Voi luoja Tuksua, katsominen omalla vastuulla:O
Kommentit (33)
Ei enää edes hauskaa, yksinomaan järkyttävää.
Miten alas sitä voi ihminen vajota.
"Kommentit on poistettu käytöstä tältä videolta."
Ei saa kommentoida!
Tuksu hehkuttaa joka paikassa olevansa kaunis ja älykäs.
Sillä on joku taikapeili vissiin.
Ihan karmeeta katottavaa. Miksi menin klikkaamaan auki. Ihan hirvee pätkä. Kyllä on härskiä riistää tollasia juoppoja.
Ja vieläkö ihmiset väittää että homous on ihan normaalia?? ei ole normaalia miehen ketkua kuin akat ja aina niillä on alkoholiongelma.(niilläkin jotka ei näytä hinteiltä)
Minun tuntemani homomiehet ovat aivan tavallisia miehekkäitä miehiä, eivät nahka- eivätkä neitihomoja.
Pukeutuvat vain keskimäärin paremmin kuin junttisuomalaiset miehet, ja jättävät crocksit kauppakäynnillä kotiin, jos sellaisia edes omistavat.
Tarkistaisit faktasi, hyvä ihminen.
Toki on monia homomiehiä, jotka nauttivat "naismaisista" asioista, kuten videon Juha, mutta se ei tee kaikista homoista samanlaisia.
No ei kyllä ollut. Huulipunat levinneet pitkin poskia, naama kiilsi ja oli turvoksissa, ihan kauhean epäsiistin ja pulimummomaisen kuvan antoi itsestään :(
Ihan hirveetä p*skaa tuokin seiskalehti julkaiseen, mä oon järkyttynyt.
En vaan kestänyt. Itseäni. Nyt riitti mulle Tukiaisen pilkka ja kyttäys, jossain on mentävä raja.
En suostu enää kauhistelemaan ja nauramaan, tunnen syvää myötätuntoa ja toivon uuden, terveemmän polun löytymistä Johannalle.
Tai lähinnä Tuksu parka.Saispa elämänsä raiteilleen.
No, nyt tiedämme yksityiskohdat heidän seksielämästäänkin. Kaameita kännikaloja.
Ja vieläkö ihmiset väittää että homous on ihan normaalia?? ei ole normaalia miehen ketkua kuin akat ja aina niillä on alkoholiongelma.(niilläkin jotka ei näytä hinteiltä)