Perheellinen lesta mies pyysi mua treffeille!!!?!
Siis mitä? Oon aivan shokissa! Eikö ne ole just niitä uskollisia kumppaneita? Sillä on neljä lastakin.
En oo vielä päättänyt meenkö.. mitä siitäkin seuraisi! Hauskanpitoa ehkä?
Kommentit (13)
ei enää saa vastakaikua kun on tullut iso lapsijoukko naisen ympärille, vaimon voimat hupenee siihen. Mies rakastuu toiseen. Näin se usein menee.
Se koittaa käännyttää sua :)
Huomaa että et tunne vanhoillislestadiolaisuudtta. Se lahko ei käännytä ketään. Useimmat lestadioaliset eivät kerro edes lähimmille ystävilleen uskonnollista vakaumustaan, puhumattakaan että yrittäisivät käännyttää heitä omaan uskoonsa.
Tämä on sikälikin hämmästyttävää, kun tiedetään ettälestadioaliset uskovat että VAIN HEIDÄN joukkoonsa kuuluva voi päästä taivaaseen.
Siis mitä? Oon aivan shokissa! Eikö ne ole just niitä uskollisia kumppaneita? Sillä on neljä lastakin.
En oo vielä päättänyt meenkö.. mitä siitäkin seuraisi! Hauskanpitoa ehkä?
eikös täällä ole kerrottu, että lestat nussivat omia lapsiaan. nyt haluaa ilmeisesti hieman laajentaa kokemustaan pikkulapsista perheen ulkopuolelle.
OLE VARUILLASI!! SUOJELE LAPSIASI!
Treffeille eli heidän kielellään nussittavaksi. Ovat niin hartaita uskovaisia mutta oikeasti dokaavat, nussivat, raiskaavat ja homostelevat ja vetävät huumeita jne jne jne
Mitä mies tekee työkseen? Etunimen alkukirjain? Missä tapasitte? Aikooko mies jättää perheensä vai mitä vehtaa?
ihan samanlaisia miehiä (=idiootteja) ne lestamiehetkin on kuin muutkin miehet, mitä kuvittelette. Sekaan saattaa joku helmikin mahtua, kuten yleensäkin miesten sekaan, mutta eipä ole yhtään vastaan kävellyt. Tämä uskollisuus kun tuntuu miessukupuolelle vain olevan ihan outo ja käsittämätön asia.
Vl
Avaus on säälittävä ja lapsellinen yritys mustamaalata yhtä uskonnollista vähemmistöryhmää. Törkeä tapaus josta kannattaisi tehdä ilmoitus ylläpidolle.
jopa lestiksillä. Isommankin perheen isät ovat ottaneet yhtäkkiä nuoremman ja perustaneet perhettä sitten hänen kanssaan.
Mitä mustamaalaamista tämä on? Ihan kuule elämän tosiasioita. Herää todellisuuteen!
Varo ettei omasi lähde!
ja raportoi reaaliaikaisesti tällä palstalla mitä tapahtuu. Saadaan uskollinen lestamies-myytti murrettua!
ja ehkä hän ei tarkoittanut sillä yhtään mitään. esim itselläni sinisilmäinen uskismies. Hän pyysi joskus naispuolista kaveria lähtemään kylpylään.. Mies halusi vain tavallista kaveriseuraa ei mitään muuta, mutta nainen luuli että kyseessä oli romanttiset treffit. Tuli aika pöljä tilanne. no tämä siis silloin kun mies oli sinkku. olen valistanut häntä siitä kuinka täällä kaikki ajattelee seksiä.
Avaus on säälittävä ja lapsellinen yritys mustamaalata yhtä uskonnollista vähemmistöryhmää. Törkeä tapaus josta kannattaisi tehdä ilmoitus ylläpidolle.
jopa lestiksillä. Isommankin perheen isät ovat ottaneet yhtäkkiä nuoremman ja perustaneet perhettä sitten hänen kanssaan.
Siis joo, mies on lesta, kertoi itse, lapset tulleet aika tiuhaa tahtia : ))
Pian uusille treffeille ; ))