Antaisitko anteeksi miehellesi, jos hän on pikkujouluissa puristellut sihteeriharjoittelijan peppua?
Alkoholilla oli osuutta asiaan. Muuta ei tapahtunut.
Kommentit (7)
saisin todennäköisesti raivarit jotka ei olis missään mittakaavassa. jätä kertomatta.
Mielestäni se olisi noloa ja ikävää muttei todellakaan anteeksiantamatonta. Toivoisin että hän pyytäisi anteeksi siltä harjoittelijalta.
mullakin olisi siitä eteenpäin oikeus puristella nuoria miehiä työpaikan pikkujouluissa. Niitäkin kun on tyrkyllä.
antaisin, mutta aika koville ottaisi. Sinänsä minun kannaltani tuo olisi aika viatonta, mutta epäilen suuresti, olisiko sihteeriharjoittelija tuossa kovin vapaaehtoinen puolisko. Se muuttaisi tilanteen ahdisteluksi, ja se muuttaisi minun käsitykseni miehestäni todella paljon ja sitä pitäisi hyvin raskauttavana asiana. Toisen ihmisen fyysiseen ja seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen kajoaminen, vaikka vähänkin, on minulle iso rike.
antaisin, mutta aika koville ottaisi. Sinänsä minun kannaltani tuo olisi aika viatonta, mutta epäilen suuresti, olisiko sihteeriharjoittelija tuossa kovin vapaaehtoinen puolisko. Se muuttaisi tilanteen ahdisteluksi, ja se muuttaisi minun käsitykseni miehestäni todella paljon ja sitä pitäisi hyvin raskauttavana asiana. Toisen ihmisen fyysiseen ja seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen kajoaminen, vaikka vähänkin, on minulle iso rike.
Oman mieheni asemassa olisi todella röyhkeää käytöstä ja alistavaa. Edellyttäisin kyllä kohteelta anteeksipyyntöä, ehkä jopa julkista.
Edellyttää tosin oikein ja oikeassa miljöössä, esim. paremmassa ravintolassa, tehtyä anteeksipyyntöä.