eikä tämä juuri häiritse. Mies sanoi että pärjää itsekin käden avulla, kokee selkeästi että lääkitys on nyt tärkeämpi. Ja ennenkuin joku alkaa huutelemaan että hän pettää, vastaan tähän että ei muuten petä. Koti-isänä ja aina tavoitettavissa, ei koskaan ulkona missä sattuu :). Olen iloinen että minulla on kumppani, jonka kanssa suhde ei perustu seksille!

Vierailija
16/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat miettiä, MIKSI seksi ei kiinnosta, eikä vain jumittua siihen EI KIINNOSTA -asenteeseen. Kuten tuon yhden kirjoittajan esimerkki valoittaa, se voi olla kiinni siitäkin, että mies ei ole haluttava...

Ja mies ei välttämättä viitsi panostaa, koska vaimo ei ole haluttava...

Kiva tuon yhden kirjoittajan miehellä: naimisissa haluttoman lahnan kanssa, joka kehuu uuden suhteensa intohimoisuudella :D Jos mies tekisi samoin, voi mikä mökä nousisi.

Vierailija
17/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihaluja ihan teidänkin miehille ; )

Vierailija
18/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen tausta näillä pihtaajilla on. Ovatkohan useimmat lapsesta asti kasvatettu siihen, että seksi on häpeällistä, HYI!

Vierailija
19/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihaluja. Aika monta olen jo vuosien mittaan kokeillut. Pahimmillaan se on sitä, että kovan työn jälkeen saat orgasmin, mutta et tunne MITÄÄN. Jollen olisi itse tätä kokenut, en uskoisi. Kai sitten hermot jotenkin reagoi kuitenkin. Alapää kouristaa, sen jälkeen on saanut olo, mutta orgasmin hetkellä ei tunnu mitään muuta kuin ne lihaskouristukset.

Vierailija
20/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai joskus on vaiheita, sairauksia jne. jolloin seksiä ei huvita tai voikaan harrastaa. Vaarana on vain se, että tuo ns. jää päälle, vaikkei alkuperäistä ongelmaa enää olisikaan. Omasta kokemuksesta tämän tiedän - seksielämän virkistäminen kyllä vaatii vaivannäköä (molemmilta osapuolilta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan