Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia oireita olette saaneet MIRENA-hormoonikierukasta??

Vierailija
04.12.2005 |

Itsellä on valtavasti ties minkälaista oiretta ja olen miettinyt voisiko jotkin liittyä tuohon kireukkaan..

Kertokaa, ja oletteko joutuneet poistamaan kierukan, ja helpottiko oireet sitten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatin reilun vuoden jälkeen kun ei vaan jotenkin tuntunut hyvältä. Lääkäri sanoi, että kohtuni on niin pieni, että ihme kun kierukka on sinne mahtunut. Siitä ehkä ne alavatsakivut (jotka eivät kuitenkaan kovasti haitanneet).

Vierailija
2/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta pidin kuitenkin mirenaa ja otatin sen pois kun haluttiin kolmas lapsi. nyt on ehkäisy taas mietinnässä ja mirenaa olen miettinyt, että vielä kokeilisi josko nuo kivut vaikka jäisivät pois. tuo edellinen kierukka laitettiin synnytyksen jälkitarkastuksen yhteydessä jolloin laitto on vaikeampaa joten itsekseni olen ajatellut että jos se oli vaikka vähän huonosti paikoillaan?

muuten mirena oli ihan loistoväline ehkäisyyn: helppo, luotettava ja ehkäisyn sai unohtaa kokonaan. menkkojen poisjääminen oli myös pelkkää plussaa, minulla ei ollut juuri tiputteluvuotojakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aluksi ekat kuukaudet tiputtelua. Sen jälkeen olen ollut tyytyväinen. Tosi huoleton ehkäisymenetelmä.

Ei mitään valittamista. :)

Vierailija
4/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvemmällä sattuu aika usein, johtuu siis varmaan kierukasta.. ei luulisi olevan vaarallista sillon kun kipu ei ole liian kovaa...??!

T:ap