Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää!

Vierailija
20.12.2012 |

Mies ei osallistu kotitöihin ja viettää aikaansa muualla.

Tästä ei voi edes keskustella hänen kanssaan koska mieheni mielestä minä puhun paskaa jne...

Satutin eilen itseni ja miehellä meni koko päivä taas muualla. Sattuu entistä enemmän kun ei varmaan ole tehnyt hyvää se että tuo kipeä paikkaa rasittuu kun joudun liikkumaan. MEillä siis kolme lasta joista kaksi vaippaikäisiä.

Mies lähti taas aamulla omiin rientoihinsa, eikä hän edes vastaa. Lääkäriin kai tarvis mennä, mutta mitenkä kun ei ole ketään joka katsoisi lapsia sillä aikaa...

Sattuu niin helvetisti että välillä pääsee huuto, mutta vaikka minulla olisi pää irti niin miehelle on tärkeämpää tehdä jotain muuta kuin olla lastensa kanssa.

HElvettiin joutaa tuollainen ukko, mutta ei se tässä nyt hirveästi lohduta. Oli pakko avautua johonkin kun on niin epätoivoinen olo ja ottaa päähän kaikki...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei voi edes keskustella hänen kanssaan koska mieheni mielestä minä puhun paskaa jne...

että miehen mielestä hän tekee kotitöitä ja sinun mielestä ei?

Vierailija
2/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä miehen äitiin ja pyydä auttamaan, vaikka katsomaan niitä lapsia lääkärireissun ajaksi. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo myös ettei hän muista koska teki mitä ja milloin. Kyllä hän sattaa jotain pientä tehdä, mutta minä olen silti kaikista kotitöistä vastuussa. Jos minä en tee niin hukutaan paskaan.

Mies kyllä sanoo tekevänsä, mutta ei tee kuitenkaan :(

Anteeksi kielenkäyttöni. Ottaa niin paljon päähän tämä ettei miestä voi edes silloin kiinnostaa kun olen kipeä. Kai minä olen ihan kamala akka kun häiritsen hänen tärkeitä menojaan.

Ap

että miehen mielestä hän tekee kotitöitä ja sinun mielestä ei?

Vierailija
4/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin alkaa eleleen kuin olisit yksinhuoltaja...leiki ettei sitä miestä ole. Jospa se helpottaisi. Ties vaikka mieskin ihmettelisi miksi et soittele perään tai pyydä tekemään asioita. Anna lian kasaantua, tee vain pakollinen: lasten hoito, ruuan laitto, pyykin/asioiden pesu, kaupassa käynti.

Vierailija
5/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehen valinnu ja sen kans 3 lasta tehny. Itse hoidan myös kodin ykin eikä se tuota ongelmaa.

Vierailija
6/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken tämän keskellä unohtuu, mitä se mies tekee. Ja pelkän yhden osapuolen syyttämisen sijaan, voisiko vikaa olla molemmissa.

Vierailija
7/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuitenkin kolme lasta olet hänen kanssaan tehnyt? Joista kaksi on siis ainakin alle vuotiaita? Miksi käytös on noin radikaalisti muuttunut?

Vierailija
8/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehelle kuin työtoverille. Käytä järkeä, ei tunnetta. Kerro, että haluat sopia työnjaosta rauhallisesti. Kerro, että haluat teidän saavan perhe-elämän toimimaan niin, että kaikilla olisi hyvä olla. Selitä, mitä välttänättömiä tehtäviä mielestäsi on. Kysy miehen mielipide myös. Tehkää kompromisseja. Laatikaa sopimus. Jos ei onnistu, vuoroviikkhoito on hyvä ajatus.

Vierailija
9/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen mies. 3 lasta ja hoitoapu ja apu muihinkin yhteisiin hommiin tasan nolla. Jaksoin aikani, mutta sitten erottiin. Hetkeäkään ei tuo päätös kaduta. Nyt mulla on ihana mies, joka osallistuu yhteisen lapsemme hoitoon ja ihan kaikkeen, pyytämättä. Kaikista ei vaan ole yhteiseloon, eikä vastuuseen perheen elämisestä. Joko suhtaudut asiaan niin, ettet pahemmin enää pyytele tai kiukuttele, elelet vaan kuin yksinhuoltaja. Tai sitten otat eron. Toista kun ei voi muuttaa, se on ikiaikainen totuus

Vierailija
10/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en osannut ennustaa että miehestä tulisi 6 vuoden yhdessä olon jälkeen välinpitämätön kodistaan, minusta ja lapsistaan... Yhdessä kuitenkin haluttiin kolme lasta jne....

ap

Itse olet miehen valinnu ja sen kans 3 lasta tehny. Itse hoidan myös kodin ykin eikä se tuota ongelmaa.

Vierailija
11/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä tilanne tarvittaessa, jos joku ei ymmärrä.

Vierailija
12/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes suostu keskustelemaan. Mutta nyt tärkeysjärjestys: hommaat itelles jonkun lapsenvahdiksi, sukulainen, kaveri naapuri? Ja lähdet käymään lääkärissä. Jos et muuta voi niin lapset mukaan, ei auta. Siellä on ehkä joku leikkinurkka. Jos et pysty ajamaan niin soita taksi tai edelleen, jos saat jonkun tutun heittämään niin aina parempi. Sitten kun oot saanu ittes hoidettua ja seuraavan kerran kun pääset miehen kanssa puheisiin ilmoitat että eroat. Ja alat pikkuhiljaa ottamaan niitä askeleita mitä siinä tarvii.

Parempi on olla yksin kun tollasen kanssa. Elämällä on sulle niin paljon parempaa kulman takana, kun vaan uskallat ottaa yhden askeleen!

Vierailija
13/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitä, jos ei vastaa. Ilmoita, että olet todella kipeä ja tarvitset apua. Jos vastausta ei tule puolen tunnin kuluessa, kysy vielä mahdolliset apujoukot. Jos ei onnistu, lähde lasten kera lääköriin. Tarvitset varmaankin vahvoja särkylääkkeitä.

Vierailija
14/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitä, jos ei vastaa. Ilmoita, että olet todella kipeä ja tarvitset apua. Jos vastausta ei tule puolen tunnin kuluessa, kysy vielä mahdolliset apujoukot. Jos ei onnistu, lähde lasten kera lääköriin. Tarvitset varmaankin vahvoja särkylääkkeitä.

Vierailija
15/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en osannut ennustaa että miehestä tulisi 6 vuoden yhdessä olon jälkeen välinpitämätön kodistaan, minusta ja lapsistaan... Yhdessä kuitenkin haluttiin kolme lasta jne.... ap

6- vuotta yhdessä ja jo kolme lasta. Ei siinä paljon ole vaivaa viitsitty nähdä tutustumisen ja taustojen tutkimiselle.

Vierailija
16/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en osannut ennustaa että miehestä tulisi 6 vuoden yhdessä olon jälkeen välinpitämätön kodistaan, minusta ja lapsistaan... Yhdessä kuitenkin haluttiin kolme lasta jne.... ap

6- vuotta yhdessä ja jo kolme lasta. Ei siinä paljon ole vaivaa viitsitty nähdä tutustumisen ja taustojen tutkimiselle.

Vierailija
17/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitatko useinkin?

Koska silloinhan se on vähän niinkuin apua huutelee ja kun oikeasti tarttee niin ei toista kuule.

Sun tarttee nyt varmaan odottaa se sun mies kotiin ja lähteä sitten TAI sä voit palkata hoitajan Tai sä voit ottaa ja lähteä sinne lääkäriin lapsien kanssa.

Vierailija
18/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vaippaikäistä.

Voivat olla 3-4 vuotiaita

Vierailija
19/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkäs teet. Lapsi, kun et enää ole itse on itsensä sinne lääkäriin hoidettava tavalla tai toisella.

Vierailija
20/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minä erosin ja nyt lapset ovat isällään joka toinen viikko. Siinähän hoitelee...miehellä oli tosin toinen nainenkin, en kotitöiden vuoksi eronnut, mutta nyt olen havainnut, että tämä on loistava tapa jakaa kotityöt.

Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan