Chris O'Neill: Olen päässyt maistamaan prinsessatorttua aiemminkin.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288525775759.html
Kenen torttuun Chris viittaa?
Kommentit (8)
sulhaselta on kysytty, onko hän syönyt aiemmin prinsessakakkua. Siihen on ollut pakko vastata jotain, tässä tapauksessa kaikilla germaanisilla kielillä on ihan ok vastata, että kyllä, olen syönyt prinesssakakkua ennenkin. Prinsessatorttu sen sijaan on toimittajan oma rivo ja mauton käännös. Pojot hänelle klikkausten maksimoimisesta ja epäeettisestä otsikosta.
Euro vetoa, että lähtee nostelemaan ennen häitä? Madde-poloinen, valitsee aina kaikki mulkvistit.
luin ettei Madde saa antaa piparia ennenko on vihitty
Saako Silvia antaa Chrisille piparin jouluna? On se epäreilua ettei morsian saa tehdä rakkaansa kanssa pipareita...
totean vain, että mun mielestä pari ei näytä vähääkään toisiinsa ihastuneilta, saatikka rakastuneilta. Siis sen perusteella mitä olen lehtikuvia heistä nähnyt.
Toimittajat antaa Chrisistä juuri sellaisen kuvan, kuin he itse haluavat. Tuossakin C:n sanomiset on vääristelty ihan täysin. En yhtään ihmettele että C näyttää toimittajille keskaria, kun on joutunut nolatuksi näiden taholta.
Se mitä C oikeasti on, ei tule lehtien lööppeihin.
Rahaa on ja sisarpuolet ovat naineet itävaltalaisen kreivin ja toinen englantilaisen ladyn pojan. Chris lyö kaikki naimalla ruotsalaisen prinsessan. Mahtaa äiti-Eva olla mielissään, itse vokotteli Charlesia...
vieläpä ihan hölmökin! Voi voi sitä Madeleinea, kun lähti Amerikkaan asti haksahtamaan...