Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää!

Vierailija
20.12.2012 |

Mies ei osallistu kotitöihin ja viettää aikaansa muualla.

Tästä ei voi edes keskustella hänen kanssaan koska mieheni mielestä minä puhun paskaa jne...

Satutin eilen itseni ja miehellä meni koko päivä taas muualla. Sattuu entistä enemmän kun ei varmaan ole tehnyt hyvää se että tuo kipeä paikkaa rasittuu kun joudun liikkumaan. MEillä siis kolme lasta joista kaksi vaippaikäisiä.

Mies lähti taas aamulla omiin rientoihinsa, eikä hän edes vastaa. Lääkäriin kai tarvis mennä, mutta mitenkä kun ei ole ketään joka katsoisi lapsia sillä aikaa...

Sattuu niin helvetisti että välillä pääsee huuto, mutta vaikka minulla olisi pää irti niin miehelle on tärkeämpää tehdä jotain muuta kuin olla lastensa kanssa.

HElvettiin joutaa tuollainen ukko, mutta ei se tässä nyt hirveästi lohduta. Oli pakko avautua johonkin kun on niin epätoivoinen olo ja ottaa päähän kaikki...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin en päässyt, kun en mistään saanut hoitajaa. Mies ei ole koko päivän aikana ottanut mitään yhteyttä, eikä vastaa minulle.

Sainpahan kuitenkin välttämättömimmät asiat tehtyä vaikka liikkuminen tekeekin edelleen todella kipeää ja pahentaa särkyä entisestään. Särkylääkkeistä ei ole ollut mitään apua...

Joo.. Saa äijä häippäistä kokonaan, kun noin paljon meidän elämä kiinnostaa.

HArmittaa silti

Ap

Vierailija
22/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehen valinnu ja sen kans 3 lasta tehny. Itse hoidan myös kodin ykin eikä se tuota ongelmaa.

kruunu kiiltää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on myös kolme lasta ( alle kouluikäisiä) ja nyt mies on alkanut puhua neljännestä. Niin kauan kun mä vastaan yksin kaikista lapsiin liittyvistä asioista, kun herra tulee valmiiseen pöytään lähteäkseen taas omiin menoihinsa, saa kyllä unohtaa puheet nelosesta.

Ap, joku edellä kertoikin jo noi sun realistiset vaihtoehdot: joko hoidat lapset ja kodin odottamatta mieheltä apua tai sitten eroat. Jos mies on todella päättänyt olla tekemättä mitään, niin ei häntä voi muuttaa sen enempää kuin muitakaan, jotka eivät miutosta halua. Sen verran voisit ottaa itseäsi niskasta kiinni, että lääkäriä tarvitessasi menet lääkäriin, lapset mukaan jos ei hoitajaa löydy.

Vierailija
24/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minä valvon vielä todella pettyneenä kaikkeen. Eipä tullut mies kotiin, eikä itsestään ole mitään ilmoittanut. Lapsetkin tuo petti kun eilen lupasi viedä heidät tänään pulkkamäkeen.

Esikoinen itki ja sanoi ettei isä taida välittää hänestä, kun on koko ajan poissa ja valehtelee :(

En ymmärrä tuota... Ollaan joskus kauan sitten tällaisesta juteltu ja hän oli myös sitä mieltä ettei lapsille saa antaa tyhjiä lupauksia...

Noh... Se siitä sitten.

Toivottavasti edes tämä kipu helpottaa yön aikana, jotta saan joulusiivoukset tehtyä ja jouluruoat haettua. Hankalaahan se silti on toteuttaa, mutta enköhän selviä kuten aina ennenkin :)

Kiitos kaikille vastanneille

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi