Pyysin tapailemaani miestä fb kaveriksi, mutta
minulle ei tullut koskaan ilmoitusta että hän on hyväksynyt kaveripyyntöni. Aikajanallani ei myöskään näy ilmoitusta että olen tämän ihmisen kaveri, mutta kaverilistaltani hän löytyy.
Johtuuko tämä mistä? Minun vai hänen asetuksistaan? Näen hänen kaverilistansa, mutta myöskään hänen aikajanallaan ei näy ilmoitusta kaveruudestamme, vaikka muista kavereista näkyy.
Olenko vainoharhainen, piilottaako hän "kaveruuttamme" muilta?
Kommentit (5)
Kaverilistaan, ja klikkaat hänen nimeään, se saattaa sanoa että odottaa hyväksyntää.
Hän ei ole hyväksynyt pyyntöäsi (ainakaan vielä).
Jostain syystä siitä ei vaan tullut ilmoitusta, kuten muista on ennen tullut. Eikä kaveruutta näy aikajanalla, kummankaan profiilissa. Kaverilistalta löytyy.
No ehkä tämä on joku fb bugi.
ap
sitä tässä juuri mietinkin, että piilottaako minua muilta.
Mutta hänen profiilissaan kun klikkaa kaverilistaa, näkyy viimeksi lisätyt ja siellä näyn. Aikajanalla en.
tosi paljon. En tiedä syytä. Itsekin ihmettelen, miksi toisissa tapauksissa uusi kaveri näkyy uutisvirrassa, toisissa (ja mielestäni useimmissa) tapauksissa taas se ei näy. Kai se riippuu siitä, millaiset yksityisyysasetukset käyttäjällä on. Tuskin on henkilökohtaista.
Kaverilistaan, ja klikkaat hänen nimeään, se saattaa sanoa että odottaa hyväksyntää.