Toivon, ettei tuo kadonnut poika löydy ikinä, ei edes kuolleena
Jotta vanhemmat elävät tuskansa kanssa ja miettivät mikä meni vikaan.
Ps, miksi ed. poistettiin?
Kommentit (31)
mä en ole hakenut ja huonommaksi vaan menee.
tuntuu olla sinä? Voitko koko ajan huonosti, vai vain tänään? Saatko säännöllistä apua? Oletko enää avun tavoitettavissa?
Välillä voin mainiosti, välillä en. On ylä ja alamäkiä. Mutta sehän kuuluu elämään, eikö? Saan säännöllistä apua, psykologilta. Mutten koe tarvitsevani sitä, joten jätän käymiset väliin.
Miksen jättäisi? En saa kemioita natsaamaan paskapsykologin kanssa, en vaikka viisi pitkää vuotta siellä olen juossut.
Mikset itse hae?
musta on alkanut tuntua, että jotkut ihmiset on liskoja. Tiedän kuitenkin, ettei ne voi olla liskoja. Mutta musta tuntuu siltä.
mä en ole hakenut ja huonommaksi vaan menee.
tuntuu olla sinä? Voitko koko ajan huonosti, vai vain tänään? Saatko säännöllistä apua? Oletko enää avun tavoitettavissa?
Välillä voin mainiosti, välillä en. On ylä ja alamäkiä. Mutta sehän kuuluu elämään, eikö? Saan säännöllistä apua, psykologilta. Mutten koe tarvitsevani sitä, joten jätän käymiset väliin.
Miksen jättäisi? En saa kemioita natsaamaan paskapsykologin kanssa, en vaikka viisi pitkää vuotta siellä olen juossut.
Mikset itse hae?
Paholaisetko tänne kirjoittelevat aloituksia ja sairaita mielipiteitä.
Kuten ehkä saatat huomata, minä olen rekisteröitynyt. Aloitin tämän ketjun enkä muistanut, että oli rekisteröitynyt tälle sivulle.
Säästyy meiltä muilta rahat tuollaisen ihmisraadon ylläpitämiseltä.
Säästyy meiltä muilta rahat tuollaisen ihmisraadon ylläpitämiseltä.
Tapa sinä itsesi JA lapsesi, miehesi, perheesi sekä ystäväsi. Tällöin kukaan sinun läheisistäsi tai sukulaisistasi joudu elättämään minua tai muilta ihmisraadoilta. Vai olisiko parempi, että minä tekisin sen? Olisiko parempi, että minä tappaisin heidät?
Että voi olla julma paskiainen. Onks sulla kenties traumoja omista vanhemmista, ehkä niitten kannattaa miettiä, että mikä meni vikaan sun kanssa!!!
Mee edes hoitoon, sunlaiset ihmiset pitäis lukita lukkojen taakse ilman minkäänlaista mahdollisia kontakteja ulkomaailmaan. Sitten voit miettiä samalla, että miksi olet siellä ja mikä meni vikaan....
Ap, onko tämä jokin avunhuuto?
Jos on, niin huono sellainen.
Että voi olla julma paskiainen. Onks sulla kenties traumoja omista vanhemmista, ehkä niitten kannattaa miettiä, että mikä meni vikaan sun kanssa!!!
Mee edes hoitoon, sunlaiset ihmiset pitäis lukita lukkojen taakse ilman minkäänlaista mahdollisia kontakteja ulkomaailmaan. Sitten voit miettiä samalla, että miksi olet siellä ja mikä meni vikaan....
Minussa ei ole vika, se on teissä. Se vika.
Paholaisetko tänne kirjoittelevat aloituksia ja sairaita mielipiteitä.