Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa olla päivänvalaossa alasti...

Vierailija
04.12.2005 |

mieheni silmien edessä =(

Olen ollut pi**u levällään naamansa edessä,nainut keittiön pöydällä,ollut anaaliyhdynnässä ja ties mitä mutta päivänvalossa en kehtaa itseäni esitellä =(

Enkä vartaloltani edes ole rumemmasta päästä!!

Mua vaivaa suunnattomasti se että en kehtaa kävellä suihkuun aamulla ilkosillani hänen nähtensä...ja luulen että muita yhtä idiootteja ei löydy! Mielestäni myös miehessäni on " vikaa" kun aina kuolaa jos näkee hieman paljasta...se jotenki vaivaa..voisi suhtautua alastomuuteen jotenki luonnollisemmin niin mullakin olis normaali olo ilkosillani..

Mitä ihmeen vikaa mussa on kun olen näin estoinen???Enkä ole edes ruma!?

Taidan olla ainut jolla tällainen " ongelma" =(

Antakaa apuja pliis että pääsen " ongelmastani" !!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut liikkua asunnossanne alasti yksin? Voisi harjoitella.

Vierailija
2/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin uskon kainostelun häviävän ajan kanssa itsestään. Jos ei ole tuore, niin ongelmasi on varmastikin iso ja todellinen. Oletko yrittänyt vaan päivästä toiseen kävellä ' sinnillä' alasti pesulle tms.? Kyllä miehesikin tottuu näkemään paljasta pintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä lie johtuu sit=(

t.ap

Vierailija
4/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 % (vai vieläkin enemmän?!) amerikkalaisista ei ole koskaan nähnyt puolisoaan alasti!

Vierailija
5/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen...

Vierailija
6/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä n. 10 vuotta...=(

Ja tää asia todellakin häiritsee..en tiedä mitä tekis..

Onhan mies ollut synnytyksessäkin mukana ja nähnyt mut..tietää kyllä miltä näytän mut itse en mielelläni esittele itseäni kun en haluis aina jotain kommentointia alastomuudesta mieheltäni...olis kiva kun hän ei reagois mitenkään alastomuuteeni..

Vierailija
7/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

85 % (vai vieläkin enemmän?!) amerikkalaisista ei ole koskaan nähnyt puolisoaan alasti!

Vierailija
8/19 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näkee minua alasti jatkuvasti ja aina hän syttyy, ottaa kiinni, kommentoi tai ainakin hänen silmänsä kertovat seksijuttujen olevan mielessä. Eikä se minua haittaa, vaan imartelee. Se, että mieheni tuntee edelleen näiden yhteisten vuosien jälkeen niin kovaa vetoa minuun, että päivittäiset suihku/saunaillat eivät häntä lamauta.

Eihän katsetta tai kosketusta tarvitse viedä aina pitemmälle.

Vierailija
9/19 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 12...

Vierailija
10/19 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse käyttäydyt alastomana miehesi nähden??

Vierailija
11/19 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta, mä en oo sinut näiden kahdenkymmenenviiden ylimääräisen kilon kanssa.

Vierailija
12/19 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö oo kumma juttu????

siis että ihan ok ku katto ittee peilistä, mut silti aina hävettää kävellä poispäin ku oma rakas kattoo...mitä hittoa?

ite koitin just tänä vknloppuna ostaa tosi sexyt gossardin alusvaatteet, ja koittelin niitä ihan huvikseni miehen nähden, vaikka pahalta tuntu. Kuitenki tuli jälkeenpäin hyvä fiilis. Ja mieski kehu että näytti hyvältä.

Ehkä kannattaa edetä pikkuhiljaa, ja hyvien alusvaatteiden ostaminen saattaa auttaa asiaa. Nää itsetuntojutut on aika kinkkisiä, eikä selviä muulla ku puolison ja ittensä hyväksynnällä kai...

Tsemiä sulle, ja meille kaikille!!!!

Vierailija
13/19 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tehty samat jutu paitsi se anaali,synnytuksissä ollut mukana ja yhdessä oltu 8 v. ikää mulla 27v. edes saunaan en viime synnytyksen jälkeen ole vielä mennyt.painindeksi on mulla 23 eli en hirveen pullukka mutta tuntuu että olen tosi lihava ja alasti olo ei onnistu valossa

Vierailija
14/19 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mulla mitään estoja ole.Voin rakastella vaikka pää alaspäin!Mut jos tuun vaikka suihkusta ja mies kattoo mua, ni alkaa sellanen vitutus, että mitä tuijotat!Tunnen itteni tosi rumax vaikka mul kyl varmasti on ihan ok kroppa!Kirjota AP lisää!

Vierailija
15/19 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ollut jo 10 vuotta yhdessä ja yhteisiä lapsia löytyy niin en ymmärrä et miksi omaa vartaloa enään pitäisi kainostella?!!!! eikö se ole ihan normaalia. Että toisen alasti näkee. NOin pitkän ajan jälkeen. Ymmärtäisin kyl jos olette vasta tavannut? Mut taitaa tääkin ol joku provo.

Vierailija
16/19 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa tuntuuko se kivalta? Olla kuin joku kaluste, yhtä kiihottava ja kiinnostava. Ei edes katso. Minä olen tästä hieman loukkaantunut, enkö ole kiihottava ollenkaan:(

Vierailija
17/19 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sama " ongelma" , ollaan oltu yhdessä jo 9 vuotta. ..

Vierailija
18/19 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy muitakin " estoisia" ...

Vierailija
19/19 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi