Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on mustasukkainen!

Vierailija
15.01.2013 |

Olin korviani myöten ihastunut erääseen mieheen pidemmän aikaa. Asutaan suht kaukana, joten yhteyttä on pidetty facebookin, skypen ja puhelimen kautta. Mies oli yhdessä vaiheessa innoissaan tapaamssa minua ja oltiin tiiviisti yhteydessä. Sitten jossain vaiheessa juttu vähän karkasi ja minusta alkoi tuntua, että mies haluaisi vain seksiä. Tai siis kehui ulkomuotoani ja kroppaani siihen malliin. Tuli paha mieli ja olihan se aika turn off. Sanoinkin miehelle ja alettiin naljailla ja kinastella ja ei pahemmin juteltu.

No, ei oltu aikoihin oltu yhteydessä ja laitoin flirtin tekstiviestin, ihan vain testillä että vastaako enää edes. Mieshän lämpesi ja näin, juteltiin vähän mutta sitten vain toivotin että toivottavasti hän löytää jonkun naisen itselleen keskustelun päätteeksi. Mies kysyi, että haluanko sitä oikeasti, että hän siis löytää jonkun naisen.

Tässä vähän aikaa sitten lähestyin miestä ihan vain kyselläkseni hänen kaveristaan, voisi meinaan sanoa että olen ainakin hieman kiinnostunut hänestä, tai siis vaikuttaa mukavalta ja minun tyyppiseltäni. Mies suuttui tosi paljon, kysyi että miksi kyselen hänen kaveristaan ja ihmetteli, miten voin pitää kaveriaan edes hyvännäköisenä. Lopuksi sanoi, että no ei häntä kiinnosta mitä olen kenestäkin mieltä, mutta sanoi vielä että olen tosi monimutkainen ihminen...

Mitä tästä nyt voi päätellä? Kun tuntui koko ajan että mies oli kiinnostunut vaan kropastani (huom. koskaan ei olla menty sänkyyn tms. edes) niin mitä hän nyt on mustasukkainen jos kiinnostun toisista miehistä, kun ei hänelle tuntunut kelpaavan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se on itse kiinnostunut jostain sun kaverista ja sen takia se meni niin vaikeex. Olit aika ovela, kun tavallaan paljastit sen!

Vierailija
2/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se on itse kiinnostunut jostain sun kaverista ja sen takia se meni niin vaikeex. Olit aika ovela, kun tavallaan paljastit sen!

No hän ei kyllä ole koskaan yhtäkään mun ystävääni edes tavannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei kyllä ole koskaan yhtäkään mun ystävääni edes tavannut...

Ehkä onkin salaa ja tullut torjutux ja yrittää sun kautta taas päästä sen kanssa tekemisiin kotibileissä tai jotain. Kannattaa varoa tollasta imartelijaa.

Vierailija
4/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku ihastukseni kyselisi jostain mun kaverista multa!

Se tyyppi on tykänny susta ja sä kyselet sen kavereista siltä. Sehän on sama kuin sanoisit toiselle, että sä et kelpaa, mutta se sun frendi kelpaisi. Nöyryyttävää, häpeä!

T: Nainen myös

Vierailija
5/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ettämies on tykännyt minusta... Mutta minusta tuntuu että vain panona, jutuista päätellen :|

Vierailija
6/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies imarteli ja kehui sinua ja sinä vedät siitä herneen nenään. Voi jeesus, sä olet monimutkainen.

Mitä sen sitten olisi pitänyt tehdä? ylistää sun suunnatonta älyäsi? Se kun ei tunnu kauhean suunnattomalta viestis perusteella.

Miehille tuo ulkonäkö nyt vaan on tärkeää ja varmaan se olisi sänkyynkin halunnut. Eihän sitä ennen voi kunnolla tietää, kohtaako kemiat.

Ja tuo hänen kaveristaan utelu oli vaan todella tökeröä ja epäkohteliasta.

Vierailija
7/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan sai mut tuntemaan siltä, että halusin vain sänkyseuraksi. Vaikka puhui halailusta sun muustakin, mutta silti tuli sellainen kävelevän tissipari olo. Tai no, ekalla tapaamisella minä ehkä vähän annoin ymmärtää että muutakin olisi ollut mutta mies halusi silloin vain jutella...

Mutta en vaan käsitä tuota kun kysyi, että haluanko oikeasti että hän löytää jonkun. No, hän ei koskaan tullut juttelemaan minulle ja ei hänestä kuulunut mitään aikoihin. Ja kai nyt saan katsella hänen kavereitaan kun ei häntä näytä kiinnostavan. Kertoo kyllä miehestä todella paljon, kun puhui kaveristaan ilkeään sävyyn ja mollasi häntä minulle. :S

Vierailija
8/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tauon jälkeen sie otit yhteyttä. Se mies on varmast aatellu, et oot kuitenkin kiinnostunut ees vähän. Ja kyl oli hölmöä kysyä jostain sen frendistä häneltä. Oot sä 12 v?

Vierailija
9/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä jos mies olisi toiminut noin ja alkanut kysellä jostain sun kaverista.

Hänellehän nimenomaan kelpasi, mutta sä vedit liinat kiinni. Mä olen nainen, mutta mä en aina ymmärrä, mitä naiset haluaa.

Vierailija
10/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen? Jos tuntuu älyttömän mustasukkaiselta, unohda hänet.

Vierailija
11/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisin olla miehen kanssa, mutta meni maku kun sanoi kerran että 'haluaisin niin olla lähelläsi ja lisäsi että myös harrastaa seksiä.'. Joten ajattelin että 'jatkan' eteenpäin ja miksi en saisi kysellä kaveristaan kun ei meillä ole mitään meneillään? Ja miksi mies on noin nihkeä, itsehän halusi vain panoseuraa ilmeisesti joten luulisi että on tyytyväinen kun pääsisi minusta lopullisesti eroon, jos 'kierrättäisi' minut kaverilleen.

Vierailija
12/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Ap, olet kyllä tosi monimutkainen ihminen.

Vierailija
13/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisin olla miehen kanssa, mutta meni maku kun sanoi kerran että 'haluaisin niin olla lähelläsi ja lisäsi että myös harrastaa seksiä.'.

tottakai se haluaa harrastaa seksiä sun kanssa, teki vain sen virheen, et sanoi sen ääneen. Niin nimittäin haluaa se sen ihana kaverikin ja tyyppi, joka tulee sua vastaan kadulla ja katsoo vähän pidempään, ja jokaikinen mies, jota sä pidät vain frendinä tai jolle oot joskus yhen kerran flirtannut. Ne kaikki haluaa seksiä. Ne on miehiä.

Vierailija
14/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko kuitenkin ikäsi. Se saattaisi selkeyttää meille lukijoille sinun ajatuskulkuasi.

Vierailija
15/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, mies halusi panoseuraa ja minä en lämmennyt, miksi hän on nyt mustasukkainen? Tai siis, kysyi että haluanko oikeasti että hän löytäää jonkun naisen ja nyt vihoittelee ja kyseli miksi kyselin hänen kaveristaan. Minä olisin halunnut olla hänelle paljon muutakin, mutta kun sain kuvan että hän haluaa vain sitä yhtäasiaa niin nyt sitten kiukuttelee vaikka itselle ei kelvannut.

Vierailija
16/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverinsa saa vielä sitä seksiä kanssasi, mitä hän itse ei saanut,

tai on huolissaan siitä, että kaverinsa saa tietää, että hän ei ikinä seksiä kanssasi harrastanut, vaikka antoi kaverinsa niin ymmärtää.

Ja lisäksi hän olisi vieläkin valmis seksiin kanssasi.

Vierailija
17/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoisit itseäs peiliin ja sanoisit: Minä en ole monimutkainen ihminen.

Ei kukaan voi olla noin typerä kuin sinä olet. Ei vaan voi.

Mies on aivan oikeassa ja toivottavasti löytää jonkun toisen, sinun kanssasi ei kannata olla.

Vierailija
18/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko suoraan miehelle missään vaiheessa että tuntuu kuin hakee pelkkää seksiä, ja että sinä olisit enemmänkin toivonut?

Pitäisikö minun olla loukkaantunut kun aviomieheni lähes päivittäin kertoo minulle miten haluaa harrastaa seksiä kanssani?

Onko sinulla jotain traumoja seksuaalisuuteen liityvissä asioissa, hyväksykäyttöä tms?

Sinä olisit halunnut seksiä, mutta mies ei olisi saanut seksistä puhua ääneen?

Ja et ole monimutkainen, etkä ymmärrä mitä on meneillään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän