Toivon, ettei tuo kadonnut poika löydy ikinä, ei edes kuolleena
Jotta vanhemmat elävät tuskansa kanssa ja miettivät mikä meni vikaan.
Ps, miksi ed. poistettiin?
Kommentit (31)
eihän vanhemmat voi kenenkään lapsen kanssa koko ajan kulkea mukana? Kuka tahansa voi periaatteessa kadota milloin vain.
Jotta vanhemmat elävät tuskansa kanssa ja miettivät mikä meni vikaan.
Nyt on aamulääkkeet jäänyt väliin. Toivon sinulle mahdollisimman kurjaa loppuelämää.
hanki ammattiapua ja lääkitys kohdilleen. Sairas ja vastenmielinen aloitus.
joku voi olla näin sairas?! Mahtaisi olla eri ääni kellossa, jos olisi sun oma lapsi kyseessä. Häpeä ja hakeudu hoitoon!!
Tietääkö ap jotain kadonneesta pojasta??
Toivottavasti poliisi tutkii ap:n taustan.
Ja miksi vanhempien syy? Miten olisivat voineet estää katoamisen, pitämällä pojan kotona lukkojen takanako? Poika vain katosi mutta toivottavasti löytyy kohta. Tämäkin avaus osoittaa kuinka moraalittomia ja omantunnonpuutteellisia nykyihmiset on, lauotaan huomiohakuisesti ihan mitä tahansa.
tuntuu olla sinä? Voitko koko ajan huonosti, vai vain tänään? Saatko säännöllistä apua? Oletko enää avun tavoitettavissa?
Tietääkö ap jotain kadonneesta pojasta??
Toivottavasti poliisi tutkii ap:n taustan.
sitä minä en ymmärrä, miksi siitä ylläpidolle ilmoittamisesta pitää ilmoittaa myös tähän ketjuun, jolloin se nousee aina ylös?
Typerä provo ja jääköön omaan arvoonsa.
Mulla on ollut noita samoja ajatuksia. Suututtaako sua välillä kovasti? Miten olisi, jos menisit lääkärillä käymään.
En tiedä tosta kakarasta mitään, eikä oo mitään halua tietääkkään.
Mitä se teitä liikuttaa, jos en halua, että tuo löytyy? Eikö se oo parempi, jos kukaan ei saa tietää mitä sille on käynyt. Jos on itse halunnut lähteä matkaan niin sitten on. Ei se ole meidän ongelma. Ei ole sinun eikä minun asia selvittää tuota tapausta. Jos ihminen katoaa, niin on kadotakseen.
tuntuu olla sinä? Voitko koko ajan huonosti, vai vain tänään? Saatko säännöllistä apua? Oletko enää avun tavoitettavissa?
Välillä voin mainiosti, välillä en. On ylä ja alamäkiä. Mutta sehän kuuluu elämään, eikö? Saan säännöllistä apua, psykologilta. Mutten koe tarvitsevani sitä, joten jätän käymiset väliin.
Välillä voin mainiosti, välillä en. On ylä ja alamäkiä. Mutta sehän kuuluu elämään, eikö? Saan säännöllistä apua, psykologilta. Mutten koe tarvitsevani sitä, joten jätän käymiset väliin.
pahemmaksi vaan menee. Mene ihmeessä lääkäriin.
Miksen jättäisi? En saa kemioita natsaamaan paskapsykologin kanssa, en vaikka viisi pitkää vuotta siellä olen juossut.
mä en ole hakenut ja huonommaksi vaan menee.
Miksen jättäisi? En saa kemioita natsaamaan paskapsykologin kanssa, en vaikka viisi pitkää vuotta siellä olen juossut.
Miten?