Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon, ettei tuo kadonnut poika löydy ikinä, ei edes kuolleena

Vierailija
21.12.2012 |

Jotta vanhemmat elävät tuskansa kanssa ja miettivät mikä meni vikaan.

Ps, miksi ed. poistettiin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisetko tänne kirjoittelevat aloituksia ja sairaita mielipiteitä.

Vierailija
22/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole hakenut ja huonommaksi vaan menee.

tuntuu olla sinä? Voitko koko ajan huonosti, vai vain tänään? Saatko säännöllistä apua? Oletko enää avun tavoitettavissa?

Välillä voin mainiosti, välillä en. On ylä ja alamäkiä. Mutta sehän kuuluu elämään, eikö? Saan säännöllistä apua, psykologilta. Mutten koe tarvitsevani sitä, joten jätän käymiset väliin.

Miksen jättäisi? En saa kemioita natsaamaan paskapsykologin kanssa, en vaikka viisi pitkää vuotta siellä olen juossut.

Mikset itse hae?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittakaa muutkin ylläpidolle

Vierailija
24/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on alkanut tuntua, että jotkut ihmiset on liskoja. Tiedän kuitenkin, ettei ne voi olla liskoja. Mutta musta tuntuu siltä.

mä en ole hakenut ja huonommaksi vaan menee.

tuntuu olla sinä? Voitko koko ajan huonosti, vai vain tänään? Saatko säännöllistä apua? Oletko enää avun tavoitettavissa?

Välillä voin mainiosti, välillä en. On ylä ja alamäkiä. Mutta sehän kuuluu elämään, eikö? Saan säännöllistä apua, psykologilta. Mutten koe tarvitsevani sitä, joten jätän käymiset väliin.

Miksen jättäisi? En saa kemioita natsaamaan paskapsykologin kanssa, en vaikka viisi pitkää vuotta siellä olen juossut.

Mikset itse hae?

Vierailija
25/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisetko tänne kirjoittelevat aloituksia ja sairaita mielipiteitä.

Kuten ehkä saatat huomata, minä olen rekisteröitynyt. Aloitin tämän ketjun enkä muistanut, että oli rekisteröitynyt tälle sivulle.

Vierailija
26/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy meiltä muilta rahat tuollaisen ihmisraadon ylläpitämiseltä.

Vierailija
27/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy meiltä muilta rahat tuollaisen ihmisraadon ylläpitämiseltä.

Tapa sinä itsesi JA lapsesi, miehesi, perheesi sekä ystäväsi. Tällöin kukaan sinun läheisistäsi tai sukulaisistasi joudu elättämään minua tai muilta ihmisraadoilta. Vai olisiko parempi, että minä tekisin sen? Olisiko parempi, että minä tappaisin heidät?

Vierailija
28/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi olla julma paskiainen. Onks sulla kenties traumoja omista vanhemmista, ehkä niitten kannattaa miettiä, että mikä meni vikaan sun kanssa!!!

Mee edes hoitoon, sunlaiset ihmiset pitäis lukita lukkojen taakse ilman minkäänlaista mahdollisia kontakteja ulkomaailmaan. Sitten voit miettiä samalla, että miksi olet siellä ja mikä meni vikaan....

Vierailija
29/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tämä jokin avunhuuto?

Jos on, niin huono sellainen.

Vierailija
30/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi olla julma paskiainen. Onks sulla kenties traumoja omista vanhemmista, ehkä niitten kannattaa miettiä, että mikä meni vikaan sun kanssa!!!

Mee edes hoitoon, sunlaiset ihmiset pitäis lukita lukkojen taakse ilman minkäänlaista mahdollisia kontakteja ulkomaailmaan. Sitten voit miettiä samalla, että miksi olet siellä ja mikä meni vikaan....

Minussa ei ole vika, se on teissä. Se vika.

Vierailija
31/31 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä