Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro lapsellesi JEESUKSESTA nyt kun vielä voit.

Vierailija
20.12.2012 |

Joulu on JEESUKSEN syntymäjuhla. Piste. Ei mikään valon juhla tai maailman kulttuurien juhla. Kerro hyvä ihminen lapsellesi Jeesuksen syntymästä häpeilemättä.

Pian se ei ehkä ole mahdollista. Lasten uskonnollista kasvattamista yritetään estää koko ajan. Kristillisen kasvatuksen viholliset vaativat, että lasten kanssa ei saa laulaa virsiä eikä viedä heitä kirkkoihin.

Monikulttuurius, suvaitsevaisuus, sekularismi ja liberalismi ovat vallitsevan yhteiskunnan arvoja. Niiden ei tarvitse olla sinun perheesi arvoja. SINÄ päätät, mitä lapsillesi puhut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikea henkilö, jonka olemassaolosta on löytynyt jopa todisteita... Että se siitä satuolennosta.

tutkija on eri mieltä.

Että se siitä.

Ja on muuten vitun hyödyllistä moinen juupas/eipäs -väittely. Oikeesti!

Vierailija
22/25 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymammat haluavat vaan olla rikkaita, Jeesus ja rakkaus vieraita asioita.

Ja se aito agape-rakkaus= PYYTEETÖN RAKKAUS!

Taitaa olla aika vieras ajatus siinä salarakkaitten ja uraputkien keskellä?

Selitäpä tämä:

Matt 10. 34-36

"Älkää luulko että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle, en ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan.

Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniänsä anoppiansa vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa"

Tällaista puhelee siis Jeesus, joka on itse Pyytetön Rakkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Niin joulu kuin monet muutkin nykyisin uskonnollisina pidetyt juhlat ovat paljon mm. kristinuskoa vanhempia. Kristinusko on väkivallalla levitetty aate, ja sen perusteella on saanut nökemyksensä kulttuurin eri os-alueille. Kristinusko on taikauskoa. Sitä ei pidä missään nimessä tuputtaa lapsille. Sen sijaan lapsia pitää opettaa ajattelemaan itse.

Vierailija
24/25 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Niin joulu kuin monet muutkin nykyisin uskonnollisina pidetyt juhlat ovat paljon mm. kristinuskoa vanhempia. Kristinusko on väkivallalla levitetty aate, ja sen perusteella on saanut nökemyksensä kulttuurin eri os-alueille. Kristinusko on taikauskoa. Sitä ei pidä missään nimessä tuputtaa lapsille. Sen sijaan lapsia pitää opettaa ajattelemaan itse.

Kristinusko on pahinta taikauskoa ja aivojen mädätystä mitä voi olla.

Vierailija
25/25 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ole opetettu ajattelemaan omilla aivoillanne? Aina pitää kysyä vastaus joltakin papilta, ja jos ei löydy valmista vastausta Raamatustakaan niin sitten ette tiedä mistään mitään, ettekä osaa sanoa juuta ettekä jaata?

Mä voin vastata, vaikka olen ihan pakana.

Tuo mitä Jeesus sanoi, sehän on prognoosi, ennuste.

Hän vaan kertoi mitä pahuuksia maailmassa tulee tapahtumaan kristinuskon tähden. Noi jututhan on kaikki toteutuneetkin. Jos ajatellaan vaikka noitavainoja, ristiretkiä ja muita pakkokäännytyksiä, noinhan se meni.

Vaikka olen pakana, uskon kyllä Jeesukseen hyvänä tyyppinä, en minään Jumalan poikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi