Mitä kivaa teille on tapahtunut tänään?
Kommentit (33)
ja haastattelin uuden lastenhoitajan, joka vaikutti oikein hyvältä ja aloittaa tammikuussa työt.
Ja hän paistoi minulle lettuja. Makoilin sohvalla ja kaksi ihanaa koiraa kilpailivat siitä kumpi saa olla sylissäni.
Siis ihan kunnon joulusiivouksen, tulin hyvälle tuulelle. Sain nukkua pitkään, kun työt alkoivat vasta klo 14. Töissä ei ollutkaan sitten niin kivaa, työkaveri sai puhelun, että aikuinen poikansa taistelee hengestään sairaalassa, toivottavasti kaikki on siellä kääntynyt parempaan päin.
se housuihinsa paskonut nainen sielä kadulla :D. Mahtaa sitä nolottaa ja pitkään. Nauroin sille niin kovaan ääneen ja haukuin sitä paskahousuksi niin kovaan ääneen että jos joku ei huomannut sitä hajusta ja kunnon ripuleista valkosten farkkujen persuksissa ja haaroissa niin taatusti huomasivat sen jälkeen kun olin kiinnittänyt kaikkien huomion siihen pelleen :D
ja siitä jäi ihan hyvä fiilis. Kotiin päästyäni ilmoitin lapsille että nyt tehdään suursiivous, ja ne pikeasti siivosi. Olin jo aika varma että tuota lastenhuonetta olisi täysin mahdotonta saada inhimillisen näköiseksi ilman ydinpommia tms. ja nyt se on siisti.
ja harrastimme aamulla aikaisin seksiä :).
Töissä oli mukava päivä ja söin hyvän lounaan. Töiden jälkeen kävin vielä glögillä ystäväni kanssa.
lähisuvun kanssa syömässä loistoillallinen ja yli kuukausi sitten kauppaan unohtamani maksettu lahja oli vielä kaupassa tallella ja kävin hakemassa sen.
Hyräilin koko päivän joululauluja (en ole kuunnellut radiota). Sain kivan joulukortin, jonka kaverin lapset olivat tehneet.
Nyt katson Täällä Pohjantähden alla Teemalta :)
sillä housuihinsa paskoneella naisella oli edessä pitkä kotimatka ja mieluiten julkisella kulkuneuvolla. Siinä kyllä saa bussissa tilaa kun paska haisee ja valuu lahkeesta ympäriinsä :D :D :D. Toivottavasti nolottaa ja pitkään :D
Lapsi oppi sanomaan R-kirjaimen, söin lounaan ihanan työkaverin kanssa ja lounaasta kaks euroa meni hyväntekeväisyyteen. Kaiken kukkuraksi onnistuin liukuvärjäämään kynsilakalla kynteni tosi näteiksi.
se housuihinsa paskonut nainen sielä kadulla :D. Mahtaa sitä nolottaa ja pitkään. Nauroin sille niin kovaan ääneen ja haukuin sitä paskahousuksi niin kovaan ääneen että jos joku ei huomannut sitä hajusta ja kunnon ripuleista valkosten farkkujen persuksissa ja haaroissa niin taatusti huomasivat sen jälkeen kun olin kiinnittänyt kaikkien huomion siihen pelleen :D
olet ikävä ihminen.
Tänään käymme tyttären kanssa yhdessä vielä ruokaostoksilla ja huomenna siivousta. Sitten alkaa koko perheen joulunvietto.
no ollaan viel hengissä, eikä tullut maailmanloppua joten se on kait aika kivaa.
Enkä voi lopettaa ultrakuvien tuijottelua :)